درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 07:35   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39102صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 22 فروردین 1400 - 10:10
5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی
یکی از مشکلات رایج کارگزاران روابط عمومی این است که مدیران ارشد ارتباط خوبی با آنها ندارند. در اینجا پنج دلیل رایج برای ارتباط ضعیف رهبران و راه حل آن وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکی از مشکلات رایج کارگزاران روابط عمومی این است که مدیران ارشد ارتباط خوبی با آنها ندارند. در اینجا پنج دلیل رایج برای ارتباط ضعیف رهبران و راه حل آن وجود دارد.


1_ آنها اهمیت این ارتباط را نمی فهمند:
بسیاری از رهبران فکر می کنند که می توانند نماینده این عملکرد باشند. کارگزاران روابط عمومی باید به فهم رهبران شرکت کمک کنند تا آنها به جای آنکه تنها عقاید خود را منتشر کنند، مجبور شوند، بشنوند، یاد بگیرند و درک کنند.


۲_ بسیار پیچیده است:
اغلب رهبران ارزش های ایجاد شده سازمان را نادیده می گیرند و به جای آن بر روی پیام های تجاری تمرکز می کنند. یک پیام همکاری خوب باید ساده و قدرتمند باشد، بنابراین می تواند چندین بار پشت سر هم‌ تکرار شود و باورهای رهبر را انعکاس دهد.


کارگزاران روابط عمومی باید رهبران را متقاعد کنند تا به روشنی فکر و عمل کنند نه اینکه به آنها کمک کنند تا از مشکلات فرار کنند.


۳_آنها مجاز به برقراری ارتباط موثر نیستند:
در اغلب موارد همکاری ارتباط برقرار کنندگان و کارگزاران روابط عمومی مانع ارتباط مورد انتظار، کامل، شفاف و حرفه ای رهبران می شود. این یک حقیقت مهم است.


۴_آنها نمی خواهند اخبار بد را بگویند:
رهبران مانند هر شخص دیگری می خواهند که دوست داشته شوند و به آنها احترام بگذارند. آنها از درگیری و هر ارتباطی که منجر به شکست می شود، دوری می کنند.


آنها از اخبار بد اجتناب می کنند، زیرا می ترسند که مردم این طرز فکر که (پیام رسان را ساکت کن) را اتخاذ کنند. بهترین راه برای مقابله با اخبار بد این است که آنها خودشان این اخبار را ارایه دهند، ابتکار عمل را به دست بگیرند و برنامه را تنظیم کنند.


۵_آنها از ترس عدم اطمینان، شک و تردید رنج می برند:

دوباره چهار دلیل و راه حل های بالا را در نظر بگیرید. اگر رهبران اهمیت آنها را درک کنند می توانند آنها را اجرا کنند. کارگزاران روابط عمومی باید به آنها کمک کنند تا بهترین باشند و آنها را در فرایند یک چهارچوب حرفه ای قرار دهند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد