درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 4 بهمن 1398 - 21:34   

ابتکار «متیو بریدی» پدر فتوژورنالیسم؛ انعکاس فاجعه با انتشار عکس

  ابتکار «متیو بریدی» پدر فتوژورنالیسم؛ انعکاس فاجعه با انتشار عکس


ادامه ادامه مطلب یک

ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020

  ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز

  بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز


ادامه ادامه مطلب سه

فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند

  فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  داده‌کاوی
  محتوا
  اعتماد
  تعاریف رسانه های اکتسابی، رسانه پولی و رسانه شخصی
  زمینه سازمانی می تواند بر پروژه ها تأثیر بگذارد
  بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز
  ده تصمیم سال نو برای نویسنده ها
  فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند
  وسواس چیست
  ابتکار «متیو بریدی» پدر فتوژورنالیسم؛ انعکاس فاجعه با انتشار عکس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39102صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 3 تیر 1398 - 08:11
5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها
یکی از مشکلات رایج کارگزاران روابط عمومی این است که مدیران ارشد ارتباط خوبی با آنها ندارند. در اینجا پنج دلیل رایج برای ارتباط ضعیف رهبران و راه حل آن وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکی از مشکلات رایج کارگزاران روابط عمومی این است که مدیران ارشد ارتباط خوبی با آنها ندارند. در اینجا پنج دلیل رایج برای ارتباط ضعیف رهبران و راه حل آن وجود دارد.


1_ آنها اهمیت این ارتباط را نمی فهمند:
بسیاری از رهبران فکر می کنند که می توانند نماینده این عملکرد باشند. کارگزاران روابط عمومی باید به فهم رهبران شرکت کمک کنند تا آنها به جای آنکه تنها عقاید خود را منتشر کنند، مجبور شوند، بشنوند، یاد بگیرند و درک کنند.


۲_ بسیار پیچیده است:
اغلب رهبران ارزش های ایجاد شده سازمان را نادیده می گیرند و به جای آن بر روی پیام های تجاری تمرکز می کنند. یک پیام همکاری خوب باید ساده و قدرتمند باشد، بنابراین می تواند چندین بار پشت سر هم‌ تکرار شود و باورهای رهبر را انعکاس دهد.


کارگزاران روابط عمومی باید رهبران را متقاعد کنند تا به روشنی فکر و عمل کنند نه اینکه به آنها کمک کنند تا از مشکلات فرار کنند.


۳_آنها مجاز به برقراری ارتباط موثر نیستند:
در اغلب موارد همکاری ارتباط برقرار کنندگان و کارگزاران روابط عمومی مانع ارتباط مورد انتظار، کامل، شفاف و حرفه ای رهبران می شود. این یک حقیقت مهم است.


۴_آنها نمی خواهند اخبار بد را بگویند:
رهبران مانند هر شخص دیگری می خواهند که دوست داشته شوند و به آنها احترام بگذارند. آنها از درگیری و هر ارتباطی که منجر به شکست می شود، دوری می کنند.


آنها از اخبار بد اجتناب می کنند، زیرا می ترسند که مردم این طرز فکر که (پیام رسان را ساکت کن) را اتخاذ کنند. بهترین راه برای مقابله با اخبار بد این است که آنها خودشان این اخبار را ارایه دهند، ابتکار عمل را به دست بگیرند و برنامه را تنظیم کنند.


۵_آنها از ترس عدم اطمینان، شک و تردید رنج می برند:

دوباره چهار دلیل و راه حل های بالا را در نظر بگیرید. رهبران اهمیت آنها را درک کنند، می توانند آنها را اجرا می کنند. اگر کارگزاران روابط عمومی ارتباطات را آسانتر کنند، در نتیجه رهبران می توانند آن را انجام دهند. ما باید به آنها کمک کنیم تا بهترین باشند و آنها را در کنترل یک چهارچوب قرار دهیم.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابتکار «متیو بریدی» پدر فتوژورنالیسم؛ انعکاس فاجعه با انتشار عکس


  ده مهارت کلیدی لازم در سال 2020


  11 پیام کنفرانس روابط عمومی 1398


  اعضای جدید هیئت مدیره انجمن روابط عمومی ایران انتخاب شدند


  نحوه استفاده از وسایل دیداری در هنگام سخنرانی


  ده تصمیم سال نو برای نویسنده ها


  واتساپ باز هم سرویس جدید ارائه کرد؛ این بار ارسال تصاویر متحرک


  با سه اصل اطلاع‌یابی، اطلاع‌شناسی و اطلاع‌رسانی استوار، روابط عمومی اطلاع مدار را سازمان‌دهی کنید


  بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز


  خدمت به منطقه آرمان مدیریت و پرسنل مجتمع مس سونگون است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی