درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 1 آذر 1398 - 12:09   

یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد

  یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی تلویزیون

  روز جهانی تلویزیون


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو عنوان کرد: شفافیت و پاسخگویی دو رکن اصلی روابط عمومی هاست
  نشست دبیران انسجام بخشی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور در مشهد
  تمدید مهلت ارائه اثر به نخستین جشنواره تخصصی «شهر و رسانه»
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/3
  یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد
  اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند
  آیا قطع اینترنت راه‌حل است؟
  روز جهانی تلویزیون
  آیا صدا و سیما مورد اعتماد مخاطبانش است!؟
  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد: اساس کار روابط عمومی ها اطلاع رسانی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39098صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 2 تیر 1398 - 12:41
باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) در دانشگاه صنعتی قم راه‌اندازی شد
باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) و میز خدمت الکترونیکی، با حضور استاندار و رؤسای دانشگاه‌های قم،در دانشگاه صنعتی قم راه‌اندازی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) و میز خدمت الکترونیکی، با حضور استاندار و رؤسای دانشگاه‌های قم،در دانشگاه صنعتی قم راه‌اندازی شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم به نقل از دانشگاه صنعتی قم، اولین باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) در حاشیه هشتمین کمیته ارتباط صنعت و دانشگاه استان قم که به میزبانی دانشگاه صنعتی قم برگزار شد، باهدف نقش‌آفرینی در توسعه صنعت استان رونمایی شد و این دانشگاه در راستای اجرایی نمودن اقتصاد مقاومتی به باشگاه دانشگاه‌های الکترونیکی بدون کاغذ پیوست.


این باشگاه با ایجاد فضای کار اشتراکی، آموزش، مشاوره و منتورینگ، سرمایه‌گذاری اولیه، ارائه خدمات مدیریتی، حقوقی، مالی و اعتباری رشد و ارتقای واحدهای فناور را به ارمغان می‌آورد.


سرمست استاندار قم در این آیین با تأکید بر مسئولیت‌پذیری مدیران برای توسعه همه‌جانبه استان قم اظهارکرد: حاکمیت نگرش سیستمی و مدیریت علمی لازمه تحقق شاخص‌های پیشرفت است.


وی تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه و کاربردی نمودن دانش را ضروری دانست و افزود: مدیران اجرایی، اساتید دانشگاهی و صنعتگران خودشان را بی‌نیاز از یکدیگر می‌دانند و ارتباط بین آن‌ها باید تقویت شود.


سرمست راه‌اندازی دفتر ارتباط استانداری با دانشگاه‌ها در محل استانداری قم را موردتوجه قرار داد و تصریح کرد: تشکیل اتاق فکر بین دانشگاه‌ها و استانداری در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی آن‌ها در دستور کار قرار گرفته است.


وی تصریح کرد: طرح "هر دانشگاه یک پروژه" را سه ماه قبل کلید زدیم که امیدواریم با استقبال بیشتر دانشگاه‌ها مواجه شویم.


استاندار تأکید کرد: دانشگاه‌ها باید براساس مأموریت‌هایی که دارند در کارگروه‌های مختلف فعال شوند و مدیریت استان را در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها در زمینه‌های مختلف ازجمله عمرانی، اقتصادی و بهداشت و درمان کمک کنند.


وی همچنین بابیان اینکه بازدید میدانی از دانشگاه‌های استان قم و نیز واحدهای صنعتی در دستور کار قرار دارد، گفت: در راستای پیشبرد برنامه‌های استان بایستی ارتباط بین صنعت و دانشگاه نیز تقویت شود و مقالات پژوهشی و پایان‌نامه‌های دانشگاهی استان، بر اساس نیازهای واقعی واحدهای صنعتی نگاشته شوند.


دکتر جلال رضایی نور رئیس دانشگاه صنعتی قم نیز ضمن معرفی دانشگاه صنعتی قم به توانمندی‌های این دانشگاه اشاره کرد.


وی انتخاب دانشگاه صنعتی قم به‌عنوان دبیرخانه‌های نانو و کارگروه استانی ارتباط با صنعت در استان را نشانگر وظیفه خطیر این دانشگاه در رشد صنعت استان دانست و افزود: طرح و اجرای طرح همیار صنعت، برای اولین بار در کشور باهدف اشتغال‌زایی و رونق تولید، احداث اولین مرکز نوآوری در منطقه 4 آموزش عالی ازجمله توانمندی‌های شاخص دانشگاه صنعتی قم می‌باشد.


دکتر رضایی‌نور ارتباط صنعت و دانشگاه را در رونق تولید به‌ویژه در زمان تحریم‌ها بسیار مهم قلمداد کرد و شناسایی مشکلات صنایع استان، ایجاد سامانه ارتباط صنعت و دانشگاه (کافه صنعت) جهت ارتباط مستقیم و بی‌واسطه صنعتگران با اساتید دانشگاه را ازجمله اقدامات خاص دانشگاه جهت ارتباط صنعت و دانشگاه دانست.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  روز جهانی تلویزیون


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی


  اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند


  آیا صدا و سیما مورد اعتماد مخاطبانش است!؟


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/2


  تاکید استاندار اردبیل بر لزوم توجه روابط عمومی ها به انعکاس واقعیت


  انواری در نشست مدیران روابط عمومی وزارت صمت: فعال سازی بخش‌های افکارسنجی و ارتباطات مردمی ضرورت دارد


  روابط عمومی‌های هیئت‌های فوتبال کرمان دور هم جمع می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود