درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 1 آذر 1398 - 12:40   

یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد

  یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد


ادامه ادامه مطلب یک

روز جهانی تلویزیون

  روز جهانی تلویزیون


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت نیرو عنوان کرد: شفافیت و پاسخگویی دو رکن اصلی روابط عمومی هاست
  نشست دبیران انسجام بخشی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور در مشهد
  تمدید مهلت ارائه اثر به نخستین جشنواره تخصصی «شهر و رسانه»
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/3
  یک استاد دانشگاه: قرآن، محتوای گفتمانی دارد
  اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند
  آیا قطع اینترنت راه‌حل است؟
  روز جهانی تلویزیون
  آیا صدا و سیما مورد اعتماد مخاطبانش است!؟
  معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد: اساس کار روابط عمومی ها اطلاع رسانی است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39096صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 2 تیر 1398 - 12:39
خمارلو: برانکو خواست فقط مدیر رسانه ای باشم
در روزهای پر هیاهوی باشگاه پرسپولیس ، وقتی همه هواداران و رسانه ها به دنبال گفت وگو با اعضای باشگاه بودند، پندار خمارلو، مدیر رسانه ای و روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، سکوت اختیار کرده بود و همین موضوع باعث شد انتقادهای زیادی درمورد او مطرح شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در روزهای پر هیاهوی باشگاه پرسپولیس ، وقتی همه هواداران و رسانه ها به دنبال گفت وگو با اعضای باشگاه بودند، پندار خمارلو، مدیر رسانه ای و روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، سکوت اختیار کرده بود و همین موضوع باعث شد انتقادهای زیادی درمورد او مطرح شود.

به گزارش شارا به نقل از فرهیختگان، در روزهای پر هیاهوی باشگاه پرسپولیس ، وقتی همه هواداران و رسانه ها به دنبال گفت وگو با اعضای باشگاه بودند، پندار خمارلو، مدیر رسانه ای و
روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، سکوت اختیار کرده بود و همین موضوع باعث شد انتقادهای زیادی درمورد او مطرح شود. با خمارلو تماس گرفتیم و دلیل سکوتش را پرسیدیم و او در این رابطه اینچنین به سوالات پاسخ داد.


از شما انتقاد می شود که چرا در گذشته راحت مصاحبه می کردید و حالا که تیم دچار مشکلات شده از اطلاع رسانی امتناع می کنید!


با توجه به حساسیت موضوع و اینکه مذاکره و تصمیم گیری درمورد انتخاب سرمربی جدید در اختیار هیات مدیره و مدیرعامل محترم بود، مقرر شد اطلاع رسانی فقط از طریق باشگاه و مدیریت صورت گیرد. من هم تابع قانون هستم و باید درخواست مدیریت را اجابت می کردم.


اما این سکوت از مدتی قبل از این اتفاقات آغاز شده بود!


من به درخواست برانکو و درست بعد از شروع بازی های نیم فصل دوم فقط به عنوان مدیر رسانه ای باشگاه در کنار تیم بودم و در باشگاه کمتر حضور داشتم.


بالاخره اطلاعات لازم را به عنوان مدیر رسانه ای داشتید!


اطلاع داشتن مهم نیست ، مهم این است که باشگاه از من چه خواسته است. من هم حال هواداران پرسپولیس و هم درخواست همکاران رسانه ای برای دریافت اطلاعات را درک می کنم. اما من هم عضوی از باشگاه هستم و باید تابع قوانین باشم. می دانم هیات مدیره و مدیرعامل محترم در تلاش هستند مشکلات را به بهترین شکل حل کنند و انصافا هم در این راه تلاش می کنند. چیزی هم برای پنهان کردن نداریم. فقط کمک می کنیم باشگاه با تمرکز بیشتر کارها را به پیش ببرد.


چرا به تماس ها پاسخ نمی دادید و همین ها را نمی گفتید؟! ...

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  روز جهانی تلویزیون


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی


  اینترنت همه چیزها و روابط عمومی هوشمند


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/2


  آیا صدا و سیما مورد اعتماد مخاطبانش است!؟


  انواری در نشست مدیران روابط عمومی وزارت صمت: فعال سازی بخش‌های افکارسنجی و ارتباطات مردمی ضرورت دارد


  تاکید استاندار اردبیل بر لزوم توجه روابط عمومی ها به انعکاس واقعیت


  روابط عمومی‌های هیئت‌های فوتبال کرمان دور هم جمع می‌شوند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود