درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 21 آبان 1398 - 16:11   

عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی

  عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی


ادامه ادامه مطلب یک

نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات

  نقش مهارت ها و ابزارهای روابط عمومی در انتخابات


ادامه ادامه مطلب دو

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود


ادامه ادامه مطلب سه

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عذرخواهی مدیر اوبر از اظهارنظرش درباره خاشقجی
  دوربین های ۱۰۸ مگاپیکسلی
  بهترین دوربین‌های تلفن همراه
  انتقاد از ادوبی برای فتوشاپ
  اس ۱۱ و اینترنت فایو جی
  تخفیف های ویژه سازمانی نت برگ به اعضای باشگاه مشتریان بانک رفاه
  نقش روابط عمومی در ایجاد آگاهی و عمومی سازی
  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت
  رکوردشکنی زدر روز مجردها؛ 13 میلیارد دلار فروش در یک ساعت
  حمایت شهرداری ساری از رسانه‌ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39068صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 30 خرداد 1398 - 23:07
دوره تبلیغات تمام شده است
صاحبان برندهای صنایع دستی و شرکت‌های گردشگری حاضر در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری اصفهان با روش‌های برندسازی و روابط عمومی آنلاین آشنا شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| صاحبان برندهای صنایع دستی و شرکت‌های گردشگری حاضر در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری اصفهان با روش‌های برندسازی و روابط عمومی آنلاین آشنا شدند.
 
 به گزارش شارا به نقل از  ایمنا، میلاد کوچکیان، استاد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران عصر امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری اصفهان و در کارگاه برندسازی صنایع دستی و روابط عمومی آنلاین در صنعت گردشگری اظهار کرد: یکی از اشتباهات رایج در کسب‌وکار نداشتن لوگو و برند محصولات است درحالی که لوگو نوک قله برند بوده و برند برچسبی است که مشتریان به کالا و خدمات می‌زنند و موجب ارتباط آنان با محصول می‌شود.
 
 وی با بیان اینکه هر برندی مخاطبان هدف خود را دارد، افزود: راضی کردن همه مخاطبان بزرگ‌ترین اشتباه در یک صاحب کسب و کار است.
 
 این دکتری حرفه ای مدیریت کسب و کار DBA تصریح کرد: برای آنکه بدانیم محصول تولیدی ما به‌طور مثال صنایع دستی مینا، درمیان مخاطبان مورد اقبال واقع شده یا نه، باید ببینیم محصول چه ذهنیتی در ذهن او القا می‌کند؛ به‌عبارتی برند "ما چی هستیم" نیست، بلکه آن چیزی است که "مشتریان از ما می‌گویند."
 
 وی با اشاره به اینکه مثلث قیمت، توزیع و ارتباطات، موفقیت یک محصول را تضمین می‌کنند، ادامه داد: تمایز محصول یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک برند است و اگر آن محصول متمایز با محصولات مشابه نیست، باید این تمایز را هدف تولید محصول قرار دهیم.
 
 کوچکیان با بیان اینکه برند احساس و ادراکی است که ذهن مخاطب را درگیر می‌کند، خاطرنشان کرد: باید برای مشتریانی که حتی صد هزار تومان دارند نیز راه‌حل پیدا کنید و به دنبال تولید محصولی برای آنان باشید زیرا در بزرگترین شرکت‌های دنیا نیاز را بیش از همه چیز در نظر می‌گیرند.
 
 وی اضافه کرد: مشتری به‌خاطر بازاریابی دهان به دهان همه چیز را می‌داند بنابراین صاحبان برندها باید هرروز محصولات رقیبان خود را مورد ارزیابی قرار دهند تا راه‌های بهتر را که آنان رفتند مورد سنجش قرار دهند.
 
 دوره تبلیغات تمام شده است
 همچنین مجید کثیری، کارشناس
روابط عمومی  در این کارگاه آموزشی گفت: اکنون طبق آمار ۸۶ درصد مردم جهان تبلیغات تلویزیونی را نادیده می‌گیرند، حضور در نمایشگاه برای ارتباط با مشتریان تاثیر خود را از دست داده و تبلیغات کلیکی برروی درگاه‌های اینترنتی کمتر از یک دهم درصد شده بنابراین روش‌های محیطی و سنتی محصولات دیگر جوابگوی ارتباط با مشتریان نیست.
 
 وی با بیان اینکه دوره تبلیغات تمام شده و باید برندها را با روابط عمومی شناساند، افزود: تا سال ۲۰۲۳ نزدیک به ۷۰ درصد بودجه شرکت‌های بزرگ دنیا به‌جای تبلیغات در روابط عمومی‌ها هزینه خواهد شد.
 
 مدیر عامل اخبار فارسی تصریح کرد: به‌جای تبلیغات می‌توان به سمت آموزش و معرفی دستاوردها روی آورد زیرا اگر مدت تبلیغات تمام شود، بازتاب آن برای شرکت‌ها تمام می‌شود اما اگر این شرکت‌ها بر روی روابط عمومی دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند تازه کار شروع می‌شود.
 
 وی ادامه داد: آموزش و اطلاعاتی که شرکت‌ها ارایه می‌دهند، باید چیزی باشد که در زندگی فرد ارزش ایجاد کرده و خواسته مشتریان را پاسخ دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  استراتژی هایی برای بقا در رسوایی های عصر اینترنت


  اهمیت اختیار عمل در روابط عمومی


  تحولی که روزنامه ها باید به آن توجه کنند


  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


  ارتقای سواد رسانه ای به افزایش سواد گفتمانی منجر می شود


  5 گام برای روایت و داستان گویی قوی تر


  انتصاب معاون رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد


  شست شهردار خارگ با کارکنان واحد روابط عمومی


  کمیسیون رادیو و تلویزیون و ارتباطات کانادا: سیستم مسدودسازی تماس تلفنی اسپم راه اندازی می شود


  پنج تکنیک برای افزایش هوش عاطفی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود