درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 18 خرداد 1399 - 08:08   

انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب یک

فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎

  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎


ادامه ادامه مطلب دو

نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است

  نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است


ادامه ادامه مطلب سه

اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد

  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ناشر کتاب «سیر تا احمق» انتخاب شد
  تغییر نشانی ورود به اینترنت بانک سینا
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز
  اکوسیستم رسانه‌ای افغانستان؛ جولانگاه جهادی‌های سایبری
  توصیه جدید سازمان جهانی بهداشت: در اماکن عمومی ماسک بزنید
  ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیر عامل در امور اجرایی بانک رفاه با مشتریان
  خدمات رسانی 100 درصدی سامانه های الکترونیک بانک شهر به مردم خوزستان
  موفقیت چشمگیر نرم افزار "همراه شهر" در جلب رضایت مشتریان
  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان معرفی شد
  افغانستان با بیشترین کارکنان رسانه‌ای مبتلا به کرونا در صدر جهان قرار گرفت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39068صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 30 خرداد 1398 - 23:07
دوره تبلیغات تمام شده است
صاحبان برندهای صنایع دستی و شرکت‌های گردشگری حاضر در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری اصفهان با روش‌های برندسازی و روابط عمومی آنلاین آشنا شدند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| صاحبان برندهای صنایع دستی و شرکت‌های گردشگری حاضر در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری اصفهان با روش‌های برندسازی و روابط عمومی آنلاین آشنا شدند.
 
 به گزارش شارا به نقل از  ایمنا، میلاد کوچکیان، استاد دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران عصر امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه نمایشگاه صنایع دستی و گردشگری اصفهان و در کارگاه برندسازی صنایع دستی و روابط عمومی آنلاین در صنعت گردشگری اظهار کرد: یکی از اشتباهات رایج در کسب‌وکار نداشتن لوگو و برند محصولات است درحالی که لوگو نوک قله برند بوده و برند برچسبی است که مشتریان به کالا و خدمات می‌زنند و موجب ارتباط آنان با محصول می‌شود.
 
 وی با بیان اینکه هر برندی مخاطبان هدف خود را دارد، افزود: راضی کردن همه مخاطبان بزرگ‌ترین اشتباه در یک صاحب کسب و کار است.
 
 این دکتری حرفه ای مدیریت کسب و کار DBA تصریح کرد: برای آنکه بدانیم محصول تولیدی ما به‌طور مثال صنایع دستی مینا، درمیان مخاطبان مورد اقبال واقع شده یا نه، باید ببینیم محصول چه ذهنیتی در ذهن او القا می‌کند؛ به‌عبارتی برند "ما چی هستیم" نیست، بلکه آن چیزی است که "مشتریان از ما می‌گویند."
 
 وی با اشاره به اینکه مثلث قیمت، توزیع و ارتباطات، موفقیت یک محصول را تضمین می‌کنند، ادامه داد: تمایز محصول یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت یک برند است و اگر آن محصول متمایز با محصولات مشابه نیست، باید این تمایز را هدف تولید محصول قرار دهیم.
 
 کوچکیان با بیان اینکه برند احساس و ادراکی است که ذهن مخاطب را درگیر می‌کند، خاطرنشان کرد: باید برای مشتریانی که حتی صد هزار تومان دارند نیز راه‌حل پیدا کنید و به دنبال تولید محصولی برای آنان باشید زیرا در بزرگترین شرکت‌های دنیا نیاز را بیش از همه چیز در نظر می‌گیرند.
 
 وی اضافه کرد: مشتری به‌خاطر بازاریابی دهان به دهان همه چیز را می‌داند بنابراین صاحبان برندها باید هرروز محصولات رقیبان خود را مورد ارزیابی قرار دهند تا راه‌های بهتر را که آنان رفتند مورد سنجش قرار دهند.
 
 دوره تبلیغات تمام شده است
 همچنین مجید کثیری، کارشناس
روابط عمومی  در این کارگاه آموزشی گفت: اکنون طبق آمار ۸۶ درصد مردم جهان تبلیغات تلویزیونی را نادیده می‌گیرند، حضور در نمایشگاه برای ارتباط با مشتریان تاثیر خود را از دست داده و تبلیغات کلیکی برروی درگاه‌های اینترنتی کمتر از یک دهم درصد شده بنابراین روش‌های محیطی و سنتی محصولات دیگر جوابگوی ارتباط با مشتریان نیست.
 
 وی با بیان اینکه دوره تبلیغات تمام شده و باید برندها را با روابط عمومی شناساند، افزود: تا سال ۲۰۲۳ نزدیک به ۷۰ درصد بودجه شرکت‌های بزرگ دنیا به‌جای تبلیغات در روابط عمومی‌ها هزینه خواهد شد.
 
 مدیر عامل اخبار فارسی تصریح کرد: به‌جای تبلیغات می‌توان به سمت آموزش و معرفی دستاوردها روی آورد زیرا اگر مدت تبلیغات تمام شود، بازتاب آن برای شرکت‌ها تمام می‌شود اما اگر این شرکت‌ها بر روی روابط عمومی دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند تازه کار شروع می‌شود.
 
 وی ادامه داد: آموزش و اطلاعاتی که شرکت‌ها ارایه می‌دهند، باید چیزی باشد که در زندگی فرد ارزش ایجاد کرده و خواسته مشتریان را پاسخ دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  15 درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده


  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


  کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد


  اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده


  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎


  حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد


  متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت


  بازی کامپیوتری


  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان معرفی شد


  اکوسیستم رسانه‌ای افغانستان؛ جولانگاه جهادی‌های سایبری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2