درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 10:36   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39064صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 30 خرداد 1398 - 19:18
شهردار منطقه 5 مشهد بر نقش روابط عمومی‎ ها برای رسیدن به اهداف کلان تاکید کرد
از دیگر ویژگی های مهم که لازمه پیشرفت و موفقیت این افراد است، داشتن صداقت و توانایی اعتمادسازی است چرا که شهروندان نیاز به فردی معتمد، آشنا به مسائل شان و پیگیر نیاز دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| از دیگر ویژگی های مهم که لازمه پیشرفت و موفقیت این افراد است، داشتن صداقت و توانایی اعتمادسازی است چرا که شهروندان نیاز به فردی معتمد، آشنا به مسائل شان و پیگیر نیاز دارند.


شهردار منطقه 5 مشهد گفت: نقش روابط عمومیها در هر سازمان و منطقه، برای رسیدن به اهداف کلان بسیار سازنده ای است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین عبدالله زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی منطقه 5 با بیان مطلب بالا خاطرنشان کرد: افرادی که در روابط عمومی ها فعالیت دارند، جایگاه ویژه ای در بدنه سازمان دارند، برای همین باید دارای دانش، مهارت و توانمندی های زیادی باشند تا به خوبی به مسائل شهروندان و کارمندان مجموعه تسلط داشته باشند و قدم های موثری در جهت رفع مسائل آنها بردارند.


وی با بیان اینکه داشتن صبوری و خوشخوئی از دیگر صفات بارز افراد در این جایگاه است، ادامه داد: از دیگر ویژگی های مهم که لازمه پیشرفت و موفقیت این افراد است، داشتن صداقت و توانایی اعتمادسازی است چرا که شهروندان نیاز به فردی معتمد، آشنا به مسائل شان و پیگیر نیاز دارند.


شهردار منطقه 5 مشهد در خصوص نقش روابط عمومی ها در مناطق خاطرنشان کرد: مدیریت شهری و شهروندان باید توسط روابط عمومی تبلیغ، تشویق و اقناع شوند. همیشه به این صورت بوده که روابط عمومی اخبار را منتشر کند در حالیکه کار اصلی و مهم روابط عمومی ها ارتباط با شهروندان و کارمندان درون مجموعه است.


وی تصریح کرد: امروز یکی از مشکلاتی که زیاد می بینیم پرداختن به مسائل روزمره است در حالیکه اگر می خواهیم به موفقیت برسیم باید تفکر استراتژیک به معنای واقعی اش را داشته باشیم، مسائل را به طور استراتژیک بررسی و تعریف کنیم تا به رفع مسائل و مشکلات شهروندان منجر شود.


شهردار منطقه 5 مشهد ضمن اشاره به اینکه تمام تلاش ما بهبود وضعیت مردم است، بیان کرد: در منطقه ما، شهروندان با 137 غریبه اند و برای رفع مسائل شان حضوری مراجعه می کنند، پس باید نگاه آینده پژوهانه ای برای رفع این مشکل در نظر داشته باشیم.


عبدالله زاده با عنوان اینکه شرایط این منطقه بسیار خاص و ویژه است، گفت: برای رسیدن به اهداف، باید در بطن جامعه حضور داشت، موقعیت و مصائب مردم را شناخت، با قومیت های مختلف منطقه آشنا شد و نوع نگاه و شرایط شهروندان را مدنظر قرار داد.


وی تاکید کرد: باید افکارسنجی و نظرسنجی های دقیقی در سطح منطقه انجام شود تا دقیق تر با مسائل و مشکلات مردم آشنا شویم و معضلات اجتماعی شان را بررسی کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد