درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:49   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39063صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 30 خرداد 1398 - 19:17
سرپرست روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید رصد درستی از جامعه داشته باشد
سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد با تاکید بر دیده شدن کارشناسان و نیروهای فعال دوره های پیش گفت: تاکید بر این است فرصتی برای کارشناسان این حوزه که تاکنون دیده نشده اند، ایجاد کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد با تاکید بر دیده شدن کارشناسان و نیروهای فعال دوره های پیش گفت: تاکید بر این است فرصتی برای کارشناسان این حوزه که تاکنون دیده نشده اند، ایجاد کنیم.


به گزارش پایگاه خبری - تحلیلی «شهر فردا»، مجید خرمی در مراسم تکریم و معارفه مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه 5 با بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: پتانسیل زیادی در بدنه شهرداری و کارشناسان روابط عمومی وجود دارد که باید دید و شناسایی کرد؛ افراد توانمندی که باید مورد توجه قرار بگیرند.


وی با بیان اینکه حرفه ای بودن و تخصص افراد ملاک ارزشگذاری آنها است، افزود: نکته دیگری که در انتصابات مهم است، این است که افراد برگزیده در جهت تغییر، نشاط و حال خوب شهروندان گام بردارند.


خرمی ضمن تاکید بر اینکه این باور نه به صورت سیاسی که کاملا قلبی باید باشد؛ اظهار کرد: تاکید بنده بر این است که روابط عمومی ها جدای از اطلاع رسانی، حتما در حوزه اطلاع یابی هم فعال باشند.


وی افزود: روابط عمومی باید رصد درستی از جامعه داشته باشد؛ به خصوص در این منطقه که قشرهای مختلف جامعه زندگی میکنند و حتی میزبان مهاجرانی از کشورهای دیگر نیز هستیم.


خرمی ضمن اشاره به رفع مسائل مردم منطقه 5 مشهد تصریح کرد: با توجه به اینکه آمار تماس با 137 در این منطقه پایین است و مردم ترجیح می دهند حضوری مسائل شان را حل کنند، نیاز است تدبیری در این خصوص اندیشیده شود.


سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری مشهد با بیان اینکه توقع معجزه در زمان کوتاه را نداریم، اظهار کرد: باید ریشه بی اعتمادی شهروندان پیدا و رفع مشکل شود، حتی اگر گام کوچکی هم در این خصوص برداشته شود اتفاق خوبی محسوب می شود.


وی اضافه کرد: خوشبختانه شهردار منطقه 5 فردی آگاه و دانشگاهی هستند که سابقه فعالیت پژوهشی زیادی دارند و با توجه به اینکه مدیر فعلی روابط عمومی هم فردی با تحصیلات دانشگاهی عالیه، مسلط به زبان انگلیسی و با سابقه فعالیت زیادی در عرصه روابط عمومی است که می تواند در کنار یکدیگر موجبات موفقیت زیادی را فراهم آورند.


خرمی گفت: در دوره های قبل پیش آمده بود که انتخاب مدیرهای روابط عمومی توسط این اداره کل انجام شود در حالیکه یکی دیگر از تاکیدات بنده این بود که مدیر مناطق و سازمان ها، خودشان مدیر روابط عمومی شان را انتخاب کنند تا رضایت کامل داشته باشند.


گفتنی است، حمید نیکوزاده به عنوان مدیر روابط عمومی منطقه 5 شهرداری معارفه و مهدی حجتی تکریم شد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد