درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 18 آذر 1398 - 17:59   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه
  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو
  تبدیل‌ساز زبان انسانی به زبان رایانه‌‌ای
  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد
  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش
  سرپرست روابط عمومی استانداری همدان: دستگاه‌های برتر حوزه اطلاع رسانی استان همدان معرفی می‌شوند
  مسئول روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران: مازندران ۷۹خادمیار در عرصه خبر و رسانه دارد
  ۳ کلید ارتباط بین خدمات مشتری و شهرت برند
  خوش خبر: طرح افزایش ‌کارآمدی روابط عمومی ها تدوین می شود
  هم‌اندیشی هیئت مدیره کانون روابط عمومی و تبلیغات با مدیر عامل خانه تئاتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39044صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 29 خرداد 1398 - 15:31
نیت خیرخواهانه تان را با بانک ملی ایران عملی کنید!
بانک ملی ایران شرایطی را برای مشتریان خیراندیش و نیکوکار خود فراهم کرده تا به سادگی و با بهره مندی از امکانات سامانه بام، اپلیکیشن بله و همچنین اوراق تسهیلات مسکن بتوانند در امور خیر مشارکت داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک ملی ایران شرایطی را برای مشتریان خیراندیش و نیکوکار خود فراهم کرده تا به سادگی و با بهره مندی از امکانات سامانه بام، اپلیکیشن بله و همچنین اوراق تسهیلات مسکن بتوانند در امور خیر مشارکت داشته باشند.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای همراهی و توسعه فرهنگ خیر جمعی، ساز و کاری را برای همراهی با خیران و حمایت از نیازمندان در نظر گرفته است تا به عنوان رابط، امور خیر را تسهیل بخشد.
 
 یکی از این ساز و کارها اپلیکیشن «بله» است تا کاربران بتوانند در کمترین زمان و کاملا با انتخاب خود، نیت خیرخواهانه شان را عملیاتی کنند.
 
 در این اپلیکیشن، یک بازو (ربات) طراحی شده که در آن کاربر می تواند به سادگی و فقط با چند کلیک، مقصد کار خیر خود را مشخص و وجه آن را به صورت آنلاین واریز کند.
 
 کاربر ابتدا مقصد مورد نظر برای واریز وجه شامل پرداخت صدقه، اکرام ایتام در طرح محسنین، جشن رمضان، جشن عاطفه ها، جشن نیکوکاری، نذر، قربانی، اطعام و افطاری به نیازمندان، کمک به معیشت نیازمندان، کمک به جهیزیه و ازدواج نیازمندان، کمک به درمان نیازمندان، کمک به ساخت و تعمیر مسکن نیازمندان، کمک به اشتغال نیازمندان یا کمک به تحصیل نیازمندان را انتخاب می کند.
 
 بازو سپس از کاربر می خواهد استان مورد نظر خود را تعیین کند. در این بخش کاربر می تواند یک استان به منظور صرف مبلغ واریزی را مشخص کرده و یا این موضوع را به سامانه واگذار کند. در ادامه این امکان وجود دارد که ترتیب زمانی واریز وجه به صورت فقط یک بار، روزانه، هفتگی یا ماهانه انتخاب شود.
 
 مرحله نهایی نیز تعیین مبلغ است. پس از اتمام این مراحل، یک پیام پرداخت وجه برای کاربر ارسال می شود که با کلیک بر روی آن، امکان برداشت وجه از حساب تعریف شده در پیام رسان «بله» وجود خواهد داشت.
 
 روش دیگری که بانک ملی ایران برای خیرین فراهم کرده، سامانه «بام» است که با آن خیرین می توانند محل هزینه کرد مبالغ پرداختی را خودشان تعیین کنند.
 
 در روش های سنتی پرداخت صدقات یا مبالغی که به منظور مصرف در امور خیریه در نظر گرفته شده است، خیرین مبلغ مورد نظر را به صندوق یا مراکز مشخص ارائه کرده و محل مصرف آن را به نهاد مربوطه واگذار می کنند. با این حال سامانه «بام» که خدمات متنوع مالی از جمله «نیکوکاری» در آن قابل انجام است، امکان تازه ای برای مشتریان بانک ملی ایران فراهم کرده است.
 
 در این روش، کاربر «بام» با استفاده از منوی «نیکوکاری» می تواند از میان 18 سازمان، یکی را برای واریز وجه در نظر بگیرد. از سوی دیگر، برخی سازمان ها مانند کمیته امداد امام خمینی (ره) این امکان را فراهم کرده اند که خیرین حتی محل دقیق مصرف مبلغ به همراه استان مورد نظرشان را نیز انتخاب کنند.
 
 این روش منحصر به فرد در سامانه «بام» قابل دسترسی بوده و مورد استقبال مشتریان نیز قرار گرفته است.
 
 روش دیگر برای خیران، استفاده از اوراق گواهی حق تقدم استفاده از تسهیلات مسکن با توجه به نیاز جوانان به خرید خانه است.
 
 بانک ملی ایران این امکان را فراهم کرده که مشتریان با مشارکت در طرح ویژه مسکن، از تسهیلات خرید یا ساخت خانه استفاده کنند. این طرح بستر مناسبی برای بهره مندی خیرین از خدمات بانک است.
 
 در این روش، خیرین می توانند با مشارکت در طرح ویژه مسکن، افتتاح سپرده کرده و از سود 10 درصدی آن استفاده کنند، اما پس از مدتی، اوراق حق تقدمی را که به حساب آنها تعلق گرفته به منظور حمایت از نیازمندان استفاده کنند.
 
 این اوراق می تواند توسط خیرین در اختیار افراد نیازمند به تسهیلات مسکن قرار بگیرد و یا بانک ملی ایران آن را در اختیار نهادهای مرتبط قرار دهد. خیرین با این روش علاوه بر دریافت سود مادی، اجر معنوی بزرگی دریافت خواهند کرد ، چرا که هر کدام از اوراق حق تقدم اهدایی می تواند در خرید خانه یک نیازمند مصرف شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رئیس شورای مشورتی «تهران رسانه» منصوب شد


  هشتمین جایزه بین‌المللی دکتر حمید نطقی بنیانگذار روابط عمومی ایران


  برای اولین بار در کشور؛ دوره MBA حرفه‌ای یکساله مدیریت روابط عمومی و ارتباطات


  ضرورت اختصاص سهمیه بنزین به خبرنگاران


  لری پیج و سرگی برین مدیریت آلفابت را به ساندار پیچای واگذار کردند


  کتاب "اینترنت و سواد مجازی" منتشر شد


  برنامه ریزی ۲۰۲۰: سؤالاتی برای ایجاد استراتژی رسانه ای درخشان


  سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز منصوب شد


  خوش خبر: طرح افزایش ‌کارآمدی روابط عمومی ها تدوین می شود


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/12 و قسمت آخر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود