درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 08:22   

داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی

  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مسائل مربوط به عکاسی: چرا سرمایه گذاری در عکس های با کیفیت باعث پیشرفت بازاریابی می شود
  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی
  نظرسنجی/ آیا مردم با جهانی‌شدن مخالف‌اند؟
  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای
  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی
  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار
  عبور «وبصادر» از زیان در تحلیل‌های فعالان بازار سرمایه
  اطلاعیه بانک صادرات
  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق
  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39028صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 28 خرداد 1398 - 12:50
باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم راه اندازی می شود
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم؛ باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم راه اندازی می شود
  

 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم از تاسیس باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم با هدف تعامل بیشتر با جامعه محلی و معرفی ظرفیت های ارزنده انسانی، اجتماعی و گردشگری جزیره خبر داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری بُرنا در هرمزگان؛ مرتضی شیخ زاده از این طرح به عنوان فرصتی برای کشف استعدادهای نیروهای بومی جزیره نام برد و بیان داشت: یکی از راهکارهای موثر برای معرفی توانمندی نیروی انسانی، جاذبه های گردشگری و آداب و رسوم این منطقه به مردم سراسر کشور و جهان، اطلاع رسانی و دادن آگاهی به شیوه ای تخصصی و قلم ها و زبان های متفاوت است.
 
 وی افزود: با تدبیر و حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر لزوم برقراری ارتباطی تعاملی و سازنده با جامعه محلی، مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان با طراحی این باشگاه، عضوگیری از جامعه محلی و پرورش خبرنگاران متخصص درصدد است تا پتانسیل های نهفته جزیره را با کمک فرزندان برومند این خطه به مجامع ملی و بین المللی معرفی نماید.
 
 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به وسعت و گستردگی جغرافیایی جزیره قشم افزود: هدف دیگر راه‌اندازی این باشگاه، انعکاس اخبار فعالیت های جامعه محلی قشم در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و گردشگری به عنوان راهی برای بازاریابی مردمی و جذب گردشگران به جزیره است.
 
 شیخ زاده همچنین، تاسیس این باشگاه را در راستای اشتغالزایی برای نیروهای بومی موثر دانست و گفت: با توجه به کمبود خبرنگاران فعال در جزیره جهت پوشش مطلوب اخبار و علاقمندی خبرگزاری های کشوری به دریافت این اطلاعات، آموزش نیروهای بومی می تواند زمینه ساز جذب اعضای این باشگاه در خبرگزاری‌ها و مطبوعات کشوری شود.
 
 به گفته مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، آموزش و فعال سازی خبرنگاران محلی به عنوان پل ارتباطی دوسویه بین سازمان و جامعه محلی در توسعه و پیشرفت روزافزون جزیره نقشی سازنده خواهد داشت.
 
 شیخ زاده از اجرای این طرح در سه بخش و در آینده ای نزدیک خبر داد و عنوان کرد: انتخاب هیات رییسه و اعضای اصلی و افتخاری، راه اندازی سایت اطلاع رسانی و پرتال خبری ویژه و آموزش داوطلبانی از جامعه محلی سه گام اجرایی طرح تاسیس باشگاه خبرنگاران منطقه آزاد قشم خواهد بود.
 
 وی ادامه داد: خبرنگاران با سابقه و باتجربه جزیره به عنوان هیات رییسه انتخاب و افراد داوطلبی که پس از اجرای طرح آموزش خبرنگاری مورد تایید قرار می گیرند، نیز اعضای افتخاری و سپس عضو اصلی این باشگاه می شوند.
 
 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم توضیح داد: رسالت اعضای این باشگاه به عنوان فعالان رسانه ای قشم، معرفی ظرفیت های هر بخش و روستای تحت پوشش خود در سایت باشگاه خبرنگاران است.
 
 شیخ زاده اظهار کرد: علاقه مندان می توانند پس از انتشار فراخوان در خصوص راه اندازی باشگاه و نام نویسی، در دوره های آموزشی (مقدماتی و تکمیلی) که توسط خبرنگاران با سابقه جزیره و کشور برگزار می شود، شرکت نمایند.
 
 مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری آزمون نهایی پس از دوره های آموزشی خبر داد و گفت: آن دسته از داوطلبانی که بتوانند آزمون نهایی را با موفقیت به پایان برسانند، با صدور کارت عضویت، به عضویت این باشگاه در خواهند آمد و سعی خواهد شد تا در ازای فعالیت های خبری خود در این باشگاه منطبق با سایر خبرگزاری های کشور حق الزحمه دریافت نمایند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ژورنالیسم پاسدار دمکراسی و بازدارنده فساد و انحرافات جامعه


  یک معما در باره تصمیم گیری درست


  آغاز چهارمین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی


  اجرای قانون مدیریت بحران غیرواقعی


  علیرضا قانع گزینه جدید روابط عمومی شهرداری رشت


  مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران معرفی شدند


  چهار نوع سطح زندگی در بین انسانهای روی زمین در نقاط مختلف


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  کوچ کاربران آیفون به سمت سامسونگ


  خبرگزاری حوزه به کادر سازی رسانه ای در حوزه خواهران کمک کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران