درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 26 مهر 1398 - 21:11   

انتصاب سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست

  انتصاب سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست


ادامه ادامه مطلب یک

رونمایی گوشی های هوشمند جدید «پیکسل»

  رونمایی گوشی های هوشمند جدید «پیکسل»


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم اهدای جایزه برای خبرنگار زن افغان در استکهلم

  مراسم اهدای جایزه برای خبرنگار زن افغان در استکهلم


ادامه ادامه مطلب سه

تجاوز به حریم شخصی توسط شرکت‌های بزرگ اینترنتی

  تجاوز به حریم شخصی توسط شرکت‌های بزرگ اینترنتی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پدر روابط عمومی دانش خود را با دانشجویان دانشگاه UM به اشتراک گذاشت
  صدوسیزدهم "مدیریت ارتباطات" منتشر شد
  کنفرانس روابط عمومی محلی برای تاخت و تاز صاحبان ایده
  نتایج یک تحقیق/ بازار جهانی روابط عمومی با ۵ درصد رشد روبرو شده است
  تجاوز به حریم شخصی توسط شرکت‌های بزرگ اینترنتی
  مراسم اهدای جایزه برای خبرنگار زن افغان در استکهلم
  فرماندار شهرستان شهریار: روابط عمومی ها در جهت سوق دادن فضای عمومی سطح جامعه به سمت واقعیات گام های موثر بردارند
  رونمایی گوشی های هوشمند جدید «پیکسل»
  نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت گشایش یافت
  ملاقات مردمی در شهرداری تهران اینترنتی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39024صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 27 خرداد 1398 - 22:31
دومین نشست مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپا به میزبانی پارس خودرو برگزار شد
دومین نشست مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپا با حضور ناصر آقا محمدی مدیرعامل پارس خودرو, حمید زاهدی معاون توسعه منابع انسانی پارس خودرو, امیر حسین تابع جماعت رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه سایپا, مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپا به میزبانی پارس خودرو برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دومین نشست مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپا به میزبانی پارس خودرو برگزار شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت پارس خودرو, دومین نشست مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپا با حضور ناصر آقا محمدی مدیرعامل پارس خودرو, حمید زاهدی معاون توسعه منابع انسانی پارس خودرو, امیر حسین تابع جماعت رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه سایپا, مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی و مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپا به میزبانی پارس خودرو برگزار شد.


دراین نشست آقا محمدی گفت: یکی از عواملی که هر بنگاه اقتصادی را برای رسیدن به اهداف پیش بینی شده یاری می دهد, به کیفیت مدیریت افکار عمومی جامعه ای که در آن به فعالیت مشغول هستند، بستگی دارد.


وی گفت:اطلاع رسانی دقیق, جریان سازی و بهبود تصویر از سازمان در جامعه, از وظایف اصلی مدیران ارتباطات شرکت ها است.


آقامحمدی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و تحریم صنایع مختلف کشور تصریح کرد: خودروسازان با وجود محدودیت ها و اقتضائات فعلی درحال فعالیت هستند و باید این شرایط را با اطلاع رسانی دقیق و صریح به دور از جو سازی و تبلیغات سیاسی به مردم و جامعه منعکس کرد تا مردم در شرایط بهتری خودروسازان را قضاوت کنند.


در این نشست امیرحسین تابع جماعت رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه برگزاری این نشست ها موجب هماهنگی، همدلی و همفکری مدیران ارتباطات گروه خواهد شد، گفت: می توان با همفکری و تبادل نظر در راستای ساماندهی و یکپارچگی فعالیت های گروه خودروسازی سایپا گام برداشت.


وی تصریح کرد: مدیران روابط عمومی باید عملکرد شرکت های خود را به طور صحیح و شفاف به جامع اطلاع رسانی کرده تا با ایجاد رابطه دوسویه با مردم, اثرگزاری خود را بر افکار عمومی بیشتر کنند.


در این نشست که مدیران ارتباطات شرکت های گروه خودروسازی سایپا نیز حضور داشتند مهدی باقریان رئیس انجمن متخصصان روابط عمومی, روابط عمومی را به ‌عنوان حلقه ارتباطی سازمان‌ها با جامعه دانست و افزود: هرچه این حلقه ارتباطی گسترده‌تر و محکم‌تر باشد، به همان اندازه سازمان در پیشبرد اهداف و فعالیت‌های خود موفق‌تر خواهد بود.


وی تصریح کرد: در یک بنگاه اقتصادی مهم‌ترین مسئله، تولید، حفظ و گسترش آن است و نقش روابط عمومی شناسایی عوامل قوت و ضعف تولید در داخل سازمان و در بیرون سازمان شناخت فرصت‌ها و تهدیدهایی است که وجود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رونمایی گوشی های هوشمند جدید «پیکسل»


  نتایج یک تحقیق/ بازار جهانی روابط عمومی با ۵ درصد رشد روبرو شده است


  تجاوز به حریم شخصی توسط شرکت‌های بزرگ اینترنتی


  کنفرانس روابط عمومی محلی برای تاخت و تاز صاحبان ایده


  مراسم اهدای جایزه برای خبرنگار زن افغان در استکهلم


  فرماندار شهرستان شهریار: روابط عمومی ها در جهت سوق دادن فضای عمومی سطح جامعه به سمت واقعیات گام های موثر بردارند


  پدر روابط عمومی دانش خود را با دانشجویان دانشگاه UM به اشتراک گذاشت


  صدوسیزدهم "مدیریت ارتباطات" منتشر شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود