درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 07:56   

داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی

  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی
  نظرسنجی/ آیا مردم با جهانی‌شدن مخالف‌اند؟
  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای
  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی
  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار
  عبور «وبصادر» از زیان در تحلیل‌های فعالان بازار سرمایه
  اطلاعیه بانک صادرات
  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق
  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها
  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39015صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 27 خرداد 1398 - 12:57
در اردیبهشت ماه ٩٨ نسبت به فروردین‌ماه رقم خورد؛ رشد ٥٧ درصدی تراکنش‌ها در بخش اینترنت بانک صادرات ایران
استقبال مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک صادرات ایران به‌ویژه در بخش اینترنت‌بانک در اردیبهشت‌‎ماه ٩٨ نسبت به ماه قبل با رشد بیش از ٥٧ درصدی مواجه بوده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استقبال مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک صادرات ایران به‌ویژه در بخش اینترنت‌بانک در اردیبهشت‌‎ماه ٩٨ نسبت به ماه قبل با رشد بیش از ٥٧ درصدی مواجه بوده است.


به گزارش شارا به نقل از بانک صادرات ایران، گستردگی و بستر امن خدمات بانکداری الکترونیک این بانک، زمینه‌ساز توسعه استفاده از اینترنت‌بانک آن شده است، به‌ نحوی ‌که حجم استفاده از اینترنت‌بانک صادرات ایران در اردیبهشت‌ماه ٩٨ نسبت به فروردین‌ماه همین سال‌جاری از ٥٧ درصد و مبلغ این تراکنش‌ها از ٧٢درصد فراتر رفت.


همچنین تعداد تراکنش‌های صورت‌گرفته در سامانه همراه‌بانک صادرات در اردیبهشت‌ماه نسبت به ماه قبل، بالغ بر ٥١ درصد و میزان این تراکنش‌ها از ٥٥درصد فراتر رفته است.


در حوزه بانکداری الکترونیک، تلفن‌بانک صادرات ایران نیز با افزایش ٤٤درصدی تعداد تراکنش‌ها و نیز ٨٨درصدی مبلغ آن‌ها همراه بوده است.


علاوه‌بر این، مبلغ تراکنش‌ها در پایانه‌های شعب این بانک در دومین ماه از سال‌جاری رشد ٨٦ درصدی را نسبت به فروردین‌ماه تجربه کرد و نیز میزان تراکنش‌ها از طریق ٥هزار و یکصد و هشتاد خودپرداز این بانک در همان بازه زمانی، رشد ٢٢ درصدی را ثبت کرد.


بانک صادرات ایران به عنوان یکی از بزرگترین دارندگان خودپرداز در شبکه بانکی، همواره منشأ خدمات گسترده و تسهیل امور بانکی از این درگاه در سطح کشور بوده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ژورنالیسم پاسدار دمکراسی و بازدارنده فساد و انحرافات جامعه


  یک معما در باره تصمیم گیری درست


  آغاز چهارمین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی


  اجرای قانون مدیریت بحران غیرواقعی


  علیرضا قانع گزینه جدید روابط عمومی شهرداری رشت


  مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران معرفی شدند


  چهار نوع سطح زندگی در بین انسانهای روی زمین در نقاط مختلف


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  کوچ کاربران آیفون به سمت سامسونگ


  خبرگزاری حوزه به کادر سازی رسانه ای در حوزه خواهران کمک کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران