درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 08:00   

داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی

  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی
  نظرسنجی/ آیا مردم با جهانی‌شدن مخالف‌اند؟
  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای
  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی
  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار
  عبور «وبصادر» از زیان در تحلیل‌های فعالان بازار سرمایه
  اطلاعیه بانک صادرات
  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق
  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها
  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39003صفحه نخست » روابط عمومی ایرانییکشنبه، 26 خرداد 1398 - 19:17
آیا وزیر اقتصاد هم به صف مخالفان روابط عمومی پیوست؟!
گزارش های غیر رسمی حکایت از این دارد مرکز روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دفتر وزارتی ادغام شد. البته تماس های شارا با سیدمالک حسینی برای تایید صحت یا عدم صحت این ادغام بی نتیجه بود چون تلفن همراه ایشان خاموش بود و دفتر ایشان هم تاکنون پاسخ درستی ارایه نکرد. به گزارش شارا، اگر این خبر صحت داشته باشد و مرکز روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی منحل شده و به واحدی ذیل دفتر وزیر تنزل داده شده باشد، می توان شاهد از هم گسیختگی هر چه بیشتر سپهر ارتباطی دولت بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| گزارش های غیر رسمی حکایت از این دارد مرکز روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی در دفتر وزارتی ادغام شد.

 

البته تماس های شارا با سیدمالک حسینی برای تایید صحت یا عدم صحت این ادغام بی نتیجه بود چون تلفن همراه ایشان خاموش بود و دفتر ایشان هم تاکنون پاسخ درستی ارایه نکرد.

 

به گزارش شارا، اگر این خبر صحت داشته باشد و مرکز روابط عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی منحل شده و به واحدی ذیل دفتر وزیر تنزل داده شده باشد، می توان شاهد از هم گسیختگی هر چه بیشتر سپهر ارتباطی دولت بود.

 

متاسفانه شورای اطلاع رسانی دولت قادر به دفاع از مصوبات قانونی خودش هم نیست.

وزرا و مسئولین توجه داشته باشند نمی توانند کارهای فراقانونی انجام دهند و هر وزیر و مدیری بر حسب سلیقه خود، عنوان و وظایف روابط عمومی را بالا و پایین کند. مگر می شود روابط عمومی وزارتخانه های دولت، نام های مختلف داشته باشند بعد تکلیف اصلاحیه دولت در سال 1391 چه می شود؟

 

این آیین نامه را ملاحظه بفرمایید:

 

آیین‌نامه نحوه فعالیت، وظایف و اختیارات روابط‌عمومی دستگاههای اجرایی، موضوع تصویب‌نامه شماره ۶۵۳۵۴/ت۳۷۳۷۴هـ مورخ ۲۷/۴/۱۳۸۶ به شرح زیر اصلاح می‌شود:

۱ـ عنوان آیین‌نامه به شرح زیر اصلاح می‌شود:

"آیین‌نامه نحوه فعالیت، وظایف و اختیارات روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی دستگاههای اجرایی"

۲ـ بندهای "الف" و "ج" ماده (۱)، به شرح زیر اصلاح می‌شوند:

الف ـ روابط‌عمومی: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی

ج ـ رییس شورا: رییس‌ شورای اطلاع‌رسانی دولت

۳- متن زیر به عنوان تبصره(۱) به ماده (۲) آیین نامه یادشده اضافه و ترتیب تبصره های بعدی اصلاح می شود:

تبصره۱- سطح سازمانی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی در وزارت خانه ها و معاونت های رئیس جمهور به مرکز ارتقا و عنوان آنها به "مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی" اصلاح می گردد. در ساختار سازمانی مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت خانه ها و معاونت های رئیس جمهور، اولین سطح پایین تر از رئیس مرکز، مدیر می باشد و هر مرکز حداکثر می تواند سه اداره داشته باشد.

۴ـ در تبصره (۲) ماده (۲) عبارت "با پیشنهاد رییس شورا تهیه " جایگزین عبارت "با پیشنهاد سخنگوی دولت به تأیید شورای اطلاع‌رسانی دولت رسیده و با تصویب معاونت ذی‌ربط و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور" می‌شود.

۵ـ تبصره (۲) ماده (۲) به شرح زیر اصلاح می‌شود:

"تبصره ۲ـ مصوبات شورای اطلاع رسانی دولت پس از ابلاغ به مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی لازم الاجراء است.

۶ـ درتبصره (۲) ماده (۳) بعد از واژه "هماهنگی" واژه "شورای" اضافه می‌شود.

۶ـ ماده (۴) به شرح زیر اصلاح می‌شود:

"ماده ۴ ـ رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع رسانی وزارتخانه ها و معاونت های رئیس جمهور پس از تایید رئیس شورا توسط وزیر یا معاون رئیس جمهور منصوب و مستقیما زیر نظر وی فعالیت می نماید. روسای مراکز روابط عمومی و اطلاع رسانی مکلف به هماهنگی با دبیرخانه شورای اطلاع رسانی دولت و ارائه گزارش عملکرد خود هستند."

۸ـ در ماده (۸) عبارت "اسفند ماه" به عبارت "دی‌ماه" اصلاح می‌شود.

۹- متن زیر به عنوان ماده(۱۲) به آیین نامه اضافه می گردد:

«ماده ۱۲ ـ به منظور افزایش ظرفیت های اطلاع رسانی هدفمند درمجموعه استانها، ادارات روابط عمومی استانداریها به اداره کل ارتقا می یابد.»

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ژورنالیسم پاسدار دمکراسی و بازدارنده فساد و انحرافات جامعه


  یک معما در باره تصمیم گیری درست


  آغاز چهارمین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی


  اجرای قانون مدیریت بحران غیرواقعی


  علیرضا قانع گزینه جدید روابط عمومی شهرداری رشت


  مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران معرفی شدند


  چهار نوع سطح زندگی در بین انسانهای روی زمین در نقاط مختلف


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  کوچ کاربران آیفون به سمت سامسونگ


  خبرگزاری حوزه به کادر سازی رسانه ای در حوزه خواهران کمک کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران