درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 07:54   

داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی

  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی
  نظرسنجی/ آیا مردم با جهانی‌شدن مخالف‌اند؟
  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای
  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی
  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار
  عبور «وبصادر» از زیان در تحلیل‌های فعالان بازار سرمایه
  اطلاعیه بانک صادرات
  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق
  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها
  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39002صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 26 خرداد 1398 - 19:05
سیاستهای ارتباطی و اطلاع‌رسانی روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تبیین شد
با هدف تبیین سیاستهای ارتباطی و رسانه‌ای و انجام تعاملات حرفه‌ای در عرصه روابط‌عمومی، نشست‌های منطقه‌ای روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور در ستاد مرکزی برگزار می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با هدف تبیین سیاستهای ارتباطی و رسانه‌ای و انجام تعاملات حرفه‌ای در عرصه روابط‌عمومی، نشست‌های منطقه‌ای روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور در ستاد مرکزی برگزار می‌شود.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل منصور فخاران، مشاور ریاست و مدیر روابط‌عمومی این سازمان بر ضرورت تغییر نگرش در حوزه روابط‌عمومی و پرهیز از اقدامات هزینه‌ساز و کم‌بازده توسط روابط‌عمومی استانها و یکسان‌سازی رویه‌های اجرایی، ارتقای جایگاه‌ روابط‌عمومی در حوزه درون‌ سازمانی و برون سازمانی با ایجاد ارتقای فعالیت‌های تأثیرگذار و رضایت‌بخش تأکید کرد.
 
 وی افزود: ارتقای جایگاه روابط‌عمومی صرفاً به امکانات و تجهیزات نشست بلکه در گرو فعالیت هدفمند، هوشمندی مدیران روابط‌عمومی و در یک کلمه روابط‌عمومی حاضر در میدان و صحنه تمام فعالیت‌های سازمان است.
 
 وی خاطرنشان کرد: از این رو، باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات و تعاملات ستادی و استانی برای دستیابی به این مهم استفاده شود و اعتقاد داریم که مدیران روابط‌عمومی در حوزه صف، بهترین تجارب را دارند، اما با لحاظ کردن سیاست‌های برجسته و کلان ارتباطی و اطلاع‌رسانی، می‌توانند توفیقات بیش از پیش داشته باشند.
 
 براساس این گزارش در راستای برگزاری سلسله نشست‌های منطقه‌ای روابط‌عمومی ادارات کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای با هدف تبیین سیاست برنامه‌های ارتباطی و اطلاع‌رسانی حوزه روابط‌عمومی، نشست شورای منطقه‌ی مرکزی، با حضور رؤسای واحدها و بخش‌های مختلف روابط‌عمومی، ستاد مرکزی برگزار و هریک از بخش‌ها انتظارات و سیاست‌های مرتبط را تشریح کردند.
 
 در این نشست در حوزه ارتباط با رسانه‌ها اهداف، سیاست‌ها و چارچوب محتوایی انعکاس اخبار سازمان در بین رسانه‌های مختلف دیداری، شنیداری و رسانه ملی و شبکه‌های مجازی تشریح شد و از سوی اعضا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 
 تشریح مهمترین اهداف و سیاستهای عملکردی در حوزه‌های تخصصی برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها، انجام تشریفات مناسب و صحیح اداری و ارتباطی در ارتباط با افتتاحیه‌ها و انجام پروژه‌های سازمانی، همسان‌سازی عملکرد و سیاستهای ارتباطی در خصوص تولیدات تخصصی و عملکردی در حوزه روابط‌عمومی از منظر ارتباطات سمعی و بصری از سوی همکاران مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در خصوص تصویب و ابلاغ دستورالعمل‌های مربوطه هماهنگی‌های لازم انجام شد.
 
 این گزارش حاکی است همچنین در ارتباط با اخبار سازمانی جهت نشر در پایگاه الکترونیکی سازمان و انتشار در رسانه‌های جمعی، تعامل در خصوص یکسان‌سازی شیوه‌ها و دستورالعمل‌های حوزه انتشاراتی با هدف کاهش هزینه‌ها و مدیریت هزینه‌ها استفاده بهینه از امکانات و اعتبارات موجود، ساماندهی و بازنگری در پایگاه الکترونیکی استانها تعامل در بین اعضا انجام شد.
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ژورنالیسم پاسدار دمکراسی و بازدارنده فساد و انحرافات جامعه


  یک معما در باره تصمیم گیری درست


  آغاز چهارمین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی


  اجرای قانون مدیریت بحران غیرواقعی


  علیرضا قانع گزینه جدید روابط عمومی شهرداری رشت


  مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران معرفی شدند


  چهار نوع سطح زندگی در بین انسانهای روی زمین در نقاط مختلف


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  کوچ کاربران آیفون به سمت سامسونگ


  خبرگزاری حوزه به کادر سازی رسانه ای در حوزه خواهران کمک کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران