درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 5 بهمن 1398 - 22:16   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی

  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند

  فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی
  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود
  نشست «بانکداری؛ ارتباطات و توسعه» با محوریت روابط‌عمومی و بانکداری جدید برگزار می‌شود
  جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برگزار شد
  مدیرکل روابط عمومی استانداری تهران: آموزش روابط عمومی ها به ویژه در حوزه خبر نویسی الزامی است
  تسهیلات قرض الحسنه 200 میلیارد ریالی بانک سپه به 2هزار خانوار سیل زده سیستان و بلوچستان
  سالروز انتشار مجلهِ فارسی زبانِ کاوه در برلین و سرآغاز نفوذ خارجی از طریق رسانه ها و ...
  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399
  اندیشه ضابطه مند کردن برنامه ها و نوشتن اصول و قاعده بر ژورنالیسم تلویزیونی
  تاریخ تاسیس جامعه ملل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38995صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 26 خرداد 1398 - 18:48
حسین زاده: «آموزش» عنصر جدایی ناپذیر فعالیت های بانک ملی ایران است
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: آینده و سرنوشت همه ما به آموزش گره خورده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: آینده و سرنوشت همه ما به آموزش گره خورده است.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا حسین زاده امروز در کارگاه آموزشی آینده پژوهی در آموزش سازمانی و بیست و ششمین نشست بررسی عملکرد آموزشی بانک با تقدیر از همه کسانی که در حوزه آموزش کارکنان فعالیت می کنند، اظهار کرد: بانک ملی ایران از ابتدا برای آموزش و پژوهش ارزش زیادی قائل بوده و آن را به عنصری جدانشدنی از فعالیت های خود تبدیل کرده است.
 
 وی با بیان این که هیچ کدام از عوامل بانک از آموزش بی نیاز نیستند، ادامه داد: موضوعات مرتبط با بانکداری، به روزند و یادگیری مرتب و منظم آنها اجتناب ناپذیر است.
 
 مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: مدیران و کارکنان اداره کل آموزش بانک، باید موضوعات آموزشی مربوط به کارکنان را همواره به روز نگه داشته و از اساتید دانشگاهی مرتبط برای برگزاری کلاس ها و دوره ها استفاده کنند.
 
 حسین زاده همچنین با اشاره به کتاب خاطرات ماهاتیر محمد، گفت: نخست وزیر سابق مالزی در آن جا تاکید کرده که پیشرفت کشورش، مدیون آموزش مستمر است.
 
 مدیرعامل بانک ملی ایران به کارگیری روش های جدید و جذاب آموزشی را راهکاری جدی برای افزایش سطح آگاهی کارکنان دانست و خاطرنشان کرد: موضوعات مهم اقتصادی و بانکی باید در راس آموزش ها قرار داشته باشد.
 
 وی همچنین با توصیه به کارکنان برای مطالعه آزاد روزانه، گفت: بزرگان دینی، مشاهیر علمی و نخبگان ایران و جهان، همواره مردم را به مطالعه و کسب علم تشویق کرده اند و تنها مطالعه است که می تواند نجات بخش انسان باشد.
 
 داوود ملک نیا رییس اداره کل آموزش بانک نیز در این نشست ضمن تشریح دوره های آموزشی برگزار شده تا کنون، تاکید کرد: استانداردسازی آموزش در بانک با استفاده از ظرفیت مشاوران دانشگاهی در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابتکار «متیو بریدی» پدر فتوژورنالیسم؛ انعکاس فاجعه با انتشار عکس


  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  ده تصمیم سال نو برای نویسنده ها


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  بهترین طراحی‌های جلد کتاب در سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز


  زمینه سازمانی می تواند بر پروژه ها تأثیر بگذارد


  فکر می کنید همه به شما چشم دوخته اند


  تعاریف رسانه های اکتسابی، رسانه پولی و رسانه شخصی


  محتوا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی