درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 21:00   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل گران جوان اقتصاد ایران(اکونت)+ اینفوگرافی
  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
  خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد
  بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38994صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 26 خرداد 1398 - 18:47
حضور فعال کانون جوانه های بانک ملی ایران در نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی
کانون جوانه های بانک ملی ایران در دومین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی که از فردا بیست و هفتم خرداد در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار می کند، با برپایی غرفه حضوری فعال خواهد داشت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کانون جوانه های بانک ملی ایران در دومین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی که از فردا بیست و هفتم خرداد در محل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز به کار می کند، با برپایی غرفه حضوری فعال خواهد داشت.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این نمایشگاه با همکاری شورای نظارت بر اسباب بازی و با حضور ۷۰ تولید کننده ایرانی برگزار می شود و هدف از برگزاری آن نیز معرفی توانمندی های تولیدی و خدماتی با محوریت تولید ملی است.
 
 در دومین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و سرگرمی که تا 31 خردادماه ادامه دارد ، بیش از ۹۰۰ محصول در گروه های کالایی آموزشی، کمک آموزشی، فکری، فرهنگی و هنری و ثمره سرمایه گذاری منطبق با فرهنگ ایرانی ارایه می شود و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 صبح تا 21 از غرفه کانون جوانه های بانک ملی ایران نیز بازدید کنند.
 
 این کانون از سال 1392 با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده است و در این نمایشگاه نیز می کوشد تا ضمن ایفای رسالت خود، زمینه آشنایی کودکان و نوجوانان را در قالب بازی و اسباب بازی با دنیای پول و بانکداری فراهم کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  روابط عمومی مثبت


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  پروپاگاند چیست؟


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  یک پیام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود