درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 29 تیر 1398 - 07:58   

داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی

  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار

  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار


ادامه ادامه مطلب دو

تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی

  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تحقیق تازه دانشگاه مونترال/ تشدید افسردگی نوجوانان و مدت زمان کار با شبکه‌های اجتماعی
  نظرسنجی/ آیا مردم با جهانی‌شدن مخالف‌اند؟
  عصر سرمایه‌داریِ نظارتی با ابزارهای رسانه ای
  داستان سرایی؛ ابزاری جذاب برای جلب توجه مخاطب به سخنرانی
  ۷ روش برای برقراری ارتباط مؤثر در محیط کار
  عبور «وبصادر» از زیان در تحلیل‌های فعالان بازار سرمایه
  اطلاعیه بانک صادرات
  هوش مصنوعی و زهر و پادزهر جعل عمیق
  نتایج اقدامات اطلاع رسانی نمی شود؛ ضعف در عملکرد روابط عمومی ها
  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38986صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 25 خرداد 1398 - 15:29
رونمایی از برنامه جامع روابط‌عمومی‌های سیمان‌ تامین شستا
در نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومیهای شرکت‌های تابعه سیمان تامین شستا با حضور مدیران شرکت تابعه برنامه جامع روابط عمومی‌های این هلدینگ رونمایی شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومیهای شرکت‌های تابعه سیمان تامین شستا با حضور مدیران شرکت تابعه برنامه جامع روابط عمومی‌های این هلدینگ رونمایی شد.
 
 به گزارش شارا در این مراسم حمیدرضا طهماسبی‌پور مدیر روابط عمومی سیمان تامین شستا با تشریح ابعاد این برنامه جامع و تاکید بر تطبیق با اهداف وزارت کار و شستا گفت: وحدت رویه در اجرای برنامه های اطلاع رسانی مد نظر خواهد بود.
 
 او با تحلیل جایگاه ویژه روابط عمومی در دوره مدیریت جوانگرای شستا و هلدینگ سیمان تامین افزود: با تدوین و تعیین خط مشی در این برنامه جامع، اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت روابط عمومی مشخص شد و شفاف سازی فعالیت‌ها به عنوان بک اصل مد نظر خواهد بود.
 
 طهماسبی پور سند در تبیین برنامه جامع روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین و شرکت های تابعه گفت: در این برنامه با بهره‌گیری از مدل swot فرصت‌ها و تهدیدها و ضعف و قوت‌ها روشن شد تا با کمک علم ارتباطات فرآیندهایی مدرن برای اطلاع رسانی شفاف تعریف شود .
 
 وی تاکید کرد: در شرکت های زیر مجموعه سیمان تامین شستا از مسیر ارتباطات نسبت به ایجاد هم افزایی و انتقال دانش و تجربیات اقدام خواهد شد تا علاوه بر نفع اقتصادی شرکت‌ها، منافع عمومی صاحبان اصلی شرکت‌ها که همان بیمه شدگان تامین اجتماعی هستند بیش از گذشته حفظ شود.
 
 او تصریح کرد: تغییر نگرش و فرهنگ روابط عمومی ها از توجیه‌گری به تحلیل‌گری یک اصل است که باید موضوعات سازمان و را جهت دهی مناسب محتوایی کند و در نهایت هماهنگ نشر داده شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ ژورنالیسم پاسدار دمکراسی و بازدارنده فساد و انحرافات جامعه


  یک معما در باره تصمیم گیری درست


  آغاز چهارمین گردهمایی سراسری مدیران روابط عمومی واحدهای سازمانی جهاد دانشگاهی


  اجرای قانون مدیریت بحران غیرواقعی


  علیرضا قانع گزینه جدید روابط عمومی شهرداری رشت


  مدیران جدید روابط عمومی و دفتر توسعه مدیریت و تحول اداری شرکت توزیع نیروی برق مازندران معرفی شدند


  چهار نوع سطح زندگی در بین انسانهای روی زمین در نقاط مختلف


  معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد: نیاز امروز روابط عمومی‌ها برای اقناع مخاطب است


  کوچ کاربران آیفون به سمت سامسونگ


  خبرگزاری حوزه به کادر سازی رسانه ای در حوزه خواهران کمک کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران