درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:34   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38975صفحه نخست » ادامه مطلب سهجمعه، 24 خرداد 1398 - 21:46
86 درصد کاربران شبکه‌های اجتماعی فریب اخبار دروغین را خورده‌اند
یک تحقیق بین‌المللی نشان داد که 86 درصد کاربران اینترنت فریب اخبار جعلی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند را خورده‌اند. بخش اعظم این اخبار دروغین در فیس‌بوک منتشر می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک تحقیق بین‌المللی نشان داد که 86 درصد کاربران اینترنت فریب  اخبار جعلی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند را خورده‌اند. بخش اعظم این اخبار دروغین در فیس‌بوک منتشر می‌شود.
 
 شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از دولت‌ها و شرکت‌ها خواسته‌اند با کمک هم به این اقدامات که منجر به بی‌اعتمادی به این اینترنت شده و روی گفتگوهای سیاسی و اقتصاد تاثیرات منفی می‌گذارد، مقابله کنند.
 
 ایالات متحده آمریکا بیشترین کشوری است که بر اساس این نظرسنجی دست به انتشار اخبار گمراه‌کننده زده و روسیه و چین در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. در این نظرسنجی 25 هزار کاربر اینترنت از 25 کشور دنیا شرکت کرده‌اند و در فاصله زمانی 21 دسامبر 2018 تا 10 فوریه 2019 انجام شد.
 
 فیس‌بوک براساس نظر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی بیشترین وبگاهی است که اخبار دروغ و گمراه‌کننده در آن منتشر می‌شود. یوتیوب و توئیتر در جایگاه دوم و سوم از این نظر ایستاده‌اند. مصری‌ها راحت‌تر از بقیه فریب اخبار دروغین منتشرشده در شبکه ‎های اجتماعی را خورده‌اند و پاکستانی‌ها شکاک‌ترین افراد در قبال اینگونه اخبار بوده‌اند.
 
 نتایج این تحقیق نشان داد که در سایه الگوریتم‌های هوشمندانه و پیچیده‌ای که شبکه‌های اجتماعی برای رده‌بندی مطالب منتشر شده به کار می‌برند، بی‌اعتمادی به شرکت‌های شبکه‌های اجتماعی روز به روز بیشتر شده و نگرانی‌ها درباره حریم خصوصی عمیق‌تر می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد