درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 تیر 1398 - 04:58   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی راهکارهای رسانه ای توسعه گردشگری
  انتقاد تند خبرگزاری مهر از روابط عمومی ها/ فاشیست‌هایی که در نقد را می‌بندند
  تجلیل شورای اسلامی شهر قیامدشت از تلاش های واحد روابط عمومی شهرداری در اعتلای نام قیامدشت
  مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری البرز: روابط عمومی ها در صف مقدم اطلاع رسانی
  نقش روابط عمومی‌های آموزش و پرورش در تنویر افکار عمومی بسیار مهم است
  برگزاری برنامه "دوشنبه های خبری" توسط روابط عمومی استانداری کرمانشاه
  نیروگاه سیکل ترکیبی اسلام آباد با مشارکت ٢٢٠ میلیون یورویی بانک صادرات ایران در آستانه بهره‌برداری قرار گرفت
  ٤٦ هزار صندوق امانات بانک صادرات ایران، محلی مطمئن برای حفظ دارایی‌های ارزشمند
  تقدیر استاندار گیلان از بانک ملی ایران در بیست‌و یکمین جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز
  بانکداری سازمانی بانک ملی ایران با بام سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38975صفحه نخست » ادامه مطلب سهجمعه، 24 خرداد 1398 - 21:46
86 درصد کاربران شبکه‌های اجتماعی فریب اخبار دروغین را خورده‌اند
یک تحقیق بین‌المللی نشان داد که 86 درصد کاربران اینترنت فریب اخبار جعلی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند را خورده‌اند. بخش اعظم این اخبار دروغین در فیس‌بوک منتشر می‌شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یک تحقیق بین‌المللی نشان داد که 86 درصد کاربران اینترنت فریب  اخبار جعلی منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شوند را خورده‌اند. بخش اعظم این اخبار دروغین در فیس‌بوک منتشر می‌شود.
 
 شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از دولت‌ها و شرکت‌ها خواسته‌اند با کمک هم به این اقدامات که منجر به بی‌اعتمادی به این اینترنت شده و روی گفتگوهای سیاسی و اقتصاد تاثیرات منفی می‌گذارد، مقابله کنند.
 
 ایالات متحده آمریکا بیشترین کشوری است که بر اساس این نظرسنجی دست به انتشار اخبار گمراه‌کننده زده و روسیه و چین در رده‌های دوم و سوم قرار دارند. در این نظرسنجی 25 هزار کاربر اینترنت از 25 کشور دنیا شرکت کرده‌اند و در فاصله زمانی 21 دسامبر 2018 تا 10 فوریه 2019 انجام شد.
 
 فیس‌بوک براساس نظر شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی بیشترین وبگاهی است که اخبار دروغ و گمراه‌کننده در آن منتشر می‌شود. یوتیوب و توئیتر در جایگاه دوم و سوم از این نظر ایستاده‌اند. مصری‌ها راحت‌تر از بقیه فریب اخبار دروغین منتشرشده در شبکه ‎های اجتماعی را خورده‌اند و پاکستانی‌ها شکاک‌ترین افراد در قبال اینگونه اخبار بوده‌اند.
 
 نتایج این تحقیق نشان داد که در سایه الگوریتم‌های هوشمندانه و پیچیده‌ای که شبکه‌های اجتماعی برای رده‌بندی مطالب منتشر شده به کار می‌برند، بی‌اعتمادی به شرکت‌های شبکه‌های اجتماعی روز به روز بیشتر شده و نگرانی‌ها درباره حریم خصوصی عمیق‌تر می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قتل دست اندرکاران نشریات در باغ شاه


  وزیر علوم آیین‌نامه جدید ارتقای ساختار و عملکرد روابط عمومی‌ها را ابلاغ کرد


  خسرویی که به دریا زد


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها


  کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد


  ضرورت تشکیل پلیس نشر


  خود مدیریتی با هوش هیجانی


  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق


  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید