درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 16 آذر 1398 - 08:25   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر

  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت نکته برای موفقیت در روابط عمومی
  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی
  چند و چون تبلیغات آنلاین
  تبلیغات سیاسی
  مدیر اطلاع‌رسانی سیزدهمین جشن بزرگ منتقدان حکم گرفت
  آمازون از DeepComposer نخستین کیبورد مبتنی بر یادگیری ماشین رونمایی کرد
  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲
  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود
  میکروفون‌های تلویزیون‌های هوشمند را ببندید
  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38969صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 24 خرداد 1398 - 11:00
اعتیاد به بازی های ویدیویی و اینترنتی در لیست بیماری های روانی
کارشناسان سازمان جهانی بهداشت اعتیاد به بازی‌ ویدئویی را در گروه اختلالات روانی قرار داده اند. در پی ادامه تحقیقات و بحث های علمی پیرامون آخرین فهرست بیماری های روانی که سال گذشته منتشر شد، از سال 2022، اعتیاد به بازی های ویدیویی و اینترنتی در لیست بیماری های روانی قرار خواهد گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کارشناسان سازمان جهانی بهداشت اعتیاد به بازی‌ ویدئویی را در گروه اختلالات روانی قرار داده اند. در پی ادامه تحقیقات و بحث های علمی پیرامون آخرین فهرست بیماری های روانی که سال گذشته منتشر شد، از سال 2022، اعتیاد به بازی های ویدیویی و اینترنتی در لیست بیماری های روانی قرار خواهد گرفت.
 
 اعتیاد به این بازی ها در کنار اعتیاد به الکل و قمار، در زیرگروه اختلالات ناشی از مصرف مواد یا رفتارهای اعتیادآور قرار می گیرد. این اعتیاد سبب از دست دادن کنترل و میل شدید به بازی برای ساعت های طولانی می شود که به تدریج بر زندگی روزمره و روابط اجتماعی و خانوادگی فرد تاثیر منفی می گذارد.
 
 به گزارش iranjavan، برخی از کشورهای جهان اقداماتی را برای مبارزه با اعتیاد به بازی های ویدیویی انجام داده اند. برای مثال هند در پی خودکشی یک پسر نوجوان در آوریل سال جاری پس از اینکه توسط والدینش به دلیل هدر دادن وقت با بازی در فصل امتحانات توبیخ شد، PlayerUnknown Battlegrounds را ممنوع اعلام کرد. چین نیز که بزرگترین بازار بازی های ویدیویی در جهان می باشد، برای دسترسی به بازی ها محدودیت سنی تعیین کرد. بر این اساس کودکان زیر 13 سال برای دسترسی به بازی های ویدیویی بایستی از والدین شان اجازه بگیرند. مقامات کشورهای نپال و عراق نیز برنامه هایی را برای مقابله با این معضل در نظر گرفته اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران


  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت/ شارا هم برگزیده بود


  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام


  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11


  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود


  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲


  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی


  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی


  چند و چون تبلیغات آنلاین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود