درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 16 آذر 1398 - 08:45   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر

  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت نکته برای موفقیت در روابط عمومی
  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی
  چند و چون تبلیغات آنلاین
  تبلیغات سیاسی
  مدیر اطلاع‌رسانی سیزدهمین جشن بزرگ منتقدان حکم گرفت
  آمازون از DeepComposer نخستین کیبورد مبتنی بر یادگیری ماشین رونمایی کرد
  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲
  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود
  میکروفون‌های تلویزیون‌های هوشمند را ببندید
  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38965صفحه نخست » فناوری نوسه شنبه، 28 خرداد 1398 - 08:23
روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی
هوش مصنوعی (AI) یکی از دستاوردهای مهیج و شگفت انگیز بشر امروز می باشد که تاثیرات آن را در همه عرصه ها می توان مشاهده کرد. بویژه در عرصه روابط عمومی، کاربردهای آن توسعه پیدا کرده و همه حوزه ها از جمله سیستم های نظارت رسانه ای که برای تحلیل احساسات اخبار و مکالمات در سیستم عامل های اجتماعی استفاده می شود را درنوردیده و تا تولید اخبار، نحوه پوشش رسانه ای، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل داده ها و... امتداد پیدا کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هوش مصنوعی (AI) یکی از دستاوردهای مهیج و شگفت انگیز بشر امروز می باشد که تاثیرات آن را در همه عرصه ها می توان مشاهده کرد. بویژه در عرصه روابط عمومی، کاربردهای آن توسعه پیدا کرده و همه حوزه ها از جمله سیستم های نظارت رسانه ای که برای تحلیل احساسات اخبار و مکالمات در سیستم عامل های اجتماعی استفاده می شود را درنوردیده و تا تولید اخبار، نحوه پوشش رسانه ای، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل داده ها و... امتداد پیدا کرده است.


ایجاد لیست های رسانه ای، تنظیم جلسات، نوشتن پیغام های استاندارد، ترجمه صوتی و تصویری به متن و نظارت بر رسانه های اجتماعی به ماشین ها منتقل می شود که می تواند این کار را بهتر از انسان انجام دهد. با این حال، مهارت های نرم افزاری - ایجاد رابطه، توسعه استراتژی خلاقانه، اعتمادسازی و داستان پردازی – همچنان در اختیار متخصصان روابط عمومی باقی خواهد ماند و در این زمینه کاری از دست ماشین ها ساخته نیست.


هوش مصنوعی در زمینه های زیر به روابط عمومی در آینده کمک می کند:
• هوش مصنوعی به روابط عمومی ها کمک می کند تا انتشار متون خبری را به طور موثرتر انجام دهند.

 

• ویراستاران، تحلیلگران و کارکنان می توانند با استفاده از هوش مصنوعی به راحتی دفاترشان را به یک اتاق کنفرانس تبدیل کنند.


• هوش مصنوعی می تواند بسترهای لازم را برای پاسخ سریع تر به بحران ها فراهم کند.

 

• ربات های هوش مصنوعی برای کمک به رهبران ارتباطات بحرانی برنامه ریزی می شوند.


• هوش مصنوعی، قابلیت های بیشتر برای ارتباطات و روابط عمومی ارائه می دهد.


• متخصصان ارتباطات مشتری می توانند با استفاده از هوش مصنوعی، خدمات این بخش را آسان تر کرده و ضمن کاهش هزینه های آن، وفاداری مشتری را افزایش دهند.


بعلاوه متخصصان روابط عمومی با مجموعه وسیعی از داده ها در رسانه های اجتماعی مواجه هستند و سالها طول می کشد از طریق تجزیه و تحلیل، نتیجه گیری و استفاده موثر از این داده ها را انجام دهند اما ماشین های هوش مصنوعی می توانند این داده ها را ظرف چند دقیقه تجزیه و تحلیل کنند و بینش های تازه ای را ارائه دهند. حرفه ای های روابط عمومی می توانند از اطلاعاتی که از طریق هوش مصنوعی دریافت می کنند برای تطبیق رویکرد خود و بهبود میزان موفقیت خود استفاده کنند.


خلاصه این که روابط عمومی ها باید به فکر برنامه ریزی برای استفاده بهینه از قابلیت های هوش مصنوعی باشند و به صورت خلاقانه درگیر در فهم مفاهیم هوش مصنوعی شوند.


فصلنامه "روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی" شامل 8 مقاله علمی بشرح زیر است:


1- هوش مصنوعی؛ تاریخچه، کاربردها/ نویسنده. استفن هرگت/ ترجمه:ه محسن چینه‌کش.


2- چگونه هوش مصنوعی، روابط عمومی را تغییر خواهد داد؟/ مدینه پورمحمد پورناکی و محمدعلی ترابی گودرزی.


3- روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست/ نویسندگان: کریس گالووی و لوکاس سویاتک/ ترجمه: علی قنبرزاده و الهام گودرزی.


4- کارکردهای هوش مصنوعی در روابط عمومی نوین/ بهمن علی بخشی.


5- تفکر مبتنی بر سناریو و کاربرد هوش مصنوعی در صنعت روابط عمومی/ نویسندگان: سارا علیاری و صادق سکری.


6- هوش مصنوعی و برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی/ نویسندگان: رضا زمردی و علیرضا بابایی.


7- سناریو نگاری جایگاه روابط عمومی در سازمان های فرهنگی با توجه به کارکردهای واقعیت مجازی و هوش مصنوعی در انقلاب اطلاعات/ حسن عزیزیان.


8- هوش مصنوعی و ارتباطات تصویری/ مریم سلیمی.


این نشریه از دو منظر نظری و علمی می تواند برای مدیران و کارگزاران روابط- عمومی و نیز دانشجویان و سایر علاقمندان به حوزه مهم ارتباطی مفید و ارزشمند باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آموزش ترجمه و تنظیم اخبار از آژانس ها در ایران


  چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت/ شارا هم برگزیده بود


  درخشش روابط عمومی بهزیستی ایلام


  معرفی بیمه‌ کوثر به‌‌ عنوان روابط‌‌عمومی برتر


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/11


  صدها شغل در بانک مونترال از بین می‌رود


  گزارش تبلیغات جهانی، روابط عمومی و بازار خدمات مرتبط با سال ۲۰۲۲


  الزام به هماهنگی مسئولان با روابط عمومی در اطلاع رسانی


  دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه تنسی


  چند و چون تبلیغات آنلاین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود