درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 26 مهر 1398 - 21:05   

انتصاب سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست

  انتصاب سرپرست دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست


ادامه ادامه مطلب یک

رونمایی گوشی های هوشمند جدید «پیکسل»

  رونمایی گوشی های هوشمند جدید «پیکسل»


ادامه ادامه مطلب دو

مراسم اهدای جایزه برای خبرنگار زن افغان در استکهلم

  مراسم اهدای جایزه برای خبرنگار زن افغان در استکهلم


ادامه ادامه مطلب سه

تجاوز به حریم شخصی توسط شرکت‌های بزرگ اینترنتی

  تجاوز به حریم شخصی توسط شرکت‌های بزرگ اینترنتی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پدر روابط عمومی دانش خود را با دانشجویان دانشگاه UM به اشتراک گذاشت
  صدوسیزدهم "مدیریت ارتباطات" منتشر شد
  کنفرانس روابط عمومی محلی برای تاخت و تاز صاحبان ایده
  نتایج یک تحقیق/ بازار جهانی روابط عمومی با ۵ درصد رشد روبرو شده است
  تجاوز به حریم شخصی توسط شرکت‌های بزرگ اینترنتی
  مراسم اهدای جایزه برای خبرنگار زن افغان در استکهلم
  فرماندار شهرستان شهریار: روابط عمومی ها در جهت سوق دادن فضای عمومی سطح جامعه به سمت واقعیات گام های موثر بردارند
  رونمایی گوشی های هوشمند جدید «پیکسل»
  نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت گشایش یافت
  ملاقات مردمی در شهرداری تهران اینترنتی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38965صفحه نخست » فناوری نوسه شنبه، 28 خرداد 1398 - 08:23
روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی
هوش مصنوعی (AI) یکی از دستاوردهای مهیج و شگفت انگیز بشر امروز می باشد که تاثیرات آن را در همه عرصه ها می توان مشاهده کرد. بویژه در عرصه روابط عمومی، کاربردهای آن توسعه پیدا کرده و همه حوزه ها از جمله سیستم های نظارت رسانه ای که برای تحلیل احساسات اخبار و مکالمات در سیستم عامل های اجتماعی استفاده می شود را درنوردیده و تا تولید اخبار، نحوه پوشش رسانه ای، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل داده ها و... امتداد پیدا کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هوش مصنوعی (AI) یکی از دستاوردهای مهیج و شگفت انگیز بشر امروز می باشد که تاثیرات آن را در همه عرصه ها می توان مشاهده کرد. بویژه در عرصه روابط عمومی، کاربردهای آن توسعه پیدا کرده و همه حوزه ها از جمله سیستم های نظارت رسانه ای که برای تحلیل احساسات اخبار و مکالمات در سیستم عامل های اجتماعی استفاده می شود را درنوردیده و تا تولید اخبار، نحوه پوشش رسانه ای، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل داده ها و... امتداد پیدا کرده است.


ایجاد لیست های رسانه ای، تنظیم جلسات، نوشتن پیغام های استاندارد، ترجمه صوتی و تصویری به متن و نظارت بر رسانه های اجتماعی به ماشین ها منتقل می شود که می تواند این کار را بهتر از انسان انجام دهد. با این حال، مهارت های نرم افزاری - ایجاد رابطه، توسعه استراتژی خلاقانه، اعتمادسازی و داستان پردازی – همچنان در اختیار متخصصان روابط عمومی باقی خواهد ماند و در این زمینه کاری از دست ماشین ها ساخته نیست.


هوش مصنوعی در زمینه های زیر به روابط عمومی در آینده کمک می کند:
• هوش مصنوعی به روابط عمومی ها کمک می کند تا انتشار متون خبری را به طور موثرتر انجام دهند.

 

• ویراستاران، تحلیلگران و کارکنان می توانند با استفاده از هوش مصنوعی به راحتی دفاترشان را به یک اتاق کنفرانس تبدیل کنند.


• هوش مصنوعی می تواند بسترهای لازم را برای پاسخ سریع تر به بحران ها فراهم کند.

 

• ربات های هوش مصنوعی برای کمک به رهبران ارتباطات بحرانی برنامه ریزی می شوند.


• هوش مصنوعی، قابلیت های بیشتر برای ارتباطات و روابط عمومی ارائه می دهد.


• متخصصان ارتباطات مشتری می توانند با استفاده از هوش مصنوعی، خدمات این بخش را آسان تر کرده و ضمن کاهش هزینه های آن، وفاداری مشتری را افزایش دهند.


بعلاوه متخصصان روابط عمومی با مجموعه وسیعی از داده ها در رسانه های اجتماعی مواجه هستند و سالها طول می کشد از طریق تجزیه و تحلیل، نتیجه گیری و استفاده موثر از این داده ها را انجام دهند اما ماشین های هوش مصنوعی می توانند این داده ها را ظرف چند دقیقه تجزیه و تحلیل کنند و بینش های تازه ای را ارائه دهند. حرفه ای های روابط عمومی می توانند از اطلاعاتی که از طریق هوش مصنوعی دریافت می کنند برای تطبیق رویکرد خود و بهبود میزان موفقیت خود استفاده کنند.


خلاصه این که روابط عمومی ها باید به فکر برنامه ریزی برای استفاده بهینه از قابلیت های هوش مصنوعی باشند و به صورت خلاقانه درگیر در فهم مفاهیم هوش مصنوعی شوند.


فصلنامه "روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی" شامل 8 مقاله علمی بشرح زیر است:


1- هوش مصنوعی؛ تاریخچه، کاربردها/ نویسنده. استفن هرگت/ ترجمه:ه محسن چینه‌کش.


2- چگونه هوش مصنوعی، روابط عمومی را تغییر خواهد داد؟/ مدینه پورمحمد پورناکی و محمدعلی ترابی گودرزی.


3- روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست/ نویسندگان: کریس گالووی و لوکاس سویاتک/ ترجمه: علی قنبرزاده و الهام گودرزی.


4- کارکردهای هوش مصنوعی در روابط عمومی نوین/ بهمن علی بخشی.


5- تفکر مبتنی بر سناریو و کاربرد هوش مصنوعی در صنعت روابط عمومی/ نویسندگان: سارا علیاری و صادق سکری.


6- هوش مصنوعی و برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی/ نویسندگان: رضا زمردی و علیرضا بابایی.


7- سناریو نگاری جایگاه روابط عمومی در سازمان های فرهنگی با توجه به کارکردهای واقعیت مجازی و هوش مصنوعی در انقلاب اطلاعات/ حسن عزیزیان.


8- هوش مصنوعی و ارتباطات تصویری/ مریم سلیمی.


این نشریه از دو منظر نظری و علمی می تواند برای مدیران و کارگزاران روابط- عمومی و نیز دانشجویان و سایر علاقمندان به حوزه مهم ارتباطی مفید و ارزشمند باشد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رونمایی گوشی های هوشمند جدید «پیکسل»


  نتایج یک تحقیق/ بازار جهانی روابط عمومی با ۵ درصد رشد روبرو شده است


  تجاوز به حریم شخصی توسط شرکت‌های بزرگ اینترنتی


  کنفرانس روابط عمومی محلی برای تاخت و تاز صاحبان ایده


  مراسم اهدای جایزه برای خبرنگار زن افغان در استکهلم


  فرماندار شهرستان شهریار: روابط عمومی ها در جهت سوق دادن فضای عمومی سطح جامعه به سمت واقعیات گام های موثر بردارند


  پدر روابط عمومی دانش خود را با دانشجویان دانشگاه UM به اشتراک گذاشت


  صدوسیزدهم "مدیریت ارتباطات" منتشر شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود