درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 01:50   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38959صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 23 خرداد 1398 - 15:45
مدیرعامل بیمه آسیا: روابط عمومی سازمان های اقتصادی، باید تجربیات موفق خود را مستند سازی کنند
روابط عمومیها در توسعه نظام ارتباطی جامعه ، آگاه سازی افکار عمومی ، رضایت مندی و جلب مخاطب، تفاهم و همدلی، نقش روشنگر و اساسی دارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||  روابط عمومیها در توسعه نظام ارتباطی جامعه ، آگاه سازی افکار عمومی ، رضایت مندی و جلب مخاطب، تفاهم و همدلی، نقش روشنگر و اساسی دارند.


به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا،مسعود بادین نایب رییس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا که در جمع مدیران روابط عمومی سازمان های متبوع وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک ها و شرکت های بیمه سخن می گفت، با تاکید بر ارتباط سازنده با رسانه ها، گفت: از جمله ابزارها و شیوه های مهم و کلیدی روابط عمومی ها در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی، رسانه ها هستند. روابط عمومی که نتواند ارتباط و تعامل مناسبی با فعالان رسانه به عنوان یکی از ارکان مهم و موثر در امر فرهنگ سازی برقرار کند در کار خود موفق نخواهد بود.


مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه، ضمن تشریح اهم فعالیت ها ی بیمه آسیا در حوزه خدمت رسانی به زیاندیدگان به ویژه حادثه سیل اخیر در کشور، توانمندی مالی و فنی بیمه آسیا را یکی از ویژه گی های برتر این شرکت توصیف کرد که به واسطه آن، توانست در کوتاه ترین زمان ممکن، به یاری بیمه گذاران تحت پوشش خود بشتابد.


در این نشست، سید مالک حسینی مشاور وزیر و رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی با تقدیراز فعالیت های بیمه آسیا در حوادث اخیر، بر نقش تاثیر گذار صنعت بیمه در حمایت از فعالیت های اقتصادی در کشور در برابر حوادث غیرمترقبه ، تاکید کرد.


وی تصریح کرد، در ارتباط با شرایط بحرانی از جمله در زمان بروز حوادث سیل و زلزله، روابط عمومی سازمان ها ی اقتصادی، باید با جدیت و دقت لازم، تجربیات موفق خود را در این باره مستند سازی کنند تا ادبیات مناسبی در این زمینه در فضای رسانه ها ایجاد شود.


همچنین در این نشست، مدیران روابط عمومی مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی، با طرح دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون موضوعات مرتبط با اطلاع رسانی از جمله گرامیداشت روز خبرنگار و تشکیل این نشست ها در استان های سیل زده، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد