درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 19 آذر 1398 - 23:44   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی

  تحقق چند پیش بینی در کتاب های علمی- تخیلی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی ها باید سخنگوی دستگاه های اجرایی و زبان گویای مردم باشند
  رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان: روابط عمومی ها آموزش را جدی بگیرند
  7 تا از بهترین کتاب های جدید روابط عمومی که در سال ۲۰۲۰ باید خوانده شود
  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر احمد یحیایی ایله ای
  اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی
  اپ‌های منتخب سال
  چگونه بر چالش های روابط عمومی های نوپا غلبه کنیم
  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد
  3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است
  تلفن‌های موبایل برای رشد و تکامل مغز خردسالان مضر است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38958صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 23 خرداد 1398 - 15:44
سومین جشنواره ملی بورس و رسانه برگزار می شود
مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی بورس و رسانه، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 20 تیر ماه امسال است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی بورس و رسانه، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار 20 تیر ماه امسال است.

یاسر فلاح ظهر پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با موضوع برگزاری جشنواره مطبوعاتی برگزار شد، اظهار کرد: امسال سومین جشنواره ملی بورس و رسانه برگزار می‌شود.


وی با بیان اینکه یکی از اقدامات سازمان بورس و اوراق بهادار برای آگاهی بخشی به جامعه و مردم برای سرمایه گذاری در این حوزه برگزاری جشنواره رسانه‌ای است، گفت: این جشنواره از سال 96 آغاز و امسال سومین دوره آن برگزار می‌شود.


مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس در ادامه با اشاره به اینکه در نخستین سال برگزاری این جشنواره 300 اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد، افزود: در سال گذشته با استقبال خوب خبرنگاران استانی برای حضور در این جشنواره رو به رو بودیم که بر همین اساس حدود 700 اثر از 190 فعال رسانه‌ای ارسال شد.


وی با بیان اینکه فراخوان سومین جشنواره بورس و رسانه به صورت ملی از هفته اول خرداد منتشر شده است که آخرین مهلت ارسال آثار تا 20 تیر ماه ارسال است، بیان کرد: هر اثر رسانه‌ای که از اول مرداد 97 تا 20 تیر ماه 98 منتشر شود می‌تواند در جشنواره بورس و رسانه شرکت کنند.


فلاح به محورهای جشنواره نیز اشاره و تصریح کرد: نقش بازار سرمایه در تأمین مالی بنگاه‌های، اثر متقابل بازار سرمایه و کسب و کارهای نوین در رشد اقتصادی کشور، نقش بورس‌های کالایی در شفافیت اقتصادی و جلوگیری از انحصار، چگونگی توسعه فرهنگ سهام داری در افق پیش روی بازار سرمایه، نحوی اثرگذاری بازار سرمایه در حمایت از رونق تولید، تأثیر توسعه ابزارها و نهادهای مالی در افزایش کارایی بازار سرمایه از جمله محورهای این جشنواره است.


وی با بیان اینکه آثار باید در قالب خبر، گزارش، تیتر، گفتگو، یادداشت، مقاله و سرمقاله باشد، افزود: آثار باید در بخش رسانه‌های دیداری و شنیداری، مکتوب و مجازی منتشر شده باشد و هر فرد می‌تواند 10 اثر را ارسال کند و در هر حوزه سه اثر پذیرفته می‌شود.


به گفته مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس اختتامیه سومین جشنواره بورس و رسانه در هفته دوم مرداد امسال برگزار می‌شود.


ضریب نفوذ بازار سرمایه در کشور 10 درصد است
وی در ادامه با اشاره به اینکه قدمت بازار سرمایه ایران به 52 سال گذشته بر می گردد، افزود: با توجه به اینکه بخشی از فعالیت‌های سازمان بورس مربوط به سال های قبل انقلاب و زمان انقلاب بوده تمامی توسعه حوزه بورس در 30 سال گذشته رخ داده است.


فلاح با بیان اینکه سازمان بورس و اوراق بهادار بخش اقتصادی مهم و اما جوان کشور محسوب می شود، گفت: بورس مفهوم پر ابهامی برای مردم بوده و متاسفانه هنوز آشنایی کاملی نسبت به این حوزه در میان مردم عامی و جامعه وجود ندارد.
مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس ضریب نفوذ بازار سرمایه در کشور 10 درصد است، بیان کرد: حدود 12 میلیون و 500 ایرانی کد سهامداری دارند لذا یکی از مهم ترین وظیفه ما در راستای فرهنگ سازی و آشنایی مردم بسیار سنگین بوده و نقش رسانه در این زمینه بسیار مهم است.


فلاح در ادامه با اشاره به اینکه نگرش مردم به بورس نگرش همراه با تردید است یکی از دلایل آن نیز ورود این حوزه از دنیا سرمایه داری و نگاه عامه به سرمایه داری نشأت می گیرد، اظهار کرد: سازمان بورس و اوراق بهادار در سه سال گذشته برای این موضوع برنامه ریزی کرده است و نیازمند این هستیم که باید نگرش دولتمردان و اقتصادیون نسبت به سرمایه گذاری تغییر کند و مردم را به سمت سرمایه گذاری سوق دهیم.


وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 630 شرکت در بورس پذیرش شده و از منابع مردمی تأمین مالی می‌شود، تصریح کرد: شرکت های بزرگی در این حوزه حضور دارند و بخشی از مالکیت خود را از طریق واگذاری سهام به مردم واگذار کرده اند.


مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس با اشاره به اینکه 108 شرکت کارگذاری در این حوزه فعالیت می‌کنند و واسط میان مردم و بورس هستند، افزود: بازار بورس واقعیت اقتصادی در ایران است که به نوعی مغفول مانده البته در حوزه آموزش و پرورش هم اقدامات کافی و لازم و اطلاع رسانی نشده است.


وی به برخی آمارها سازمان بورس ایران در سال های گذشته اشاره کرد و گفت: میزان معاملات انجام شده در 22 خرداد 95 حدود 74 هزار و 850 واحد بوده که این میزان در 21 خرداد 98 به 230 هزار و 617 واحد یعنی معادل رشد 200 درصدی بوده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتصاب مدیر روابط عمومی ایمیدرو


  درونی‌سازی و باورمندی به مفهوم بیمه


  برگزاری دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان ملارد


  انتصاب های جدید در معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش


  ۳ کلید ارتباط بین خدمات مشتری و شهرت برند


  واتساپ باز هم سرویس جدیدی ارائه کرد: این‌ بار «چند لحظه پشت خط بمانید»


  مدیر کل پیشین روابط عمومی بانک مهر اقتصاد تکریم شد


  مسئول روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران: مازندران ۷۹خادمیار در عرصه خبر و رسانه دارد


  سرپرست روابط عمومی استانداری همدان: دستگاه‌های برتر حوزه اطلاع رسانی استان همدان معرفی می‌شوند


  تبدیل‌ساز زبان انسانی به زبان رایانه‌‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود