درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 15 فروردین 1399 - 13:16   

نگاهی به واکنش جهانی به بحران کرونا از دریچه شعر مشهور «بنی آدم» سعدی

  نگاهی به واکنش جهانی به بحران کرونا از دریچه شعر مشهور «بنی آدم» سعدی


ادامه ادامه مطلب یک

ایجاد یک سناریوی ارتباطات بحرانی برای کروناویروس

  ایجاد یک سناریوی ارتباطات بحرانی برای کروناویروس


ادامه ادامه مطلب دو

توئیتر هزاران حساب کاربری جعلی را بست

  توئیتر هزاران حساب کاربری جعلی را بست


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کرونا؛ کلاسی پرطرفدار درباره شاد بودن که این روزه همه می‌خواهند در آن شرکت کنند
  اسنپ‌چت با لنزهای جدید دوران قرنطینه را تحمل‌پذیرتر می‌کند
  6 مرحله برای مدیریت بحران روابط عمومی
  نگاهی به واکنش جهانی به بحران کرونا از دریچه شعر مشهور «بنی آدم» سعدی
  یک اپلیکیشن جدید برای تشخیص احتمال ابتلا به کرونا از روی صدای افراد
  درگذشت سازنده کامپیوترهای رومیزی ( PC)
  مایکروسافت، بیل گیتس و راه میلیاردر شدن با ایجاد سیستم های تازه و روز افزون حاوی آگهی های نیازمندی ها
  مردی که مجله تایم را به دنیا آورد
  درگذشت روزنامه نگار و طنزنویس تاجیک
  چگونه اقدامات ما می توانند تأثیر بسیار گسترده ای روی مشاغل کوچک داشته باشند؟/ 3 نکته
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38954صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 23 خرداد 1398 - 09:32
مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو: در حوزه روابط عمومی ها ضعف اساسی ما اطلاع رسانی است
مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با بیان اینکه روابط عمومیها نقش مهمی در نزدیکی ارتباط بین دولت و ملت دارند، گفت: بر این اساس تلاش کردیم تا سرعت، دقت و صحت اطلاعات را جهت توجه حداکثری به مقوله افکار عمومی افزایش دهیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با بیان اینکه روابط عمومیها نقش مهمی در نزدیکی ارتباط بین دولت و ملت دارند، گفت: بر این اساس تلاش کردیم تا سرعت، دقت و صحت اطلاعات را جهت توجه حداکثری به مقوله افکار عمومی افزایش دهیم.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای خراسان رضوی، صدیقه ببران با بیان اینکه روابط عمومی ها پل ارتباطی بین دولت و ملت هستند، اظهار داشت: اطلاع رسانی و اهمیت به افکار عمومی یکی از مهمترین مقوله هایی است که می تواند یک دولت را به ملت نزدیک کند.
 
 وی افزود: به نظر می رسید که در حوزه روابط عمومی ها ضعف اساسی ما اطلاع رسانی است، بنابراین تلاش کردیم تا سرعت، دقت و صحت اطلاعات را جهت توجه حداکثری به مقوله افکار عمومی افزایش دهیم.
 
 مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو با اشاره به استفاده از تمامی خبررسان ها جهت افزایش بازدید اخبار این وزارتخانه، ادامه داد: این اقدام تا حد ممکن با حضور تکنولوژی های نوین اعم از رادیو و تلویزون و فضای مجازی میسر است.
 
 وی با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر ارتباط و تعامل خوبی با رادیو و تلویزیون داریم، ادامه داد: همچنین جهت ورود بیشتر به حوزه های اجتماعی، مرکز امور اجتماعی منابع آب و انرژی در وزارت نیرو راه اندازی شد که ارتباط نزدیکی با روابط عمومی وزارت خانه دارد.
 
 ببران با اشاره به اهمیت طرح شهروند خبرنگار، افزود: این طرح برای اولین بار توسط یک بخش دولتی در جهت ارتقا مشارکت مردم و هم افزایی تعامل دولت و ملت و در جهت افزایش اعتماد عمومی شروع به کار کرده است

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  درگذشت روزنامه نگار و طنزنویس تاجیک


  مردی که مجله تایم را به دنیا آورد


  زادروز سلفون و ورود «موبایل تلویزیونی» به بازار و «موبایل بانکینگ» و ...


  درگذشت سازنده کامپیوترهای رومیزی ( PC)


  ایران 16 روز بدون روزنامه عمومی (غیردولتی)!


  مایکروسافت، بیل گیتس و راه میلیاردر شدن با ایجاد سیستم های تازه و روز افزون حاوی آگهی های نیازمندی ها


  روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه پیشگام در اطلاع رسانی مقابله با ویروس کرونا


  ترکیب روابط عمومی و استراتژی های بازاریابی محتوا


  مدیرکل روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست: رادیو گفت و گو تنها همراه رسانه ملی در پیگیری امور حفاظت محیط زیست


  تهیه بسته های حمایتی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد برای رسانه های برخط و مکتوب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"