درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 31 شهریور 1398 - 11:01   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی

  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا
  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود
  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی
  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی
  5 نکته در مورد بهبود راندمان
  چطور با وجود تحریم های آمریکا هوآوی میت 30 همراه با اندروید 10 عرضه می شود؟
  شرکت فولاد مبارکه یکی از ۴۰ شرکت برتر بورس تهران و فرابورس ایران
  خرید کالای با کیفیت ایرانی به پشتوانه بانک ملی ایران
  حضور گروه فولاد مبارکه در اولین نمایشگاه رونق تولید ملی
  تحول در رونق تولید با طرح «طراوت» بانک صادرات ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38952صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 23 خرداد 1398 - 09:27
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج: روابط عمومی رمز نفوذ به افکار عمومی است
معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج از راه اندازی نظام پیشنهادات و انتقادات این معاونت طی چند روز آینده خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج از راه اندازی نظام پیشنهادات و انتقادات این معاونت طی چند روز آینده خبر داد.


احمد ناصر بخت در بازدید از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج با اشاره به جایگاه روابط عمومی در مدیریت شهری اظهار کرد: روابط عمومی در حقیقت پل ارتباطی مردم و مدیریت شهری است.


وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده خود را از درگاه روابط عمومی به گوش مدیران شهری برسانند تا در اسرع وقت به آنها رسیدگی شود.

 

 این مسئول ابراز کرد: شهروندان دوست دارند نتیجه پیگیری و مطالبات به حق خود را در سطح شهر مشاهده کنند و روابط عمومی می تواند با انعکاس به موقع خواسته های آنها این مسیر را هموار کند.

 

 ناصر بخت خاطر نشان کرد: بدون شک وقتی شهروندان به این باور می رسند که مطالبات آنها پیگیری می‌شود و مدیران شهری شنوای انتقادات و نقطه نظرات آنها هستند تعامل و همکاری خود را با مدیریت شهری افزایش می‌دهند که این امر فرایند اداره شهر را تسهیل می‌کند.

 

این مسئول با اشاره به مسئولین سنگین روابط عمومی در انتشار صحیح و صادقانه اخبار اضافه کرد: هنر اصلی روابط عمومی هدایت افکار عمومی و این هدف با انتشار صادقانه، به موقع و صحیح اخبار محقق می‌شود.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج ابراز کرد: روابط عمومی رمز نفوذ به افکار عمومی است و زمانی مردم با مدیریت شهری همراه می‌شوند که به این اطمینان برسند که آنچه در مدیریت شهری اتفاق می افتد بی کم و کاست انعکاس داده می‌شود.

 

وی ادامه داد: بدیهی است اطلاع رسانی درست و به موقع ضریب اعتماد شهروندان به مدیریت شهری را افزایش می‌دهد.

 

این مسئول در ادامه با تاکید بر ضرورت ارتباط سارنده روابط عمومی شهرداری با اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه به نوعی نمایندگان مردم هستند و روابط عمومی شهرداری موظف است نقطه نظرات آنها را به خوبی بشنود و سوالات آنها را پاسخ دهد.

 

ناصر بخت در بخش دیگری از صحبتهای خود به راه اندازی نظام انتقادات و پیشنهادات در معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج اشاره کرد و توضیح داد: این نظام با هدف دریافت انتقادات، پیشنهادات و نقطه نظرات شهروندان تا چند روز آینده به بهره برداری می رسد.

 

وی افزود: شهروندان در تمامی حوزه ها می توانند نقطه نظرات خود را اعلام کنند و این نقطه نظرات در کارگروه های تخصصی با حضور نمایندگان معاونت های مختلف مطرح می شود.

 

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرج افزود: آن بخش از پیشنهادات شهروندان که قابلیت اجرایی دارد از طریق این نظام پیگیری و در برنامه های مدیریت شهری گنجانده می‌شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین روزنامه یومیه آمریکا با شعار «آگاهی = دانستن، قدرت است» کار انتشار خودرا آغاز کرد


  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا


  تقویم روز ارتباطات/ «مونه تو» روزنامه نگار، میهندوست و مولف ایتالیایی که شرایط روزنامه نگار بودن را به دست داد


  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  5 نکته در مورد بهبود راندمان


  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود


  کتاب "روابط عمومی سازمانی" منتشر می شود


  تبلیغات و تبلیغات محیطی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران