درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 05:32   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38945صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 22 خرداد 1398 - 14:20
لزوم اطلاع رسانی به مخاطب در قالبی فراتر از خبر
دومین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران روابط عمومی ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان های مختلف کشور برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دومین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران روابط عمومی ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان های مختلف کشور برگزار شد.


در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، موضوعات مرتبط با روش های نوین اطلاع رسانی توسط محمد عرفانی مدیر تولید و گردآوری محتوای معاونت فضای مجازی صدا و سیما به مدیران روابط عمومی ادارات کل میراث فرهنگی استان های مختلف کشور ارائه شد.


در این نشست ضمن بررسی روش های نوین اطلاع رسانی و انتقال اطلاعات و اخبار به مخاطبان، توضیحاتی در خصوص ضرورت استفاده از فضای مجازی ارائه شد.


عرفانی در این نشست ویدئو کنفرانسی با بیان اهمیت استفاده از فضای مجازی از این فضا به عنوان یک فرصت جدید و تأثیرگذار نام برد و خواستار توجه مدیران روابط عمومی برای استفاده از این فضا شد.


او در سرفصل های آموزشی خود در این جلسه تصریح کرد: «سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بسیار گسترده است و مأموریت های مرتبط با این سازمان نیز از گستردگی و پراکندگی بسیار زیادی برخوردار است که اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های این سازمان نیازمند به کار گیری روش های نوین اطلاع رسانی است.»


او افزود: «تقویت بعد اطلاع رسانی و انجام فعالیت های پیشگیرانه و ضرورت استفاده از فضای مجازی ضرورت هایی است که مدیران روابط عمومی باید به آن توجه داشته باشند.»


عرفانی ادامه داد: «تقویت ارتباط به صورت منسجم و شبکه ای یکی از اهداف تشکیل ستاد فضای مجازی در سازمان میراث فرهنگی است چرا که تعاملی بودن یکی از مهمترین خاصیت های فعالیت در فضای مجازی به شمار می رود.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد