درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 31 شهریور 1398 - 10:57   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی

  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا
  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود
  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی
  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی
  5 نکته در مورد بهبود راندمان
  چطور با وجود تحریم های آمریکا هوآوی میت 30 همراه با اندروید 10 عرضه می شود؟
  شرکت فولاد مبارکه یکی از ۴۰ شرکت برتر بورس تهران و فرابورس ایران
  خرید کالای با کیفیت ایرانی به پشتوانه بانک ملی ایران
  حضور گروه فولاد مبارکه در اولین نمایشگاه رونق تولید ملی
  تحول در رونق تولید با طرح «طراوت» بانک صادرات ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38945صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 22 خرداد 1398 - 14:20
لزوم اطلاع رسانی به مخاطب در قالبی فراتر از خبر
دومین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران روابط عمومی ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان های مختلف کشور برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دومین جلسه ستاد تبلیغات فضای مجازی در ارتباط ویدئوکنفرانسی با مدیران روابط عمومی ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان های مختلف کشور برگزار شد.


در این جلسه که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، موضوعات مرتبط با روش های نوین اطلاع رسانی توسط محمد عرفانی مدیر تولید و گردآوری محتوای معاونت فضای مجازی صدا و سیما به مدیران روابط عمومی ادارات کل میراث فرهنگی استان های مختلف کشور ارائه شد.


در این نشست ضمن بررسی روش های نوین اطلاع رسانی و انتقال اطلاعات و اخبار به مخاطبان، توضیحاتی در خصوص ضرورت استفاده از فضای مجازی ارائه شد.


عرفانی در این نشست ویدئو کنفرانسی با بیان اهمیت استفاده از فضای مجازی از این فضا به عنوان یک فرصت جدید و تأثیرگذار نام برد و خواستار توجه مدیران روابط عمومی برای استفاده از این فضا شد.


او در سرفصل های آموزشی خود در این جلسه تصریح کرد: «سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بسیار گسترده است و مأموریت های مرتبط با این سازمان نیز از گستردگی و پراکندگی بسیار زیادی برخوردار است که اطلاع رسانی در خصوص فعالیت های این سازمان نیازمند به کار گیری روش های نوین اطلاع رسانی است.»


او افزود: «تقویت بعد اطلاع رسانی و انجام فعالیت های پیشگیرانه و ضرورت استفاده از فضای مجازی ضرورت هایی است که مدیران روابط عمومی باید به آن توجه داشته باشند.»


عرفانی ادامه داد: «تقویت ارتباط به صورت منسجم و شبکه ای یکی از اهداف تشکیل ستاد فضای مجازی در سازمان میراث فرهنگی است چرا که تعاملی بودن یکی از مهمترین خاصیت های فعالیت در فضای مجازی به شمار می رود.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین روزنامه یومیه آمریکا با شعار «آگاهی = دانستن، قدرت است» کار انتشار خودرا آغاز کرد


  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا


  تقویم روز ارتباطات/ «مونه تو» روزنامه نگار، میهندوست و مولف ایتالیایی که شرایط روزنامه نگار بودن را به دست داد


  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  5 نکته در مورد بهبود راندمان


  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود


  کتاب "روابط عمومی سازمانی" منتشر می شود


  تبلیغات و تبلیغات محیطی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران