درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 تیر 1398 - 21:11   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تعامل با اصحاب رسانه از اصول فعالیت های روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش است
  ملاقات حضوری ۵۸۵ نفر با رئیس دانشگاه پیام نور طی سال گذشته/ برگزاری بدون وقفه نشست های ملاقات عمومی
  مدیرعامل اعلام کرد: تمرکز فعالیت های بانک ملی ایران بر «رونق تولید»
  از ابتدای سال ٩٧ تا پایان اردیبهشت سال جاری اعطا شد؛ پرداخت بیش از چهارهزار فقره وام رونق تولید در استان چهارمحال و بختیاری توسط بانک صادرات ایران
  مرحله پیش فروش واحدهای مجتمع نگین شهر ری آغاز شد
  رد و نشان «قاچاق کتاب» در کتاب‌فروشی‌های آنلاین
  واقع بینی نسبت به روابط عمومی، نیاز سازمان های امروز
  مدیر روابط‌عمومی ملانیا ترامپ، سخنگوی جدید کاخ‌سفید
  مدیر روابط عمومی هیئت بسکتبال گیلان منصوب شد
  پوشش دهی صفحات مسی قالب‌های ریخته‌گری مداوم با تــــــلاش متخصصــــــان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38941صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 22 خرداد 1398 - 14:14
«رونق تولید»، اسم رمز فعالیت های امسال بانک ملی ایران
بانک ملی ایران گرچه بنا بر وظیفه ذاتی خود همواره به تولید کنندگان داخلی و ایجاد اشتغال برای هموطنان تاکید داشته، اما با نامگذاری امسال به عنوان «رونق تولید»، این روند شدت بیشتری پیدا کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک ملی ایران گرچه بنا بر وظیفه ذاتی خود همواره به تولید کنندگان داخلی و ایجاد اشتغال برای هموطنان تاکید داشته، اما با نامگذاری امسال به عنوان «رونق تولید»، این روند شدت بیشتری پیدا کرده است.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، استراتژی این بانک چه در بخش پرداخت تسهیلات و چه در بخش حمایت های غیرمالی، کمک به تولید داخلی به منظور تقویت اقتصاد کشور بوده و هست.
 
 مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران همواره در جلسات عمومی و خصوصی خود بر این موضوع تاکید کرده و «رونق تولید» را راه برون رفت از شرایط نامطلوب اقتصادی عنوان کرده اند.
 
 مروری بر این وقایع، حاکی از اهمیت موضوع «رونق تولید» برای گردانندگان بانک ملی ایران است.
 
 به عنوان نمونه، مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار نوروزی با اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در سراسر کشور با تاکید بر اینکه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام «رونق تولید»، امروز اقتصاد و تولید مهم ترین مساله کشور است، گفت: هیچ راهی جز توجه به تولید داخلی در شرایط فعلی کشور وجود ندارد چرا که این امر علاوه بر توسعه اشتغال، ما را از وابستگی به بیگانگان بی نیاز می کند.
 
 دکتر محمد رضا حسین زاده همچنین در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اعلام کرد که بانک ملی ایران نهایت توان خود را در جهت رونق تولید داخلی به کار می گیرد و در این خصوص از تمامی ظرفیت های خود برای حمایت و تامین مالی پروژه های تولیدی کشور استفاده خواهد کرد.
 
 اعضای هیات مدیره بانک نیز به فراخور موقعیت و متناسب با شرایط، در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بر اهمیت این مساله تاکید کرده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد


  خود مدیریتی با هوش هیجانی


  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق


  نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد


  بیل گیتس واگذاری عرصه به گوگل و اندروید را بزرگ ترین اشتباه عمرش می داند


  طالبان خبرنگاران و رسانه‌های افغانستان را به حمله نظامی تهدید کردند


  برگزاری برنامه "دوشنبه های خبری" توسط روابط عمومی استانداری کرمانشاه


  انتقاد تند خبرگزاری مهر از روابط عمومی ها/ فاشیست‌هایی که در نقد را می‌بندند


  بررسی راهکارهای رسانه ای توسعه گردشگری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید