درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 22 آذر 1398 - 04:28   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
  اخلاقی قائم‌مقام مدیرعامل بانک سپه شد/ مأموریت مهم چقازردی برای قائم‌مقام جدید بانک سپه
  شخصیت سال مجله «تایم»
  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند
  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد
  تغییر در مدیریت ارتباط با رسانه‌های روابط عمومی صداوسیما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38941صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 22 خرداد 1398 - 14:14
«رونق تولید»، اسم رمز فعالیت های امسال بانک ملی ایران
بانک ملی ایران گرچه بنا بر وظیفه ذاتی خود همواره به تولید کنندگان داخلی و ایجاد اشتغال برای هموطنان تاکید داشته، اما با نامگذاری امسال به عنوان «رونق تولید»، این روند شدت بیشتری پیدا کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک ملی ایران گرچه بنا بر وظیفه ذاتی خود همواره به تولید کنندگان داخلی و ایجاد اشتغال برای هموطنان تاکید داشته، اما با نامگذاری امسال به عنوان «رونق تولید»، این روند شدت بیشتری پیدا کرده است.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، استراتژی این بانک چه در بخش پرداخت تسهیلات و چه در بخش حمایت های غیرمالی، کمک به تولید داخلی به منظور تقویت اقتصاد کشور بوده و هست.
 
 مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران همواره در جلسات عمومی و خصوصی خود بر این موضوع تاکید کرده و «رونق تولید» را راه برون رفت از شرایط نامطلوب اقتصادی عنوان کرده اند.
 
 مروری بر این وقایع، حاکی از اهمیت موضوع «رونق تولید» برای گردانندگان بانک ملی ایران است.
 
 به عنوان نمونه، مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار نوروزی با اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در سراسر کشور با تاکید بر اینکه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام «رونق تولید»، امروز اقتصاد و تولید مهم ترین مساله کشور است، گفت: هیچ راهی جز توجه به تولید داخلی در شرایط فعلی کشور وجود ندارد چرا که این امر علاوه بر توسعه اشتغال، ما را از وابستگی به بیگانگان بی نیاز می کند.
 
 دکتر محمد رضا حسین زاده همچنین در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اعلام کرد که بانک ملی ایران نهایت توان خود را در جهت رونق تولید داخلی به کار می گیرد و در این خصوص از تمامی ظرفیت های خود برای حمایت و تامین مالی پروژه های تولیدی کشور استفاده خواهد کرد.
 
 اعضای هیات مدیره بانک نیز به فراخور موقعیت و متناسب با شرایط، در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بر اهمیت این مساله تاکید کرده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید


  چرا ایجاد ارتباط شخصی با مخاطب در روابط عمومی اهمیت دارد؟


  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


  روابط عمومی در اندیشه های ساروخانی


  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد


  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019


  ایده پردازی و تجربه محوری: شناختن و آغوش گرفتن روابط عمومی در حال تغییر


  شخصیت سال مجله «تایم»


  نشست هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان یزد


  روابط‌عمومی شهرداری‌های استان یزد نیازمند یک برنامه هدفمند هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود