درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 31 شهریور 1398 - 10:53   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی

  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا
  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود
  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی
  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی
  5 نکته در مورد بهبود راندمان
  چطور با وجود تحریم های آمریکا هوآوی میت 30 همراه با اندروید 10 عرضه می شود؟
  شرکت فولاد مبارکه یکی از ۴۰ شرکت برتر بورس تهران و فرابورس ایران
  خرید کالای با کیفیت ایرانی به پشتوانه بانک ملی ایران
  حضور گروه فولاد مبارکه در اولین نمایشگاه رونق تولید ملی
  تحول در رونق تولید با طرح «طراوت» بانک صادرات ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38941صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 22 خرداد 1398 - 14:14
«رونق تولید»، اسم رمز فعالیت های امسال بانک ملی ایران
بانک ملی ایران گرچه بنا بر وظیفه ذاتی خود همواره به تولید کنندگان داخلی و ایجاد اشتغال برای هموطنان تاکید داشته، اما با نامگذاری امسال به عنوان «رونق تولید»، این روند شدت بیشتری پیدا کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک ملی ایران گرچه بنا بر وظیفه ذاتی خود همواره به تولید کنندگان داخلی و ایجاد اشتغال برای هموطنان تاکید داشته، اما با نامگذاری امسال به عنوان «رونق تولید»، این روند شدت بیشتری پیدا کرده است.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، استراتژی این بانک چه در بخش پرداخت تسهیلات و چه در بخش حمایت های غیرمالی، کمک به تولید داخلی به منظور تقویت اقتصاد کشور بوده و هست.
 
 مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران همواره در جلسات عمومی و خصوصی خود بر این موضوع تاکید کرده و «رونق تولید» را راه برون رفت از شرایط نامطلوب اقتصادی عنوان کرده اند.
 
 مروری بر این وقایع، حاکی از اهمیت موضوع «رونق تولید» برای گردانندگان بانک ملی ایران است.
 
 به عنوان نمونه، مدیرعامل بانک ملی ایران در دیدار نوروزی با اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در سراسر کشور با تاکید بر اینکه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام «رونق تولید»، امروز اقتصاد و تولید مهم ترین مساله کشور است، گفت: هیچ راهی جز توجه به تولید داخلی در شرایط فعلی کشور وجود ندارد چرا که این امر علاوه بر توسعه اشتغال، ما را از وابستگی به بیگانگان بی نیاز می کند.
 
 دکتر محمد رضا حسین زاده همچنین در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان اعلام کرد که بانک ملی ایران نهایت توان خود را در جهت رونق تولید داخلی به کار می گیرد و در این خصوص از تمامی ظرفیت های خود برای حمایت و تامین مالی پروژه های تولیدی کشور استفاده خواهد کرد.
 
 اعضای هیات مدیره بانک نیز به فراخور موقعیت و متناسب با شرایط، در دیدار با تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی بر اهمیت این مساله تاکید کرده اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین روزنامه یومیه آمریکا با شعار «آگاهی = دانستن، قدرت است» کار انتشار خودرا آغاز کرد


  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا


  تقویم روز ارتباطات/ «مونه تو» روزنامه نگار، میهندوست و مولف ایتالیایی که شرایط روزنامه نگار بودن را به دست داد


  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  5 نکته در مورد بهبود راندمان


  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود


  کتاب "روابط عمومی سازمانی" منتشر می شود


  تبلیغات و تبلیغات محیطی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران