درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 31 شهریور 1398 - 10:56   

روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد

  روزنامه آمریکایی اکسپرس با مخاطبانش خداحافظی کرد


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی

  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا
  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود
  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی
  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی
  5 نکته در مورد بهبود راندمان
  چطور با وجود تحریم های آمریکا هوآوی میت 30 همراه با اندروید 10 عرضه می شود؟
  شرکت فولاد مبارکه یکی از ۴۰ شرکت برتر بورس تهران و فرابورس ایران
  خرید کالای با کیفیت ایرانی به پشتوانه بانک ملی ایران
  حضور گروه فولاد مبارکه در اولین نمایشگاه رونق تولید ملی
  تحول در رونق تولید با طرح «طراوت» بانک صادرات ایران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38922صفحه نخست » ادامه مطلب سهسه شنبه، 21 خرداد 1398 - 10:07
توصیه جف بزوس به کارآفرین ها: به آنچه تغییر نمی کند فکر کنید
«جف بزوس»، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آمازون و شرکت فضایی بلو اُوریجین، در افتتاحیه کنفرانس «re:MARS» در مورد موضوعات مختلفی با تمرکز بر هوش مصنوعی صحبت کرد، اما یک توصیه او برای کارآفرین هایی که به دنبال ساختن موفقیت پایدار هستند بیشتر به چشم آمد: «به آن چیزی فکر کنید که قرار نیست تغییر کند.»
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| «جف بزوس»، مدیرعامل فروشگاه اینترنتی آمازون و شرکت فضایی بلو اُوریجین، در افتتاحیه کنفرانس «re:MARS» در مورد موضوعات مختلفی با تمرکز بر هوش مصنوعی صحبت کرد، اما یک توصیه او برای کارآفرین هایی که به دنبال ساختن موفقیت پایدار هستند بیشتر به چشم آمد: «به آن چیزی فکر کنید که قرار نیست تغییر کند.»
 
 به گزارش دیجیاتو، بزوس گفت که معمولاً از او پرسیده می شود که از نظرش، چه چیزهایی قرار است در دهه آینده مشمول تغییرات گسترده شوند، در حالی که پرسیدن این سوال که در دهه آینده چه چیزی هنوز بدون تغییر باقی خواهد ماند، سوال مهم تری است و می تواند دید ارزشمندتری را برای متولدشدن کسب و کارها ایجاد کند:
 
 «پاسخ به چنین سوالی می تواند به شما اجازه دهد تا با اعتماد به نفس تمام تمرکز و انرژی تان را صرفش کنید و سود داشته باشید. لازم هم نیست تحقیقات گسترده ای انجام دهید؛ چیزهایی که تغییر نمی کنند آنقدر بزرگ و ساختاری هستند که خودتان آنها را می شناسید.»
 
 جف بزوس گفت که بیشتر ایده های اینچنینی پیرامون نیازهای مشتریان هستند. برای مثال مشتریان آمازون به شکل مشخص قیمت پایین، ارسال سریع تر کالا و تنوع بالای محصول را می خواهند. با همین مثال، او به کارآفرین های تازه کار توصیه کرد که باید بر نیاز مشتری تمرکز کنند: «راهی را پیدا کنید که مشتری از خدمات شما لذت ببرد.»
 
 از سوی دیگر مدیرعامل آمازون اعتقاد دارد که یک کارآفرین باید درباره کسب وکارش هیجان داشته باشد؛ در غیر این صورت بازی را به رقبایی که با اشتیاق بیشتر در زمین بازی حضور دارند، می بازد:
 
 «باید قدرت ریسک داشته باشید. اگر کسب وکاری را راه اندازی کنید و در آن ریسکی هم نکنید، احتمالاً جایی دیگر، شخصی دیگر دارد همان کار را بهتر از شما انجام می دهد. حتی در آمازون، ما همیشه در حال ریسک کردن هستیم چرا که وقتی یک شرکت بزرگ می شود، ریسک های آن هم باید به همان اندازه بزرگ شوند. باید به شکل واقعی تلاش کنید و در این راه شکست هم زیاد می خورید.»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین روزنامه یومیه آمریکا با شعار «آگاهی = دانستن، قدرت است» کار انتشار خودرا آغاز کرد


  تاسیس پستخانه در آمریکا با شعار داریوش بزرگ ـ نگاهی به وظایف پستخانه آمریکا


  تقویم روز ارتباطات/ «مونه تو» روزنامه نگار، میهندوست و مولف ایتالیایی که شرایط روزنامه نگار بودن را به دست داد


  5 نکته برای افزایش بهره وری در روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ روزی که ایران اصول ژورنالیسم حرفه ای را به اجرا گذارد


  5 نکته در مورد بهبود راندمان


  5 ایده برای ایجاد فرهنگ شفاف‌سازی


  کتاب «برنامه ریزی برای روابط عمومی» منتشر می شود


  کتاب "روابط عمومی سازمانی" منتشر می شود


  تبلیغات و تبلیغات محیطی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران