درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 29 شهریور 1398 - 04:24   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

20 کنفرانس جالب بازاریابی  در سال 2020

  20 کنفرانس جالب بازاریابی در سال 2020


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور

  انتصاب مدیر روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی کشور


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرایش فزاینده کودکان و نوجوانان آلمان در استفاده از اینترنت
  تعاون آنلاین/ رئالیسم تعاون‌گرایی
  احساسات، کاپیتالیسم و رسانه جمعی
  خبرنگار زن افغان برنده جایزه "پر آنگر" شد
  مدیر روابط عمومی هیئت والیبال شهرستان ورامین منصوب شد
  ضرورت بهبود وضعیت اطلاع رسانی در لرستان
  آخرین خبر/2/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  آخرین خبر/ کنفرانس روابط عمومی، تجربه محور می شود
  مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد: روابط عمومی باید تعریف مشخص و واضحی داشته باشد
  "نه" بزرگ ۸ بنگاه جهانی روابط عمومی به دولت هنگ کنگ
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38915صفحه نخست » بانک و بیمهدوشنبه، 20 خرداد 1398 - 15:06
بانک توسعه تعاون به دنبال بنگاهداری نیست
مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون به دنبال بنگاهداری نیست.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون به دنبال بنگاهداری نیست.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جلسه شورای مدیران عامل شرکت‌های تابعه بانک توسعه تعاون که با حضور اعضاء هیئت‌مدیره و مدیران عامل شرکت‌ها و مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری این بانک برگزار شد با اشاره به اینکه شرکت‌های بانک توسعه تعاون باهدف پیشبرد اهداف بانک و تکمیل زنجیره ارزش و توسعه کمی و کیفی خدمات بانک راه‌اندازی شده است خاطرنشان کرد: علیرغم اینکه هدف اصلی هر موسسه مالی سودآوری و ایجاد درآمد است اما این بانک در حال حاضر با 5 شرکت تابعه، در راستای پیشبرد فعالیت‌های بانک و افزایش خدمت‌رسانی به مشتریان با رعایت ضوابط و مقررات فعالیت می‌کند.
 
 مدیرعامل بانک توسعه تعاون بابیان این مطلب که برگزاری این جلسات سبب هم‌افزایی بیشتر بین بانک و شرکت‌های تابعه خواهد شد خاطرنشان کرد: تشکیل این جلسات در راستای شناسایی هر چه‌بهتر و بیشتر نقاط قوت و ضعف شرکت‌ها و فراهم نمودن شرایط لازم برای بهره‌گیری هر چه هدفمندتر از نقاط قوت و متعاقب آن تلاش در جهت رفع مشکلات و نقاط ضعف با اتکا به هم‌افزائی و استفاده از ظرفیت و پتانسیل موجود می‌باشد.
 
 مهدیان با تأکید بر اینکه هر یک از شرکت‌های بانک بر اساس نیازسنجی به‌عمل‌آمده و حسب ضرورت‌های بررسی‌شده در چارچوب ضوابط و مقررات تعیین‌شده تشکیل و مشغول فعالیت می‌باشد گفت: شرکت‌های تابعه بانک با رویکرد و کارکرد تأمین نیاز بانک و تکمیل خدمات اساسی موردنیاز مشتریان بانک به‌ویژه اتحادیه‌های سراسری شرکت‌های تعاونی، شرکت‌های تعاونی و تعاونگران به‌عنوان جامعه هدف خاص راه‌اندازی گردیده است و اساساً یکی از دلایل اصلی در تأسیس بانک توسعه تعاون کمک به افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد ملی و امکان فعالیت تشکل‌های تعاونی در بخش‌های مختلف اقتصادی و بازارهای مختلف بوده است. وی در همین رابطه افزود: بانک توسعه تعاون تمامی تلاش خود را معطوف خدمات‌رسانی اعتباری و بانکی و تکمیل چرخه ارائه خدمت به مشتریان از طریق ظرفیت‌های موجود بانک و توانمندهای شرکت‌های تخصصی بانکی نموده است.
 
 مهدیان نقش شرکت‌های خدمات و سمات بانک را جنبه حمایتی و پشتیبانی درزمینه"خدمات اداری و تولید نرم‌افزاری یادکرد و دراین‌باره یادآور شد: ایجاد ظرفیت جدید از طریق این شرکت‌های باعث رونق کسب‌وکار و توسعه فعالیت و خدمات بانک می‌شود و رسیدن به این مهم محصول توجه ویژه مبتنی بر رفتار و نگاه منصفانه و بدون تبعیض بین بانک و شرکت‌های تابعه بوده است تا به‌نوعی یک انسجام، هماهنگی و هم‌پوشانی لازم اتفاق بیفتد.
 
 مدیرعامل بانک توسعه تعاون اهمیت فعالیت شرکت بیمه پوشش را در ارائه خدمات کیفی و مناسب به مشتریان در قالب حضور فعال‌تر و مستقیم نماینده بیمه در استان‌ها و شعب مورد تأکید قرارداد و افزود: هدف از تأسیس شرکت کارگزاری بیمه توسعه تعاون در راستای اجرای سیاست‌های کلی بانک و ارائه خدمات بیمه به پرسنل و مشتریان بانک و همچنین ابزاری جهت ارتقا جایگاه بانک در سیستم شبکه بانکی کشور بوده است که امیدواریم این نقش روزبه‌روز پررنگ‌تر شود.
 
 مهدیان نقش شرکت واسپاری توسعه تعاون را به‌عنوان یک حلقه واسطه و یک ظرفیت مناسب برای کمک به شکل‌گیری چرخه تأمین، تولید و توزیع در بخش تعاون یادکرد و دراین‌باره گفت: شرکت واسپاری توسعه تعاون در سال رونق تولید می‌تواند با استفاده از ظرفیت موجود و برای کمک به فعالان بخش تعاون درزمینه"تأمین تجهیزات و ابزار و وسایل فعالیت از یک‌سو و همچنین کمک به تأمین لوازم و کالاهای بادوام خانگی برای مصرف‌کنندگان نهائی به‌حساب آید.
 
 در ادامه فتاحی عضو هیئت‌مدیره نیز با اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون به‌عنوان بانکی که دارای تحریم ثانویه نمی‌باشد از انعقاد تفاهم‌نامه با سایر بانک‌ها در راستای انجام خدمات ارزی به مشتریان خبر داد و از شرکت صرافی خواست در این راستا فعالیت‌های گسترده‌تری را برنامه‌ریزی نماید.
 
 فتاحی همچنین طراحی نرم‌افزار ارزیابی اموال را از شرکت سمات خواستار شد تا در این خصوص استان‌ها به‌راحتی بتوانند فعالیت‌های خود را اجرائی و پیگری نمایند وی همچنین شرکت سمات را یک ظرفیت مناسب و مهم در تولید نرم‌افزارهای بومی و موردنیاز بانک قلمداد کرد و تلاش بیشتر و مستمر را خواستار شد.
 
 شایان‌ذکر است در ادامه اکبری مدیرعامل شرکت سمات، فنایی مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی، نراقی مدیرعامل شرکت صرافی، بوذرجمهر مدیرعامل شرکت گروه مالی، لواسانی مدیرعامل شرکت واسپاری و شاهسونی نماینده شرکت بیمه پوشش به بیان گزارش عملکرد شرکت‌های تابعه خود پرداختند و مسائل و مشکلات خود را بیان نمودند و مقرر گردید شرکت‌های تابعه بانک از ظرفیت‌های یکدیگر در راستای پیشبرد اهداف بانک بهره ببرند.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد


  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد


  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد


  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود


  معاون فرماندار ملایر: خبرنویسی یکی از ابزارهای بسیار مهم برای اطلاع رسانی روابط عمومی ها محسوب می شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران