درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 21:34   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل گران جوان اقتصاد ایران(اکونت)+ اینفوگرافی
  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
  خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد
  بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38907صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 19 خرداد 1398 - 21:56
رشد 11 درصدی تولید محصولات نورد سرد
با همت کارکنان سخت‌کوش ناحیۀ نورد سرد در دوماهۀ اول سال «رونق تولید»، میزان تولید محصولات سرد در این ناحیه با 11 درصد رشد در دوماهه اول سال جاری به 274 هزار تن رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با همت کارکنان سخت‌کوش ناحیۀ نورد سرد در دوماهۀ اول سال «رونق تولید»، میزان تولید محصولات سرد در این ناحیه با 11 درصد رشد در دوماهه اول سال جاری به 274 هزار تن رسید.

مدیر ناحیۀ نورد سرد ضمن اعلام این خبر گفت: محصولات پوشش‌دار به‌طور متوسط 4 درصد رشد داشته و تولید آن به 70 هزار تن طی دوماهۀ ابتدایی سال جاری رسیده است. ضمن این‌که میزان تولید محصول قلع‌اندود به رشد قابل‌توجه 9 درصد رسیده است.


سید مهدی نقوی از کاهش توقفات خطوط ناحیۀ نورد، افزایش تن بر ساعت تولید، بهبود برنامه‌ریزی تولید و حمل محصول به‌عنوان مهم‌ترین دلایل کسب این رکورد یاد کرد.


وی افــــــزود: باتوجـــــه ‌به اختــــــلاف قیمت محصولات داخلی و مشابه خارجی و عزم کشور برای کاهش واردات محصولات سرد و جلوگیری از خروج ارز، تولید حداکثری محصولات کیفی در سال 98 به‌منظور تأمین نیاز مشتریان پایین‌دست در دستور کار ناحیۀ نورد سرد فولاد مبارکه قرار گرفت.


مدیر ناحیۀ نورد سرد از صنایع خودروسازی، تولیدکنندگان لوازم‌خانگی، فیلترسازان، بشکه‌سازان و سایر صنایع پایین‌دستی به‌عنوان مشتریان عمدۀ ناحیۀ نورد سرد نام برد و گفت: برنامه‌ریزی برای تداوم و بهبود هرچه بیشتر ظرفیت تولید در این ناحیه در حال انجام است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  روابط عمومی مثبت


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  پروپاگاند چیست؟


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  یک پیام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود