درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 مهر 1399 - 14:50   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی

  پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چهار نقش خاص برای یک تیم کاری
  آسیب شناسی ارتباطات سازمانی
  شهری در ژاپن که راه رفتن با تلفن را ممنوع کرد
  اصول به دست آوردن اعتبار
  سناریوی نجات شرکت‌ها در دوران بحران
  شکایت دولت ترامپ از گوگل به دلیل انحصار
  هیات نظارت بر محتوای فیس‌بوک از ماه آینده تشکیل می‌شود
  جلسه کمیسیون روابط عمومی بانک های دولتی و نیمه دولتی برگزار شد
  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان فارس
  نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و مؤسسات آموزش عالی ‏منطقه ۹ کشور
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38907صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 19 خرداد 1398 - 21:56
رشد 11 درصدی تولید محصولات نورد سرد
با همت کارکنان سخت‌کوش ناحیۀ نورد سرد در دوماهۀ اول سال «رونق تولید»، میزان تولید محصولات سرد در این ناحیه با 11 درصد رشد در دوماهه اول سال جاری به 274 هزار تن رسید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با همت کارکنان سخت‌کوش ناحیۀ نورد سرد در دوماهۀ اول سال «رونق تولید»، میزان تولید محصولات سرد در این ناحیه با 11 درصد رشد در دوماهه اول سال جاری به 274 هزار تن رسید.

مدیر ناحیۀ نورد سرد ضمن اعلام این خبر گفت: محصولات پوشش‌دار به‌طور متوسط 4 درصد رشد داشته و تولید آن به 70 هزار تن طی دوماهۀ ابتدایی سال جاری رسیده است. ضمن این‌که میزان تولید محصول قلع‌اندود به رشد قابل‌توجه 9 درصد رسیده است.


سید مهدی نقوی از کاهش توقفات خطوط ناحیۀ نورد، افزایش تن بر ساعت تولید، بهبود برنامه‌ریزی تولید و حمل محصول به‌عنوان مهم‌ترین دلایل کسب این رکورد یاد کرد.


وی افــــــزود: باتوجـــــه ‌به اختــــــلاف قیمت محصولات داخلی و مشابه خارجی و عزم کشور برای کاهش واردات محصولات سرد و جلوگیری از خروج ارز، تولید حداکثری محصولات کیفی در سال 98 به‌منظور تأمین نیاز مشتریان پایین‌دست در دستور کار ناحیۀ نورد سرد فولاد مبارکه قرار گرفت.


مدیر ناحیۀ نورد سرد از صنایع خودروسازی، تولیدکنندگان لوازم‌خانگی، فیلترسازان، بشکه‌سازان و سایر صنایع پایین‌دستی به‌عنوان مشتریان عمدۀ ناحیۀ نورد سرد نام برد و گفت: برنامه‌ریزی برای تداوم و بهبود هرچه بیشتر ظرفیت تولید در این ناحیه در حال انجام است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه اصل وجودی روابط عمومی‌


  پنج مرحله کلیدی در امور روابط‌عمومی


  اصول مذاکرات خوب، اصولی یا حرفه‌ای


  اصول به دست آوردن اعتبار


  راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژی‌های روابط‌عمومی در لینکدین


  انتصاب مدیر روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مشهد


  چگونه پیام‌های حذف شده واتس اپ را بخوانیم؟


  آیا نسل پنجم شبکه تلفن همراه برای سلامتی انسان‌ها خطرناک است؟


  فن‌آوری هوش مصنوعی و اینترنت نسل پنجم در خدمت «خانه هوشمند آینده»


  تغییرات مثبت دورکاری برای دانش‌ورز‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی