درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 18:53   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات

  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


ادامه ادامه مطلب دو

چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد

  چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان
  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد
  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد
  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?
  سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند؛ مقدمه ای برای خروج از چین
  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن
  لیبرا، واحد پولی فیس‌بوک
  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم
  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان
  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38892صفحه نخست » مناسبت های روابط عمومییکشنبه، 19 خرداد 1398 - 11:37
استادی که عیار روابط عمومی بود
سیدشهاب سید محسنی عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی - یکی از ویژگی های بارز استاد عباس زاده که وی را به متمایز می کرد، تدریس و فعالیت های علمی و آموزشی بود که ایشان صرفاً درحوزه تخصصی روابط عمومی داشت و طی این چهار دهه فعالیت هیچگاه پا را از این عرصه بیرون نگذاشت و یک استاد تمام عیار روابط عمومی شناخته می شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بدون تردید استاد هوشنگ عباس زاده را می توان از معدود پیشکسوتان در عرصه روابط عمومی کشور دانست که چهار دهه از عمر ارزشمند خود را در راه اعتلای دانش روابط عمومی در کشور صرف کرد.

 

 یکی از ویژگی های بارز استاد عباس زاده که وی را به متمایز می کرد، تدریس و فعالیت های علمی و آموزشی بود که ایشان صرفاً درحوزه تخصصی روابط عمومی داشت و طی این چهار دهه فعالیت هیچگاه پا را از این عرصه بیرون نگذاشت و یک استاد تمام عیار روابط عمومی شناخته می شد.

 

تمام توجه، دغدغه و انگیزه اش رفع مشکلات و تنگناها و توسعه دانش روابط عمومی در کشور بود، در کلاس های درس، سخنرانی در همایش ها و کارگاه های آموزشی و.. با یک دلسوزی و اعتقادی خاص و دردمندانه همواره از لزوم ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در سازمان ها می گفت و از بی توجهی اکثر مدیران ارشد سازمان ها نسبت به عدم حمایت لازم از واحدهای روابط عمومی کشور گلایه داشت و خواستار آن بود که مدیران ارشد سازمان ها بایستی اهمیت، جایگاه و کارکرد و نقش روابط عمومی را در سازمان ها بیش از پیش درک کرده و آن را جدی بگیرند.


ازدیگر خصوصیات بارز استاد عباس زاده که به واقع مثال زدنی بود، متانت، خوش رویی و حضور فعال وی در تمامی همایش ها،جشنواره ها، داوری ها و مراسم هایی بود که در حوزه روابط عمومی برگزار می شد،استادی همه جا حاضر، متواضع و بی ادعا، که همگان را برای کمک به علم،فن و هنر روابط عمومی حرفه ای در کشور تشویق می کرد، استاد عباس زاده همچنین نقش بی بدیلی نیز در تاسیس و راه اندازی تشکل ها و انجمن های روابط عمومی در کشور داشت و در این در راه نیز از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی کرد،

 

آری استاد عباس زاده هم پس از یک دوره بیماری طاقت فرسا ازجمع خانواده روابط عمومی ایران پر کشید و در جایگاه ابدی آرام گرفت و جامعه روابط عمومی کشور یکی دیگر از اساتید به نام و پیشکسوت خود را از دست داد، استادی با اخلاق و متین که همه دغدغه اش روابط عمومی بود و دیگر هیچ، یاد و نامش، همواره ماندگار و گرامی باد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن


  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند


  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی


  انتصاب سرپرست روابط عمومی شورای شهر شیراز


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان


  استقبال از آیفون 11 بیش از انتظار است


  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


  زادروز نیویورک تایمز


  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران