درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 26 شهریور 1398 - 07:30   

زادروز نیویورک تایمز

  زادروز نیویورک تایمز


ادامه ادامه مطلب یک

میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد

  میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد


ادامه ادامه مطلب دو

اتتصاب مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد

  اتتصاب مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد

  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند
  زادروز نیویورک تایمز
  اینترنت و ترویج دمکراسی
  استقبال از آیفون 11 بیش از انتظار است
  بنیانگذار روانشناسی رشد
  روان‌شناسی رشد
  روان‌شناسی
  انتصاب سرپرست روابط عمومی شورای شهر شیراز
  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد
  آیین معارفه و تکریم رئیس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38855صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 14 خرداد 1398 - 22:08
خداحافظی با آی‌تیونز! نرم‌افزار کاربردی شرکت اپل کارش به پایان رسید
شرکت اپل می‌خواهد آی‌تیونز را با مجموعه‌ای از برنامه‌ها جایگزین کند. آی‌تیونزکه یک نرم‌افزار چندرسانه‌ای برای پخش موسیقی و محصولات رادیویی و اینترنتی بود و قرار است پس از دو دهه به کار خود پایان دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کاربران اپل باید با آی‌تیونز خداحافظی کنند.

به گزارش رسانه هدهد به نقل از یورو‌نیوز، شرکت اپل می‌خواهد آی‌تیونز را با مجموعه‌ای از برنامه‌ها جایگزین کند. آی‌تیونزکه یک نرم‌افزار چندرسانه‌ای برای پخش موسیقی و محصولات رادیویی و اینترنتی بود و قرار است پس از دو دهه به کار خود پایان دهد.

این تغییرات در نسخه به روز رسانی جدید گوشی‌های تلفن همراه اپل مشاهده می‌شود و کاربران به جای نرم‌افزار آی‌تیونز از نمونه‌های مشابهی استفاده خواهد کرد. اپل تصمیم دارد به جای آی‌تیونز از سه نرم‌افزار جدید به نام‌های Music، Podcast و TV استفاده کند.
در نسخه جدید به روز رسانی گوشی‌های اپل، نرم‌افزار اپل تی وی افزوده شده و برنامه‌های پادکست و موزیک هم تغییراتی را در خود مشاهده می‌کنند اما در رایانه‌های مدل مک هنوز تغییری ایجاد نشده است.

آی‌تیونز که از ابتدا با هدف مقابله با دزدی آثار موسیقی و دفاع از حق مولف ایجاد شده بود، اکنون جای خود را به نمونه‌های مشابهی می‌دهد که احتمالا با هدف تبلیغاتی و اثرگذاری بر افکار کاربران و مشتریان شرکت اپل ارائه می‌شوند.
آی‌تیونز در واقع با انتشار و پخش غیرقانونی آثار موسیقی و ویدیویی مبارزه می‌کرد و به کاربرانش اجازه نمی‌داد که بدون پرداخت حق مولف، موزیک یا ویدیوی مدنظر خود را بشنوند یا تماشا کنند.

شرکت اپل احتمالا این خبر را در کنفرانس جدید خود که قرار است روز ۴ ماه ژوئن در سن خوزه آمریکا برگزار شود، اعلام می‌کند.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحلیل محتوای نشریه پیام صادق: مطالعه موردی


  ابرقدرت ‎های صنعت نشر


  بررسی اهمیت آموزش در روابط عمومی ها


  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد


  گوگل یک میلیارد یورو جریمه و مالیات به فرانسه پرداخت می کند


  تحلیل محتوای سازمان بر پایه OKR (اهداف و نتایج کلیدی)


  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان فریدونکنار فعالیت خود را آغاز کرد


  تور رسانه‌ای روستا مشکلات و موانع پیشرفت روستایی را منعکس می‌کند


  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد


  مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: گفتمان‌ نو برای تقویت فضای حرفه‌ای رسانه‌ها ضروری است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران