درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 تیر 1398 - 21:15   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تعامل با اصحاب رسانه از اصول فعالیت های روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش است
  ملاقات حضوری ۵۸۵ نفر با رئیس دانشگاه پیام نور طی سال گذشته/ برگزاری بدون وقفه نشست های ملاقات عمومی
  مدیرعامل اعلام کرد: تمرکز فعالیت های بانک ملی ایران بر «رونق تولید»
  از ابتدای سال ٩٧ تا پایان اردیبهشت سال جاری اعطا شد؛ پرداخت بیش از چهارهزار فقره وام رونق تولید در استان چهارمحال و بختیاری توسط بانک صادرات ایران
  مرحله پیش فروش واحدهای مجتمع نگین شهر ری آغاز شد
  رد و نشان «قاچاق کتاب» در کتاب‌فروشی‌های آنلاین
  واقع بینی نسبت به روابط عمومی، نیاز سازمان های امروز
  مدیر روابط‌عمومی ملانیا ترامپ، سخنگوی جدید کاخ‌سفید
  مدیر روابط عمومی هیئت بسکتبال گیلان منصوب شد
  پوشش دهی صفحات مسی قالب‌های ریخته‌گری مداوم با تــــــلاش متخصصــــــان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38848صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیچهارشنبه، 22 خرداد 1398 - 09:06
معرفی 8 کتاب برتر خارجی در حوزه روابط عمومی در سال 2018
این کتاب علاقمندان را به سوی ارزش ها و آرمان های روابط عمومی هدایت می کند. شاغلان این حرفه تشویق می شوند که ارزش های خودشان را بررسی کنند و آنها را با کسانی که معمولا در محیط حرفه ای مواجه می شوند، مقایسه کنند.
  

 

درک روابط عمومی
(نظریه، فرهنگ و جامعه)

 


Lee Edwards


نویسنده این کتاب معتقد است روابط عمومی صرفا یک ابزار سازمانی نیست، بلکه یک نفوذ قدرتمند در زندگی اجتماعی و سیاسی است. ابزاری است که می تواند افکار عمومی را مدیریت می کندو به ارتقاء شهرت از طریق رسانه های اجتماعی کمک نماید.

 

کتاب درک روابط عمومی رویکرد اجتماعی و فرهنگی به روابط عمومی را به عنوان راهی برای تحلیل اهمیت رو به رشد روابط عمومی در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی معرفی می کند.

راهنمای آژانس PR

 


Regina M. Luttrell, Luke W. Capizzo


کتاب راهنمای آژانس PR شما را از طریق عملیات روزمره یک شرکت حرفه ای PR راهنمایی می کند و بهترین شیوه برای ایجاد یک حرفه ای موفق در صنعت را ارائه می دهد. نویسندگان کتاب نمونه هایی از دنیای واقعی را از این زمینه و همچنین مصاحبه با کارشناسان روابط عمومی برای کمک به پر کردن شکاف انتقادی بین کالج و کار حرفه ای درروابط عمومی برجسته می کند.


در سراسر کتاب، بسیاری از زمینه های عملیات ارتباطی یکپارچه، از جمله روابط عمومی سنتی و ارتباطات شرکتی، بازاریابی، رسانه های اجتماعی، تولید خلاق (چاپ، دیجیتال، ویدئو، صوتی)، طراحی وب و تجربه کاربر معرفی شده است.

صنایع تبلیغاتی و علائم تجاری
(تبلیغات، بازاریابی، روابط عمومی و برند تجاری وصنعتی و تحقیقات بازارو...)

 


Jack W Plunkett


در این کتاب جلوه مهمی از تبلیغات در رادیو و تلویزیون تا پست مستقیم، تبلیغات آنلاین برند تجاری، روابط عمومی و پرداختن به همه انواع کسب و کاردر زمینه تبلیغات، بازاریابی و نام تجاری است.

 

تجزیه و تحلیل روندها، جهانی سازی، فن آوری ها، اینترنت و استراتژی های آنلاین، تبلیغات بی سیم، شبکه های اجتماعی، نام تجاری، آژانس های روابط عمومی از دیگر مطالبی است که در کتاب مورد نظرامده است.


دراین کتاب 400 شرکت پیشرو در تمام جنبه های صنعت تبلیغات، برند تجاری و بازاریابی معرفی شده است.

هنر و روابط عمومی
(داشتن هنر و مهارت در روابط عمومی امروز)

 

 

Sandra Stahl


این کتاب بر این باور است که روابط عمومی به عنوان علم ارتباطات هیچ مرز و محدودیتی در کارها ندارد. این کتاب راهنمای حرفه ای برای ایجاد نوع خاصی از اندیشه و ایجاد مهارت های لازم برای برآورده ساختن چالش های ارتباطی امروز است که شامل تسلط بر مبانی، رشد و خلاقیت بی نظیر، هنر گوش دادن دراستای توسعه کسب و کاراست.

کمپین های روابط عمومی

 


Regina M. Luttrell, Luke W. Capizzo


کتاب کمپین روابط عمومی به روند ایجاد کمپین های روابط عمومی با استفاده از رویکردها و ابزارهای مورد نیازدر کار و صنعت می پردازد. نویسندگان باارائه نمونه های واقعی و مطالعات موردی فعلی شمارابه ایجاد مهارت های عملی برای ایجاد روابط عمومی موثرتر کمک می کنند.


این کتاب براساس مدل PESO و استفاده از آن در کمپین های یکپارچه اشاره داشته و درک بهترین شیوه های امروز در PR را آموزش می دهد.


مطالعات موردی و تمرین های متعددی که در سراسر کتاب آمده به درک عمیق تر از چگونگی تحقیق، چشم انداز، و بینش در کمپین روابط عمومی کمک می کند.

راهنمای عملی اخلاقی در روابط عمومی

 


Regina Luttrell, Jamie Ward


کتاب راهنمای عملی اخلاقی در روابط عمومی برای دوره های مطالعات معاصر روابط عمومی و ارتباطات طراحی شده است.

 

این کتاب علاقمندان را به سوی ارزش ها و آرمان های روابط عمومی هدایت می کند. شاغلان این حرفه تشویق می شوند که ارزش های خودشان را بررسی کنند و آنها را با کسانی که معمولا در محیط حرفه ای مواجه می شوند، مقایسه کنند.


آن یک راهنمای عملی اخلاق در روابط عمومی، ایده آل ها راترابرای دست اندرکاران روابط عمومی تشریح کرده و معضلات اخلاقی دراین حرفه را بازگو می کند.

روابط عمومی سرمایه داری
(فرهنگ تبلیغاتی، مردم و دموکراسی تجاری)

 


Anne M. Cronin


این کتاب استدلال می کند که ما شاهد ظهور "دموکراسی تجاری" هستیم که در آن روابط عمومی، فرهنگ تبلیغات و رسانه ها نقش جدیدی را بازی می کنند.


این کتاب برگرفته از یکسری تجربیات عملی ارتباطاتی ایجادشده توسط شرکت ها و موسسات و رسانه هااست که آنها را نیز مورد بررسی قرار داده و یک تحلیلی جدید از اهمیت تغییر نام تجاری و شهرت را ارائه می دهد. همچنین رابطه PR با سیاست، پسا حقیقت و تبدیل واسطه های فرهنگی به «کارگزاران اجتماعی» را تحلیل می کند.

مقدمه ای بر روابط عمومی راهبردی
(ارتباطات دیجیتال، جهانی ومسئولیت اجتماعی )

 


Janis Teruggi Page, Lawrence J. Parnell


این کتاب یادآورمی شود که روابط عمومی چگونه می تواند نقش مهمی در بهبود جامعه ایفا کند؟


توسعه ارتباطات دیجیتال، جهانی و مسئولیت اجتماعی زمینه موفقیت روابط عمومی را فراهم آورده است.همچنین پیشرفت در فن آوری، کسب و کار و فرهنگ نیازمند یک رویکرد جدید است،

 

نویسندگان این اثر بر این باورند برقرار کننده ی ارتباطات بایدبه ابعاد اخلاقی و اجتماعی توجه داشته باشد ، تمرکز بر تئوری ارتباطات، تاریخ، فرآیند و درک اینکه چگونه این برنامه ها برای برنامه ریزی روابط عمومی راهبردی، و همچنین یادگیری نحوه ایجاد پیام قابل اعتماد و متقاعد کننده، متمرکز می شوند.

 

منبغ: کتاب سال انجمن متخصصان روابط عمومی
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد


  خود مدیریتی با هوش هیجانی


  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق


  نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد


  بیل گیتس واگذاری عرصه به گوگل و اندروید را بزرگ ترین اشتباه عمرش می داند


  طالبان خبرنگاران و رسانه‌های افغانستان را به حمله نظامی تهدید کردند


  برگزاری برنامه "دوشنبه های خبری" توسط روابط عمومی استانداری کرمانشاه


  انتقاد تند خبرگزاری مهر از روابط عمومی ها/ فاشیست‌هایی که در نقد را می‌بندند


  بررسی راهکارهای رسانه ای توسعه گردشگری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید