درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 27 شهریور 1398 - 18:50   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات

  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


ادامه ادامه مطلب دو

چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد

  چاپ قبوض کاغذی برق در پایتخت متوقف شد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان
  کارگاه آموزشی روابط عمومی الکترونیک در رباط کریم برگزار شد
  عضو شورای اسلامی شهر فردیس: روابط عمومی شهرداری باید از انتشار سلیقه ای اخبار بپرهیزد
  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?
  سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند؛ مقدمه ای برای خروج از چین
  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن
  لیبرا، واحد پولی فیس‌بوک
  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم
  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان
  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38840صفحه نخست » فناوری نویکشنبه، 12 خرداد 1398 - 22:45
پژوهش جدید: توئیتر هوش افراد را به مرور کم می‌کند
«واشنگتن پست» در گزارشی به پژوهشی در مورد تأثیر منفی توئیتر پرداخته است. در این پژوهش که توسط یک گروه ایتالیایی در دانشگاه «کاتولیکا» میلان انجام شده، حدود ۱۵۰۰ دانش آموز از ۷۰ دبیرستان ایتالیایی بین سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ مورد بررسی قرار گرفته اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| «واشنگتن پست» در گزارشی به پژوهشی در مورد تأثیر منفی توئیتر پرداخته است. در این پژوهش که توسط یک گروه ایتالیایی در دانشگاه «کاتولیکا» میلان انجام شده، حدود ۱۵۰۰ دانش آموز از ۷۰ دبیرستان ایتالیایی بین سالهای ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ مورد بررسی قرار گرفته اند.
 
 از نیمی از این دانش آموزان خواسته شده بود تا کتابی را که در مورد خودآگاهی و خودویرانی بخوانند و از طریق توئیتر در مورد آن بحث و تبادل نظر کنند. گروه دیگر، همین بررسی را در فرمت سنتی کلاس درس انجام دادند.
 
 نتیجه تحقیقات تیم نشان داد که استفاده از توئیتر، عملکرد دانش آموزان را بین ۲۵ تا ۴۰ درصد کاهش داده است. همچنین، استفاده از توئیتر در کاهش یادگیری دانش آموزان زرنگ و زنان، بیشترین تأثیر را داشته است.
 
 توئیتر به این گزارش واکنشی نشان نداده است.
 
 توئیتر که در حال حاضر ۱۲۶ میلیون کاربر روزانه دارد، تعهد داده که در راستای مبارزه با ترویج نفرت و ارائه اطلاعات نادرست در این شبکه اجتماعی گامهایی را بردارد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن


  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند


  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی


  انتصاب سرپرست روابط عمومی شورای شهر شیراز


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان


  استقبال از آیفون 11 بیش از انتظار است


  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


  زادروز نیویورک تایمز


  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران