درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:09   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38836صفحه نخست » یکشنبه، 12 خرداد 1398 - 22:35
"دوران مدرن" معروفترین نشریه روشنفکری فرانسه تغییر شکل می‌دهد
"دوران مدرن" ده‌ها سال مهم‌ترین مجله روشنفکری فرانسه بود و بر تمام جریان‌های ادبی این کشور تأثیر گذاشت. ناشر مجله اعلام کرده است که این نشریه از این پس نه در قطع مجله، بلکه به صورت سلسله کتاب منتشر خواهد شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| "دوران مدرن" ده‌ها سال مهم‌ترین مجله روشنفکری فرانسه بود و بر تمام جریان‌های ادبی این کشور تأثیر گذاشت. ناشر مجله اعلام کرده است که این نشریه از این پس نه در قطع مجله، بلکه به صورت سلسله کتاب منتشر خواهد شد.
 
 انتشاراتی سرشناس گالیمار در پاریس اعلام کرد که "دوران مدرن" در فرم و قالب کنونی دیگر چاپ نمی‌شود و از این پس به شکل یک سلسله کتاب با عناوین تخصصی به بازار خواهد آمد.
 
 "دوران مدرن" این تحول را نشانی از دگرگونی سرشت و نقش رسانه‌ها در جهان امروز دانسته، که در آن دیگر فرم‌ها و قالب‌های قدیمی جایی ندارند.
 
 انتشارات گالیمار یک بار از سال ۱۹۴۵ تا ۱۹۴۹ و بار دیگر از ۱۹۸۵ تا امروز ناشر این مجله پراعتبار بوده است.
 
 این مجله را پس از جنگ جهانی دوم، در اکتبر ۱۹۴۵، شماری از برجسته‌ترین نویسندگان و هنرمندان "متعهد" فرانسوی پایه‌گذاری کردند، مانند ژان پل سارتر، سیمون دوبووار، ریمون آرون، موریس مرلوپونتی، میشل لریس و آلبر اولیویه.
 
 نام نشریه ادای احترامی بود به فیلم معروف چارلی چاپلین: عصر جدید!
 
 نشریه بلندگوی مهمترین جریان‌های روشنفکری فرانسه بود، که به ویژه راهروان دو مکتب در آن حضور برجسته داشتند: مارکسیست‌ها و اگزیستانسیالیست‌ها.
 
 ژان پل سارتر از نویسندگان اصلی تحریریه بود و در دوره‌هایی سردبیری آن را به عهده داشت.
 این مجله همیشه طرح جلد بسیار ساده‌ای داشت، حاوی عناوین مقاله‌ها و نویسندگان آنها. در طول انتشار به صورت هفته‌نامه، ماهنامه و گاهنامه منتشر شده است.
 
 "دوران مدرن" همواره به سلایق و علایق خوانندگان خود احترام گذاشته و موضوع‌های بی‌شماری را با نظر و انتخاب مخاطبان خود طرح و منتشر کرده است.
 "دوران مدرن" در ۵۰۰ شماره‌ای که منتشر کرده، همیشه کانون مهمترین بحث‌های جامعه روشنفکری فرانسه و تا حدی اروپا بوده است. نشریه در طرح بسیاری از گفتمان‌های فلسفی، ادبی و هنری و فرهنگی پیشتاز بوده است.
 
 اما "دوران مدرن" منتقدانی هم دارد که می‌گویند این نشریه در دو مرحله به گرایش‌های بسته و جزمی گرفتار شد: یک بار در دهه ۱۹۵۰ که برخی از نویسندگان مجله، از جمله سارتر، بیش از حد به مواضع حزب کمونیست فرانسه نزدیک شدند؛ و بار دیگر در دهه ۱۹۷۰ که مجله به تریبون مائوئیست‌ها بدل شد و بسیاری از نویسندگان مستقل خود را از دست داد.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد