درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
یکشنبه، 6 بهمن 1398 - 15:55   

فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399

  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


ادامه ادامه مطلب یک

روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی

  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد

  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟
  یکصدوشانزدهمین شمارۀ مدیریت ارتباطات منتشر شد
  فرماندار هشترود: مدیریت هوشمند ارتباطات انسانی و رسانه‌ای مهمترین کارکرد روابط عمومی‌هاست
  نشست مسئولان روابط عمومی سازمانها و مناطق شهرداری رشت برگزار شد
  دوره‌های آموزشی ویژه روابط عمومی‌ها در شهرستان نور برگزار شد.
  فرماندار هشترود: شهر هشترود شدیداً نیازمند ارتقاء کیفی بصری و ادراکی سیما و منظر شهری است
  با حمایت بانک رفاه کارگران/ مسابقات جام جهانی زورخانه ای و کشتی پهلوانی برگزار شد
  بانک رفاه کارگران اهدا کرد/ 5 میلیارد و 400 میلیون ریال تجهیزات پزشکی به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
  گراس روتس دمکراسی» در ایران باستان
  آژان های فرانسوی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38832صفحه نخست » ادامه مطلب دویکشنبه، 12 خرداد 1398 - 21:52
فعالان رسانه‌ای فاقد بیمه از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند
اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طبق توافقنامه معاونت امور مطبوعاتی با سازمان ‏تامین اجتماعی، فعالان رسانه‌ای که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار ندارند از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طبق توافقنامه معاونت امور مطبوعاتی با سازمان ‏تامین اجتماعی، فعالان رسانه‌ای که تحت پوشش هیچ بیمه‌ای قرار ندارند از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.‏


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالان رسانه‌ای فاقد بیمه می‌توانند با ‏مراجعه به سامانه جامع رسانه‌ها به نشانی: ‏ e-rasaneh.ir ‏ پس از ثبت نام، تقاضای خود را در بخش درخواست‌ها، ثبت، تکمیل و پس از تایید مراجع ذیصلاح، به شعبه تامین ‏اجتماعی ارائه دهند.‏


در متن این اطلاعیه، ویژگی‌ها، شرایط و شیوه ثبت نام بیمه فعالان حوزه رسانه به قرار زیر تشریح شده است:‏
این بیمه توافقی ویژه فعالان حوزه رسانه است که فاقد رابطه مزد بگیری هستند؛ مشمولان این بیمه نباید تحت پوشش مقررات حمایتی ‏خاصی قرار داشته باشند و متقاضیان برای برخورداری از این بیمه می‌بایست از معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ‏ارشاد اسلامی تائیدیه دریافت کنند.‏


فعالان شاغل در رسانه‌های فاقد کد کارگاهی و تمام افرادی که در رسانه‌ها به صورت دورکاری، پاره وقت یا تمام وقت، در مشاغل مختلف مشغول به ‏فعالیت بوده و تحت پوشش هیچ بیمه‌ای نیستند می‌توانند از مزایای این بیمه استفاده کنند.‏


شرط استفاده از این بیمه داشتن حداکثر 50 سال سن است؛ در صورتیکه متقاضی دارای سابقه پرداخت حق بیمه قابل قبول در سازمان ‏تأمین اجتماعی باشد، معادل مدت سابقه پرداخت حق بیمه قبلی جهت ورود به دایره شمول سنی مجاز (50 سال) وی اضافه و در صورت ‏احراز شرایط، به عنوان مشمول پذیرفته می‌شود. ‏ ‏مطابق این توافق، همه حمایت‌های مقرر در ماده 3 قانون تأمین اجتماعی به استثنای بند ج (غرامت دستمزد ایام بیماری و بارداری) با رعایت مقررات ‏مربوط و تغییرات بعدی نیز به مشمولین ارائه خواهد شد؛ مشمولین از پرداخت فرانشیز در مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی ‏همانند بیمه‌شدگان اجباری معاف هستند و نرخ حق بیمه تواققی معادل 27درصد مبنای پرداخت حق بیمه است.‏


شرایط برقراری و میزان تعهدات کوتاه مدت در این بیمه، همچنین مقررات مربوط به مستمری‌های بازنشستگی، بازماندگان، از کار ‏افتادگی کلی و استفاده از خدمات درمانی و بهداشتی در چارچوب قانون تأمین اجتماعی خواهد بود.‏


متقاضیان با مراجعه به سامانه جامع رسانه های کشور و ورود به بخش «بیمه فعالان حوزه رسانه»، می‌توانند درخواست خود را به صورت الکترونیکی ‏ارسال و پس از تأیید مدیر مسئول رسانه یا خانه مطبوعات استان و یا اداره امور خبرنگاران معاونت مطبوعاتی، نامه ‏معرفی به شعبه مورد درخواست را از سامانه دریافت و به شعبه تامین اجتماعی ارائه دهند.‏


مدت اعتبار معرفی نامه صادره به شعبه مربوط، حداکثر سه ماه از تاریخ صدور است که در این‌باره نکات زیر حائز اهمیت است:‏
‏1.‏ مدت اعتبار ذکر شده مشروط به ثبت در بازه زمانی مورد اشاره در واحد اجرایی است.‏


‏2.‏ لازم است حق بیمه ماه اول تا آخرین روز ماه بعد در مدت اعتبار معرفی نامه مربوطه پرداخت شود.‏


مبنای پرداخت حق بیمه متقاضیانی که 5 سال و یا کمتر از 5 سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند به انتخاب متقاضی بین حداقل دستمزد ‏مصوب شورای عالی کار و حداکثر دستمزد مبنای پرداخت حق بیمه در زمان ثبت معرفی نامه در واحد اجرایی مربوطه خواهد بود.‏


مبنای پرداخت حق بیمه متقاضیانی که بیش از 5 سال سابقه پرداخت حق بیمه دارند بین حداقل دستمزد مصوب شورای عالی کار تا ‏حداکثر میانگین دستمرد آخرین 360 روزِ قبل از ثبت معرفی‌نامه در واحد اجرایی به انتخاب متقاضی خواهد بود.‏


با توجه به این که این گروه از بیمه‌شدگان فاقد رابطه مزدبگیری با مرجع معرفی کننده هستند، از شمول قانون بیمه بیکاری خارج بوده ‏و بر این اساس حق بیمه مربوط نیز وصول نخواهد شد.‏


لازم به ذکر است، مدیران مسئول رسانه‌ها می‌توانند با مراجعه به بخش «بیمه فعالان حوزه رسانه‌»، نسبت به تایید درخواست آن‌دسته از متقاضیانی که از طریق آن رسانه، ثبت‌نام کرده‌اند، اقدام نمایند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی


  فراخوان مشارکت در انتشار سالنامه تخصصی روابط عمومی 1399


  نامه ای سرگشاده به متخصصان روابط عمومی


  دفتر مدیریت پروژه


  روابط عمومی و تکامل شخصیت سازمانی


  داده‌کاوی


  محتوا


  اعتماد


  مدیرکل روابط عمومی سازمان بنادر و دریانوردی: رویکرد متفاوت و حرفه ای که در روابط عمومی سازمان بنادر دنبال می شود


  روابط عمومی چیست و چه باید درباره آن بدانید؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کارگاه های آموزشی روابط عمومی در حوزه سناریو نویسی و تکنیک های حل مساله در روابط عمومی