درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 17 خرداد 1399 - 22:43   

انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز

  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز


ادامه ادامه مطلب یک

فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎

  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎


ادامه ادامه مطلب دو

نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است

  نتایج سه پژوهش/ زدن ماسک در خانه در مهار کرونا موثر است


ادامه ادامه مطلب سه

اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد

  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تغییر نشانی ورود به اینترنت بانک سینا
  انتصاب مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز
  اکوسیستم رسانه‌ای افغانستان؛ جولانگاه جهادی‌های سایبری
  توصیه جدید سازمان جهانی بهداشت: در اماکن عمومی ماسک بزنید
  ارتباط مستقیم تلفنی معاون مدیر عامل در امور اجرایی بانک رفاه با مشتریان
  خدمات رسانی 100 درصدی سامانه های الکترونیک بانک شهر به مردم خوزستان
  موفقیت چشمگیر نرم افزار "همراه شهر" در جلب رضایت مشتریان
  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان معرفی شد
  افغانستان با بیشترین کارکنان رسانه‌ای مبتلا به کرونا در صدر جهان قرار گرفت
  نخستین روزنامه چاپی جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38823صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 12 خرداد 1398 - 12:51
با اجرای مرحله دوم طرح «فروش طلایی»؛ اختصاص ٧میلیارد ریال جایزه نقدی برای پذیرندگان خوش‌شانس پایانه‌های فروش بانک صادرات ایران
مرحله دوم طرح «فروش‌طلایی» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با اختصاص ٧ میلیارد ریال جایزه نقدی با هدف احیاء و تقویت دستگاه‌های POS و ارتقای سطح روابط میان بانک و پذیرندگان پایانه‌های فروش، به مدت ٦ ماه از تاریخ یکم خردادماه سال‌جاری در جریان است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مرحله دوم طرح «فروش‌طلایی» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با اختصاص ٧ میلیارد ریال جایزه نقدی با هدف احیاء و تقویت دستگاه‌های POS و ارتقای سطح روابط میان بانک و پذیرندگان پایانه‌های فروش، به مدت ٦ ماه از تاریخ یکم خردادماه سال‌جاری در جریان است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در این طرح شاخص‌های رسوب منابع و برآیند درآمد و هزینه پذیرندگان (POS) در طول مدت زمان اجرای طرح نقش تعیین‌کننده‌ای در اجرای مطلوب آن ایفا می‌کند.


در این طرح، پذیرندگان براساس حداقل (مجموع مبالغ تراکنش‌های پایانه فروش و میانگین منابع کل حساب‌های خود به غیر از حساب بلندمدت) در طول مدت زمان اجرای طرح مشمول دریافت امتیاز بدون سقف امتیازی و شرکت در قرعه‌کشی می‌شوند.


بانک صادرات ایران در راستای بهینه‌سازی سیستم‌های مخابراتی خود از سال گذشته با تجهیز نرم‌افزار و سخت‌افزارهای مورد نیاز، تلاش ویژه‌ای برای بالا بردن سرعت انجام تراکنش در پایانه‌های فروش به کار برده که با همکاری شرکت مخابرات در برخی مناطق کشور تا ٤٠ درصد و در برخی مناطق تا ٨٠ درصد بر سرعت انجام تراکنش‌ها افزوده شده است.


میانگین زمان تراکنش در ٨٠ درصد مناطق تحت پوشش شرکت در سراسر کشور، به ٥/٥ ثانیه ارتقا یافته و تجهیزات سخت‌افزاری لازم برای ظرفیت‌سازی و ارتقای سه برابری توان پردازش تراکنش‌ها، و در نتیجه رضایت‌مندی مشتریان بانک صادرات ایران و دست‌یابی به اهداف مورد نظر سال ٩٨ انجام شده و برای پاسخگویی به نیاز و درخواست مشتریان هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.


همچنین در راستای کاهش زمان حضور تکنسین‌ها در زمان اعلام خرابی و پشتیبانی ضروری (EM) از پایانه‌های فروش در جهت بالا بردن میزان رضایت‌مندی مشتریان تلاش‌های مطلوبی صورت‌گرفته و برای رفع نیازهای مشتریان آمادگی‌های ویژه‌ای در شرکت پرداخت الکترونیک سپهر بانک صادرات ایران فراهم شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  15 درس مهم از روابط عمومی استاد هوشنگ عباس زاده


  اسطوره بازی‌های کامپیوتری چین بازنشسته شد


  کتاب "اندیشه زایی روابط عمومی" منتشر شد


  اولین سالگرد درگذشت استاد هوشنگ عباس زاده


  فیسبوک، برای اعمال محدودیت، پرس‌‌تی‌وی را نشان‌دار می‌کند‎


  متخصص آلمانی: کرونا ثروت، وجهه و قدرت را از عیار انداخت


  حرفه روابط عمومی هنوز با حرفه ای بر پایه تحقیقات فاصله بسیار دارد


  بازی کامپیوتری


  مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کاشان معرفی شد


  اکوسیستم رسانه‌ای افغانستان؛ جولانگاه جهادی‌های سایبری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: کتاب الکترونیکی: کنفرانس از راه دور (یک راهنمای جامع)/ 2