درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 21:56   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران
  راه اندازی شبکه تعاملی تحلیل گران جوان اقتصاد ایران(اکونت)+ اینفوگرافی
  خاطره های سبز و زرد روابط عمومی
  خدمت رمز دوم یکبار مصرف (پویا) کارت عرضه شد
  بسیاری از ناشران خود را بی‌نیاز از روابط عمومی‌ می‌دانند
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38816صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 11 خرداد 1398 - 18:29
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در دیدار با رئیس دانشگاه اصفهان: 75 درصد تکنولوژی صنعت فولاد کشور بومی سازی شده است
روز چهارشـــــــنبه هشــــــــــتم خردادماه جلســـۀ شــورای عالی دفتــــــر همکاری‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان و دانشگاه اصفهان با حضور مهندس عظیمیان مدیرعامل شرکت، معاون تکنولوژی، مدیر تحقیق و توسعه و رئیس دانشگاه اصفهان به همراه معاون آموزشی، معاون پژوهشی و مدیر واحد ارتباط با صنعت این دانشگاه تشکیل شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روز چهارشـــــــنبه هشــــــــــتم خردادماه جلســـۀ شــورای عالی دفتــــــر همکاری‌های شرکت فولاد مبارکه اصفهان و دانشگاه اصفهان با حضور مهندس عظیمیان مدیرعامل شرکت، معاون تکنولوژی، مدیر تحقیق و توسعه و رئیس دانشگاه اصفهان به همراه معاون آموزشی، معاون پژوهشی و مدیر واحد ارتباط با صنعت این دانشگاه تشکیل شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در این دیدار مهندس عظیمیان با تأکید بر اهمیت تعامل صنعت و دانشگاه تصریح کرد: استفاده از چراغ دانش می‌تواند در توسعۀ تکنولوژی و چرخۀ تولید و اقتصاد کشور نقش به‌سزایی داشته باشد.


وی با بیان این‌که در چشم‌انداز و هدف‌گذاری‌های جدید فولاد مبارکه دست‌یابی به دانش فنی روز و تکنولوژی فولاد ترسیم شده است ادامه داد: به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا پنج سال آینده به این هدف مهم و تعیین‌کننده برسیم. وی خاطرنشان کرد: اینکه فولاد مبارکه بزرگ‌ترین تولیدکنندۀ فولاد کشور و خاورمیانه است خوب است، ولی کافی نیست؛ باید از این مرحله عبور کنیم و صاحب تکنولوژی شویم. در این صورت است که می‌توانیم مجموعۀ کاملی باشیم.


وی ضمن ابراز خرسندی از دست‌یابی به دانش فنی تولید گندله و آهن اسفنجی در کشور تصریح کرد: در حال حاضر با اتکا به دانش فنی شرکت‌های داخلی ۷۵ درصد تکنولوژی تولید فولاد را کسب کرده‌ایم و نیاز به تلاش بیشتری است که به ۱۰۰ درصد تکنولوژی بومی دسترسی پیدا کنیم و برای تحقق این امر راهی جز استفاده از دانش داخلی که به‌خصوص در دانشگاه‌ها تولید می‌شود نداریم و این برای صنعت فولاد کشور یک الزام است.


این گزارش حاکی است در این جلسه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد دفتر همکاری‌های شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه اصفهان، ترکیب کارگروه‌ها، وظایف و گزارش‌های آماری شامل نفرساعت همکاری‌ها، تعداد بازدیدها و مصوبات و تعداد RFP های استخراج شده و... ارائه شد.


در همین خصوص دکتر طالبی رئیس دانشگاه اصفهان گفت: ظرفیت و پتانسیل دانشگاه‌ها بسیار بالاست و شاید هم‌اکنون از ۵۰ درصد این ظرفیت استفاده می‌شود. این تجربۀ شرکت‌های بزرگ و موفق دنیاست که دانشگاه‌ها را به دل صنعت برده‌اند. رمز موفقیت در این مقوله این است که دانشگاه در همکاری نزدیک با صنعت قرار داشته باشد و در اتاق‌های فکر مشترک از دانش کسب‌شده استفاده کند.


گفتنی است در پایان این نشست بر توسعۀ ارتباط و همکاری‌های دوجانبۀ شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه اصفهان تأکید شد و قراردادهای همکاری در زمینه‌های مختلف به امضا رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  روابط عمومی مثبت


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  پروپاگاند چیست؟


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  یک پیام


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود