درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 آبان 1398 - 08:11   

کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند

  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


ادامه ادامه مطلب یک

یک پیام

  یک پیام


ادامه ادامه مطلب دو

چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟

  چرا آزادسازی داده ها در کشور اتفاق نمی افتد؟


ادامه ادامه مطلب سه

مایکروسافت اخلاقی ترین شرکت سال ۲۰۱۹

  مایکروسافت اخلاقی ترین شرکت سال ۲۰۱۹


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1
  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد
  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد
  پروپاگاند چیست؟
  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند
  یک پیام
  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی
  روابط عمومی مثبت
  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38801صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیجمعه، 10 خرداد 1398 - 23:02
رویداد ویژه تسلا در چین چیست؟
تسلا قرار است ۱۰خرداد رویدادی در چین برگزار و احتمالا در آن، قیمت سدان مدل ۳ مخصوص بازار این کشور را اعلام کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تسلا قرار است ۱۰خرداد رویدادی در چین برگزار و احتمالا در آن، قیمت سدان مدل ۳ مخصوص بازار این کشور را اعلام کند.
 
 دیروز در شبکه اجتماعی ویبو(Weibo)، تسلا تصویری مرموز منتشر کرد که باعث جلب توجه همگان شد؛ تصویری شامل کلماتی به زبان چینی و تاریخ ۳۱مه۲۰۱۹ (۱۰خرداد). طولی نکشید که پیش بینی های زیادی درباره آنچه تصویر به آن اشاره می کرد، منتشر شد.
 
 به گزارش زومیت، امروز جزییات بیشتری درباره رویداد آینده تسلا در ۱۰خرداد منتشر شد. علاقه مندان به خودروساز آمریکایی در چین بازی جالب حدس زدن درباره تسلا مدل۳ را آغاز کردند. قواعد بازی ساده بود و طرفداران تسلا با کنار هم گذاشتن مجموعه ای از ارقام شامل ۴۶۰، ۲۲۵، ۵.۶، ۳، ۲، ۸، ۰، ۲۷,۸۰۰ و ۵۶۰۰۰، می توانند قیمت نسخه چینی تولید شده از خودرو الکتریکی مدل ۳ را رمزگشایی کنند.
 
 تسلا هم اکنون نیز مدل ۳ را در بازار چین می فروشد؛ هرچند تمام این خودروهای برقی هنوز از ایالات متحده وارد می شوند؛ به همین دلیل، خودروهای الکتریکی سدان با تعرفه های وارداتی گزافی رو به رو شده اند. انتظار می رود تسلا مدل ۳ تولیدشده در چین که به نسخه های مقرون به صرفه محدود باشد، نقش مهمی در بازار این کشور ایفا کند.
 
 گزارش جدید بلومبرگ، جزییات بیشتری درباره موضوع شگفت آور رویداد ۱۰خرداد ارائه می دهد. بلومبرگ به نقل از منبعی مطلع که نخواست نامش فاش شود، اشاره می کند قیمت تسلا مدل ۳ محلی بین ۴۳ هزار و ۴۰۰ دلار تا ۵۰ هزار و ۶۰۰ دلار بدون احتساب یارانه دولتی خواهد بود. منبع خبر جزییات بیشتری درباره اعلامیه رویداد آینده تسلا ارائه نکرد، اما اشاره کرد قیمت نهایی مدل ۳ در بازار چین هنوز نهایی نشده است.
 
 قیمت ۴۳ هزار و ۴۰۰ دلاری تسلا مدل ۳ همچنان بالاتر از برخی رقبای محبوب بازار چین مانند بی وای دی سانگ (BYD Song) با قیمت پایه ۲۸ هزار دلار و ژیائوپنگ جی ۳ (Xiaopeng G3) با قیمت پایه ۲۳ هزار دلار قرار می گیرد. با وجود قیمت بیشتر، نسخه چینی تسلا مدل ۳ به طور درخورتوجهی مقرون به صرفه تر از انواع خودروهای الکتریکی در دسترس این کشور خواهد بود؛ مانند قیمت نسخه استاندارد پلاس RWD که هم اکنون از ۵۴ هزار و ۵۰۰ دلار آغاز می شود.
 
 اعلام قیمت رسمی تسلا مدل ۳ ساخت چین در ۱۰خرداد می تواند تأثیر درخورتوجهی بر فروش خودروساز برقی آمریکایی بگذارد. از یک سو، معرفی نسخه ارزان تر این سدان الکتریکی در ابتدا می تواند به جذب مشتریان بالقوه بیشتر برای خودروهای ساخته شده در بازار چین منجر شود که تا پایان امسال وارد بازار خواهند شد و از سوی دیگر، گزارش های مربوط به چین نشان می دهد تعداد چشمگیری از سفارش ها در این کشور برای نسخه دوربرد محورعقب تسلا مدل ۳ ثبت شده است. البته نسخه یادشده در گیگافکتوری ۳ تولید نخواهد شد. باتوجه به این موضوع، خریداران خودروهای الکتریکی تسلا که به دنبال مدل با شعاع حرکتی بیشتر هستند، باید تا ۱۰خرداد منتظر بمانند.
 
 پیش بینی می شود گیگافکتوری ۳ تا پایان ماه مه سال جاری ساخت قالب کارخانه خود را به اتمام برساند و در ماه ژوئن برای نصب ماشین آلات آماده شود. به دنبال آن، ارتباطات خط لوله، ایستگاه های تجهیزات، راه اندازی تجهیزات و اجرای آزمایش ها در صورتی که با تأخیر غیرمنتظره ای روبه رو نشوند، از اواخر شهریور آغاز خواهد شد. کارخانه گیگافکتوری ۳ در چین قرار است نسخه های مقرون به صرفه از تسلا مدل ۳ و در ادامه شاسی بلند برقی مدل Y را تولید کند.
 
 پیش تر، ایلان ماسک اعلام کرده بود تسلا نگاه ویژه ای به بازار چین برای تولید خودروهای الکتریکی دارد. با راه اندازی گیگافکتوری تسلا در چین، تولید خودروی برقی در این کشور به رکورد تازه ای می رسد که شاید در هیچ کشوری به این اندازه نباشد. چین از سال های گذشته، سیاست کاهش آلودگی و ترویج محصولات برقی را در برنامه خود قرار داده است.
 
 جای تعجب نیست که تسلا به شدت در چین سرمایه گذاری می کند. چین نه تنها بزرگ ترین بازار خودرو در جهان به شمار می رود؛ بلکه منبع بخش بزرگی از پیشرفت های تسلا در سال های اخیر بوده است. درآمد کلی تسلا در چین در سال ۲۰۱۸، حدود ۱.۸میلیارد دلار بود؛ درحالی که این میزان در سال ۲۰۱۷، بیش از 2میلیارد دلار اعلام شد. تسلا ۱.۱ میلیارد دلار در سال ۲۰۱۶ و ۳۱۹ میلیون دلار در سال ۲۰۱۵ از بازار چین درآمد کسب کرده است.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه PR می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟


  5 توصیه برای اداره یک بنگاه تبلیغاتی


  روابط عمومی مثبت


  انتصاب سرپرست روابط عمومی فدراسیون کشتی


  پروپاگاند چیست؟


  نشست اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های استان هرمزگان برگزار شد


  عملکرد روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب اعلام شد


  یک پیام


  کاربران مرورگر اکسپلورر در منطقه آسیا هدف قرار گرفتند


  نکاتی سودمند در مورد روابط مطبوعات/1


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود