درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 مهر 1399 - 15:33   

وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد

  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است

  افزایش سودآوری و کیفیت خدمات و محصولات هر سازمان، از وظایف روابط عمومی های دانش محور است


ادامه ادامه مطلب سه

وبینارهای آموزشی روابط عمومی

  وبینارهای آموزشی روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آغاز فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) در بانک رفاه کارگران
  تقدیر وزارت ورزش و جوانان از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان
  وبینار آموزشی تکنیک‌های نوین روابط عمومی برگزار شد
  گوگل قابلیت اسکن فایل‌‌های مشکوک را به برنامه محافظت پیشرفته اضافه کرد
  نشریات دانشگاه گیلان برتر شدند
  گزارش ششمین اجلاس مدیران شعب دانشگاهی پایگاه‌ خبری مفدا
  ورود روزنامه همشهری به بورس با فوریت!
  خبرنگار زن افغان چگونه با وجود تهدیدها و مخالفت خانواده به کار ادامه می‌دهد؟
  پایگاه داده مایکروسافت، پس از دو سال از زیر آب بیرون کشیده شد
  9 درس برتر روابط عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38788صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 8 خرداد 1398 - 15:24
هشدار بانک ملی ایران درباره شیوه جدید کلاهبرداری تلفنی از حساب مشتریان
بانک ملی ایران درباره شیوه جدید کلاهبرداری تلفنی از حساب مشتریان این بانک هشدار داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک ملی ایران درباره شیوه جدید کلاهبرداری تلفنی از حساب مشتریان این بانک هشدار داد.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این روش ابتدا مخاطب در قالب یک مسابقه تلویزیونی در حال ضبط قرار گرفته و به وی عنوان می شود که با عنایت به برنده شدن جایزه مسابقه، برای اثبات مالکیت خط تلفن همراه و امکان دریافت جایزه، مشخصات سجلی برنده مورد نیاز است.
 
 کلاهبردار پس از اخذ اطلاعات، اقدام به ثبت نام در سامانه های بانکی از جمله «بام» کرده و پس از ارسال کد فعالسازی از سوی بانک برای مشتری، به انحای مختلف و استفاده از زبان فریبکارانه، این کد را از مشتری اخذ و در ادامه حساب های وی را مورد سوء استفاده قرار می دهد.
 
 در این روش برای جلب اعتماد مشتری، ضمن استفاده از اسامی رجال سیاسی و هنری کشور به عنوان مهمان برنامه، غالبا این تماس ها با در نظر گرفتن مقتضیات زمان صورت می پذیرد.
 
 در حال حاضر تماس های کلاهبرداران نزدیک به لحظات معنوی افطار برقرار شده و به سوژه عنوان می شود که برنده جایزه کمک هزینه سفر به عتبات شده است تا با این عنوان، احساسات وی را تحریک و به راحتی اقدام به اخذ اطلاعات سجلی ایشان کند.
 
 بانک ملی ایران درباره این روش و سایر روش های مشابه کلاهبرداری به مشتریان خود هشدار می دهد و از آنها می خواهد ضمن بی توجهی به چنین تماس هایی، در صورت لزوم موارد را به حراست بانک و یا مقامات انتظامی گزارش دهند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  9 درس برتر روابط عمومی


  جمع‌آوری بازخورد‌ها و نظرات مشتریان


  انتصاب مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان


  «سنگاپور»، برترین شهر هوشمند جهان در مقابله با کرونا


  گزارش دومین جلسه از سری وبینارهای روابط‌عمومی حرفه‌ای


  ترامپ: اگر کنترل تیک‌تاک به هر نحوی دست چین باشد، آمریکا قرارداد خرید آن را تأیید نمی‌کند


  انتصاب مدیرکل حوزه دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور و سخنگوی دولت


  جایگاه رسانه‌ها در آموزش‌های کرونایی به جامعه


  مسئول روابط عمومی بیمارستان سینا: روابط عمومی در بحران ها از لحاظ مدیریت رسانه ای و افکار عمومی در جایگاه خاصی قرار دارد


  نشست مشترک شورای هماهنگی سیستان و بلوچستان با حضور سخنگوی دولت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: دعوت دبیرخانه پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی برای حضور در این رویداد علمی