درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 26 شهریور 1398 - 07:49   

زادروز نیویورک تایمز

  زادروز نیویورک تایمز


ادامه ادامه مطلب یک

میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد

  میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد


ادامه ادامه مطلب دو

اتتصاب مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد

  اتتصاب مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد

  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند
  زادروز نیویورک تایمز
  اینترنت و ترویج دمکراسی
  استقبال از آیفون 11 بیش از انتظار است
  بنیانگذار روانشناسی رشد
  روان‌شناسی رشد
  روان‌شناسی
  انتصاب سرپرست روابط عمومی شورای شهر شیراز
  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد
  آیین معارفه و تکریم رئیس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38782صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیچهارشنبه، 8 خرداد 1398 - 13:27
تکنولوژی «نگران کننده».. ساخت ویدیوی جعلی از افراد تنها با عکس آن‌ها
محققان به یک تکنولوژی پیشرفته و در عین حال و «نگران کننده» دست یافتند که از راه آن می‌توان برای هر شخصی تنها با وجود یک عکس از او، ویدیویی ساختگی درست کرد به گونه‌ای که حقیقی به نظر برسد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| محققان به یک تکنولوژی پیشرفته و در عین حال و «نگران کننده» دست یافتند که از راه آن می‌توان برای هر شخصی تنها با وجود یک عکس از او، ویدیویی ساختگی درست کرد به گونه‌ای که حقیقی به نظر برسد.

شبکه خبری CNN گزارش دست یابی به این تکنولوژی را منتشر کرده است.

بنا بر این گزارش، ممکن است این تکنولوژی جدید که بر پایه
هوش مصنوعی استوار است و تونایی‌های فنی بزرگی دارد، پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2020 آمریکا مورد استفاده قرار گیرد. این مساله این احتمال را زیاد کرده که ویدیوهایی جعلی از رقابت‌های انتخاباتی نامزدها منتشر شود؛ مساله‌ای که رای دهندگان آمریکایی را نگران می‌کند.

در جزئیات این دستاورد علمی آمده است که محققانی در مرکز هوش مصنوعی سامسونگ در مسکو پایتخت روسیه و انستیتوی علوم و تکنولوژی سکولکوفو مسکو، نتایج پژوهشی منتشر کردند که این هفته سایت AEXIV آن را منتشر کرد.

محققان گفتند که موفق شدند که یک عکس یا چند عکس از افرادی را از راه سیستم هوش مصنوعی بر روی چند ویدیوی در بر گیرنده تصاویر مشاهیر به حرکت درآوردند به گونه‌ای که عکس به طور کامل بر روی صورت اشخاص موجود در ویدیوی سوار شود.

محققان این هفته ویدیوهایی بر روی شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر کردند که از راه همین تکنولوژی ساخته شده تا بتوانند نمونه‌هایی از کاربرد تکنولوژی ارائه داده و میزان توانایی‌اش در متقاعد کردن بینندگان را بسنجند.

ویدیوهایی جالب از افرادی همچون آلبرت انیشتین فیزیک‌دان مشهور و مارلین مونرو بازیگر سینمای هالیوود تنها با استفاده از عکس‌های‌شان ساخته شد.

البته ویدیوهای منتشر شده نقص‌هایی هم داشت از جمله این‌که موهای انیشتین در ویدیو ثابت بود و خال مشهور بر روی صورت مارلین مونور دیده نمی‌شد.

شایان ذکر است که کار محققان هنوز در مرحله مقدماتی قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحلیل محتوای نشریه پیام صادق: مطالعه موردی


  ابرقدرت ‎های صنعت نشر


  بررسی اهمیت آموزش در روابط عمومی ها


  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد


  گوگل یک میلیارد یورو جریمه و مالیات به فرانسه پرداخت می کند


  تحلیل محتوای سازمان بر پایه OKR (اهداف و نتایج کلیدی)


  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان فریدونکنار فعالیت خود را آغاز کرد


  تور رسانه‌ای روستا مشکلات و موانع پیشرفت روستایی را منعکس می‌کند


  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد


  مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: گفتمان‌ نو برای تقویت فضای حرفه‌ای رسانه‌ها ضروری است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران