درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 26 شهریور 1398 - 07:24   

زادروز نیویورک تایمز

  زادروز نیویورک تایمز


ادامه ادامه مطلب یک

میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد

  میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد


ادامه ادامه مطلب دو

اتتصاب مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد

  اتتصاب مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد

  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند
  زادروز نیویورک تایمز
  اینترنت و ترویج دمکراسی
  استقبال از آیفون 11 بیش از انتظار است
  بنیانگذار روانشناسی رشد
  روان‌شناسی رشد
  روان‌شناسی
  انتصاب سرپرست روابط عمومی شورای شهر شیراز
  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد
  آیین معارفه و تکریم رئیس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38761صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیسه شنبه، 7 خرداد 1398 - 12:10
اپل، استارت‎آپ Tueo Health در حوزه مانیتورینگ آسم کودکان را خرید
اپل، استارت‎آپ Tueo Health را خرید. این استارت‎آپ توسعه دهنده اپلیکیشن ردیابی آسم با نام Asthma Monitoring است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اپل، استارت‎آپ Tueo Health را خرید. این استارت‎آپ توسعه دهنده اپلیکیشن ردیابی آسم با نام Asthma Monitoring است.
 
 به گزارش زومیت، استارت‎آپ Tueo Health بر توسعه اپلیکیشن نظارت بر آسم فعالیت می کند تا به خانواده هایی کمک کند که فرزندان شان به این بیماری مبتلا هستند. این اپلیکیشن نشانه های تنگی نفس کودکان را در زمان خواب رصد می کند. براساس گزارش CNBC، برونیون هریس، بنیان گذار و انورا پاتیل، مدیرعامل استارت‎آپ Tueo Health در اواخر سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفتند وارد همکاری جدیدی با کوپرتینویی ها شوند و درنهایت، اپل تصمیم گرفت استارت‎آپ Tueo را تصاحب کند.
 
 سخنگوی اپل در گفت وگو با CNBC از اظهارنظر درباره تصاحب استارت‎آپ Tueo امتناع ورزید؛ درنتیجه، هنوز مشخص نیست که کوپرتینویی ها برای تصاحب Tueo چه رقمی پرداخت کرده اند. اظهارنظرنکردن اپل درباره این موضوع و همچنین منتشرنشدن بیانیه استارت‎آپ مبنی بر انتقال مالکیت آن به کوپرتینویی ها می تواند دلایل مختلفی داشته باشد، اما به نظر می رسد یکی از دلایل پشت پرده این موضوع، جذابیت و متفاوت بودن موضوع فعالیت استارت‎آپ Tueo درمقایسه با کسب و کارهای سنّتی است.
 
 استارت‎آپ Tueo مشغول توسعه اپلیکیشن مخصوص گوشی های هوشمند است که با حسگرهای تنفس همگام سازی می شود تا بتواند علائم تنگی نفس و آسم را در کودکان تشخیص و درصورت مشاهده علائم تنگی نفس یا هرگونه تغییر در نفس کشیدن کودک، به ویژه هنگام خواب، به والدین هشدار دهد. استارت‎آپ Tueo درباره اپلیکیشن ردیابی آسم اعلام کرد:
 
 در طراحی و توسعه اپلیکیشن از حسگرهای تجاری و در دسترس استفاده کردیم تا بر کودکان مبتلا به آسم در زمان خواب به دقت نظارت کنیم. داده های مربوط به حسگرهای تنفس، وضعیت نفس کشیدن کودک را رصد می کند و درصورت مشاهده هر تغییری به والدین اطلاع می دهد. پیغام های هشداری که برای والدین ارسال می شود، می تواند وضعیت نفس کشیدن کودک را نشان دهد. این داده ها برای نظارت بر سلامتی کودک و مدیریت بهتر آسم بسیار کارساز خواهد بود.
 
 هنوز برنامه اپل برای اضافه کردن ویژگی های دیگری به این اپلیکیشن مشخص نیست، اما براساس برخی اخبار غیررسمی به نظر می رسد اپل واچ از برخی ویژگی های ردیابی خواب در آینده نزدیک بهره ببرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحلیل محتوای نشریه پیام صادق: مطالعه موردی


  ابرقدرت ‎های صنعت نشر


  بررسی اهمیت آموزش در روابط عمومی ها


  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد


  گوگل یک میلیارد یورو جریمه و مالیات به فرانسه پرداخت می کند


  تحلیل محتوای سازمان بر پایه OKR (اهداف و نتایج کلیدی)


  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان فریدونکنار فعالیت خود را آغاز کرد


  تور رسانه‌ای روستا مشکلات و موانع پیشرفت روستایی را منعکس می‌کند


  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد


  مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: گفتمان‌ نو برای تقویت فضای حرفه‌ای رسانه‌ها ضروری است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران