درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:49   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38760صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 7 خرداد 1398 - 11:23
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی: همراهی و همدلی در سازمان یکی از لوازم روابط عمومی است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: یکی از لوازم و شرایط روابط عمومی همراهی و همدلی سازمانی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: یکی از لوازم و شرایط روابط عمومی همراهی و همدلی سازمانی است.

به گزارش شارا، حسین فرخنده در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی این اداره کل در سال جاری، بر تقویت هر چه بیشتر و محکم تر روابط درون و برون سازمانی توسط روابط عمومی تاکید کرد.

وی، با بیان اینکه جهت دهی و تنویر افکار عمومی یکی از رسالت های روابط عمومی است، اظهار کرد: روابط عمومی می بایست حلقه ارتباطی بین مردم، جامعه فرهنگی و هنری و مسئولان باشد.

فرخنده، با اذعان بر این نکته که روابط عمومی فقط روابط عمومی مدیرکل نیست، تصریح کرد: معرفی توانمندی ها و ظرفیت های کارکنان سازمان و بهره گیری از تجارب موفق آن ها یکی از راهکارهای مهم در رسیدن به اهداف سازمانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، با اشاره به اینکه حوزه فرهنگ و هنر مدیون هنرمندان در رشته های مختلف است، افزود: ضرورت دارد تا روابط عمومی با جریان سازی بیش از پیش موفقیت ها و تلاش های جامعه فرهنگی و هنری را معرفی کند.

فرخنده، اطلاع رسانی به موقع و درست را یکی از راهکارهای مهم در تقویت فعالیت ها دانست و اظهار داشت: این مهم با تعامل هر چه بیشتر با رسانه ها، هنرمندان و مخاطبان محقق خواهد شد.

وی همچنین با تاکید بر فراهم سازی فضای کاری مطلوب برای جامعه فرهنگی و هنری، خاطرنشان کرد: بهاء دادن به هنرمندان و ارج نهادن آن ها در حوزه های مختلف موجب رشد و پویایی فرهنگ و هنر و تحقق اهداف سازمانی خواهد شد.

فرخنده، در ادامه توجه به بحث آموزش را یکی از مقوله های مهم در ارتقاء جایگاه سازمانی برشمرد.

مدیرروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در ادامه این نشست با اشاره به انعقاد تفاهم نامه روابط عمومی از نگاه ویژه مدیرکل به این حوزه تقدیر و تشکر کرد و افزود: ٢٧ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی فرصت مغتمنی برای مدیران و کارشناسان این حرفه است تا با ارائه بیانات و دیدگاه های علمی، عملی و یا تجربی خود سهمی در شناساندن این علم و هنر هشتم به مخاطبان و مدیران داشته باشند.

رضا لنگری، به ارائه گزارشی از تولید اخبار شهرستان های استان از لحاظ کمی و کیفی در سه سال گذشته پرداخت و افزود: برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی و همکاران فعال در این حوزه آموزش به صورت حرفه ای مد نظر می باشد که امسال هدف گذاری ما برپایه آموزش و ارتقاء همکاران در حوزه روابط عمومی است.

وی، گفت: با توجه به کسب رتبه نخست در سطح ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها این موفقیت را مدیون همدلی و همراهی و یکدل بودن و دغدغه مند شدن تمامی حوزه های اداره کل می دانم .

آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و جریان سازی
معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در ادامه این جلسه، از روابط عمومی به عنوان آیینه تمام نمای انعکاس فعالیت های سازمانی یاد کرد.

رضا رضایی، آگاهی بخشی، اطلاع رسانی و جریان سازی را سه مقوله مهم در روابط عمومی دانست و افزود: اگر به درستی به این سه مقوله توجه شود شاهد موفقیت های بیشتر در این حوزه خواهیم بود.

روابط عمومی اداره کل پویا و جریان ساز است
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هم در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه جریان سازی و اطلاع رسانی دو اصل مهم در روابط عمومی است، اظهار کرد: روابط عمومی این اداره کل یکی از روابط عمومی های پویا و جریان ساز در بین روابط عمومی ها است.

ابوالحسن حیدری، انعقاد تفاهم نامه روابط عمومی را یکی از گام های مهم برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری ذکر کرد.

توجه به آموزش برای تقویت جایگاه روابط عمومی
علی اکبر طهماسبی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در ادامه بحث آموزش را یکی از مقوله های مهم و اساسی در حوزه روابط عمومی دانست و افزود: سعی داریم تا با سرفصل های آموزشی همچون برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی، کاربرد فناوری نوین، هنرخوب نوشتن، مبانی اصولی و نظریه های روابط عمومی و... درتقویت جایگاه روابط عمومی گام برداریم.

در پایان این جلسه از زحمات همکاران حوزه روابط عمومی که موفق به کسب رتبه های برتر در کشور شده اند تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد