درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 20:33   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38752صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 6 خرداد 1398 - 15:53
مدیرعامل فولاد مبارکه در دیدار با کارکنان روابط عمومی مطرح کرد؛ توسعۀ فرهنگی بر توسعۀ اقتصادی و سیاسی تقدم دارد
به‌مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتـــباطات، مهنــــدس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه با مدیریت و کارکنان روابط عمومی این شرکت دیدار و ضمن ابراز خرسندی از عملکرد این واحد از تلاش آنان قدردانی کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به‌مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتـــباطات، مهنــــدس عظیمیان مدیرعامل فولاد مبارکه با مدیریت و کارکنان روابط عمومی این شرکت دیدار و ضمن ابراز خرسندی از عملکرد این واحد از تلاش آنان قدردانی کرد.

مدیرعامل
فولاد مبارکه اصفهان با تأکید بر این‌که پیامبر مکرم اسلام، حضرت محمد (ص)، در اوج زمان جاهلیت، مردم را از راه کلام به یکتاپرستی دعوت کردند و بر قلوب مخاطبان خود اثر گذاشتند، اظهار داشت: اقناع‌سازی مخاطبان و همراه کردن ذی‌نفعان با سازمان، مهم‌ترین خروجی کار روابط عمومی است؛ تاآنجا‌که از کار روابط عمومی به‌عنوان یک هنر کارآمد یاد شده است.


وی با اشاره به این‌که در کنار قدرت سیاسی، اقتصادی و نظامی، قدرت فرهنگی و رسانه‌ای با ضریب نفوذ بسیار زیادی از سایر قدرت‌ها پشتیبانی می‌کند و زمینۀ به بار نشستن آن‌ها را فراهم می‌آورد، تصریح کرد: قدرت‌های بزرگ با استفاده از همین قدرت نرم فرهنگی و تبلیغات هدفمند تلاش می‌کنند تا با دست‌کاری افکار عمومی، ذهن مخاطبان را به تسخیر خود درآورند و به مطامع اقتصادی، سیاسی و نظامی خود دست یابند.


مهندس عظیمیان درخصوص اهمیت تخصص در کار روابط عمومی گفت: زاویۀ نگاه کارشناسان و متخصصان روابط عمومی باید به‌درستی ترسیم شود؛ در غیر این صورت، نه‌تنها تأثیر موردنظر را نخواهد داشت، بلکه ممکن است نتایج معکوسی به همراه داشته باشد؛ ازاین‌رو باید با مخاطب‌شناسی و مطالعۀ دقیق شرایط و محیط پیرامون، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی و عمل کرد تا به تعالی روزافزون سازمان منجر شود.


او ایجاد انسجام سازمانی را یکی دیگر از مهم‌ترین خروجی‌های کار روابط عمومی دانست و با اشاره به این‌که قدرت فکری روابط عمومی باید بر قدرت مالی آن مقدم‌ باشد، تصریح کرد: روابط عمومی‌ها باید بتوانند در سخت‌ترین شرایط سازمان را یاری کنند.


همچنین در این دیدار، ایرج ترابی مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه نیز ضمن قدردانی از توجه مدیرعامل به روابط عمومی خاطرنشان کرد: روابط عمومی تلاش خواهد کرد رابط قابل‌اطمینان مدیریت و بدنۀ سازمان باشد. به همین منظور کارکنان این حوزه با تمامی وجود می‌کوشند تا با برقراری ارتباط مؤثر بین مدیریت و کارکنان، راهبردهای مدیریت ارشد سازمان را به کارکنان منتقل کنند. درعین‌حال صدای رسای کارکنان باشند و در نهایت با خلق ارزش مشترک با جامعه، راه دستیابی به اهداف درون و برون‌سازمانی را هموار سازند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد