درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 - 02:54   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا

  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


ادامه ادامه مطلب دو

آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود

  آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد
  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا
  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند
  چگونه با افسردگی فصلی مقابله کنیم؟
  سیگاری‌ها: تبلیغات را کم کنید
  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود
  تصویب صورت های مالی سال 97 بانک ملی ایران
  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد
  معاون فرماندار ملایر: خبرنویسی یکی از ابزارهای بسیار مهم برای اطلاع رسانی روابط عمومی ها محسوب می شود
  آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38728صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 4 خرداد 1398 - 21:57
پنج خصوصیت افراد برونگرا
شخصیت آدمها هر طور که باشد می‌توان آنها را به دو نوع مختلف برونگرا و درونگرا تقسیم کرد. اگر شخصیت کلی یک انسان را پشت بام یک خانه فرض کنیم آدم برونگرا یا درونگرا، نماینده دو سوی یک بام هستند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شخصیت آدمها هر طور که باشد می‌توان آنها را به دو نوع مختلف برونگرا و درونگرا تقسیم کرد. اگر شخصیت کلی یک انسان را پشت بام یک خانه فرض کنیم آدم برونگرا یا درونگرا، نماینده دو سوی یک بام هستند.

افراد برونگرا می توانند سریع تمرکزشان را از دست دهند. اصرار دارند مدام در مرکز توجه دیگران باشند و تحمل تنها ماندن را ندارند. برونگراها در ضمن معروف هستند به خونگرمی و خوش مشرب بودن. در مجموع می شود چند خصوصیت اصلی را به آنها نسبت داد:

۱- برونگراها عاشق حرف زدن هستند
حرف زدن شان حاکی از آن است که کنجکاو هستند و مسائل زیادی علاقه شان را جلب می کند. زودتر از اینکه فکر کنند دست به عمل می زنند. عاشق کار گروهی هستند و ابایی ندارند از اینکه در باره احساسات و افکارشان حرف بزنند.

برای شان فرق ندارد با اعضای خانواده ، فامیل یا دوستان حرف بزنند یا وقتی با غریبه‌ها روبرو می‌شوند. حرف زدن برای شان نوعی تنظیم افکارو ایده‌های شان است.

۲- وقتی درون جمع هستند انگار بال و پر می‌گیرند
صحبت کردن مثل شارژ باتری وجودشان است. گفتگو و در میان گذاشتن مسائل، به آنها انگیزه و شادی می‌دهد. تنهایی را دوست ندارند و رغبت و شادابی‌شان در تنهایی، فروکش می‌کند. آنها دوست دارند در بین جمع باشند و همیشه به خاطر پرانرژی و هیجانزده بودن، قابل تشخیص می‌باشند.

۳- حل مسائل از طریق بحث
یک فرد برونگرا وقتی با مشکلی روبرو می شود اولین احساس و واکنشی که دارد مطرح کردن آن در بین دوستان و اشنایان است. ازاین طریق جواب های متعدد را محک می زنندو به کشف راه حلی که برای شان جالب است می رسند. گفتگو در باره ماجرایی که اذیت شان می کند باعث می شود استرس شان کم شود.

۴- از نظر خیلی‌ها، برونگراها آدم‌های راحت و صمیمی هستند
چون دوست دارند وقت و احساس و مشکل شان را با دیگران در میان بگذارند ناخودآگاه صمیمیتی را فراهم می کنند که دیگران احساس راحتی می کنند. برونگراها معمولا در دیدار با غریبه ها و حتی ملاقات با آشنایان پیشقدم می شوند. برای همین دایره دوستان شان وسیع تر و متنوع تر است.

۵- آدم‌های دلباز و بخشنده‌ایی هستند
برونگراها لایه های اولیه خودداری و پنهان کردن نیت ها و افکارشان را سریع کنار می گذارند و مسائل زندگی شخصی شان، برنامه‌ها و علائق شان را با دیگران سهیم می شوند. با این کار، دیگران نیز سپرهای دفاعی‌شان را زمین می‌گذارند و احساس تهدید یا سوبرداشت نمی کنند و ریسک ناشی از بروز شخصیت خود را، نادیده می گیرند.

برونگرا بودن یک حالت مشخص نیست و محوطه وسیعی از رفتارهای ذکر شده در بالا می تواند در بعضی‌ها شدید باشد یا خیلی کمرنگ نمود پیدا کند. برونگرا بودن قرار نیست شخصیتی موفق‌تر یا خوشبخت تر از آنها بسازد. هر نوع شخصیت، مثل بقیه، افت و خیزها و شانس‌ها و محدودیت‌های خودشان را دارند.
 

منبع:
www.verywellmind.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن


  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان


  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


  سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند؛ مقدمه ای برای خروج از چین


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران