درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 22:21   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38719صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 4 خرداد 1398 - 20:55
تحلیل 350 میلیارد مطلب ر شبکه‌های اجتماعی توسط ارتش آمریکا
ارتش آمریکا اعلام کرد برای فهم بیشتر جنبش‌های اجتماعی مردم نقاط مختلف جهان 350 میلیارد مطلب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی را تحلیل و بررسی می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ارتش آمریکا اعلام کرد برای فهم بیشتر جنبش‌های اجتماعی مردم نقاط مختلف جهان 350 میلیارد مطلب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی را تحلیل و بررسی می‌کند.
 
 این برنامه که در دانشکده علوم دریایی در مونترا در کالیفورنیا صورت می‌گیرد، به تحلیل مطالب منتشر شده از سوی 200 میلیون کاربر به بیش از 60 زبان و در بیش از 100 کشور جهان خواهد پرداخت تا شناخت بهتری از شیوه «بیان گروهی» جوامع مختلف به دست آورد.
 
 بلومبرگ گزارش کرد که در این برنامه مطالب منتشر شده از ژوئیه 2014 تا دسامبر 2016 بررسی خواهند شد و نیروی دریایی آمریکا گفته هویت ناشران این مطالب در این مطالعه در نظر گرفته نمی‌شود.
 
 مطالب کاربران شبکه‌های اجتماعی مختلف، از جمله
فیسبوک با 1.2 میلیارد کاربر فعال در ماه و توئیر با 300 میلیون کاربر فعال در ماه، در این مطالعه، بررسی و تحلیل خواهند شد.
 
 تی‌کمبر وارین، پژوهشگر ارشد این مطالعه گفت که بررسی این حجم از داده کمک خواهد کرد که درک درست‌تری از روابط و شیوه‌های تغییر روش‌های بیان نظرات جوامع مختلف در دوره‌های مختلف به دست آید.
 
 وارین پیش از این به بررسی جنگ‌های داخلی در آفریقا پرداخته و اعلام کرده بود رسانه‌هایی مانند ایستگاه‌های رادیو در درگیری‌ها تاثیر آرامبخش دارند ولی رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به درگیری‌ها دامن بزنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد