درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 تیر 1398 - 21:21   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تعامل با اصحاب رسانه از اصول فعالیت های روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش است
  ملاقات حضوری ۵۸۵ نفر با رئیس دانشگاه پیام نور طی سال گذشته/ برگزاری بدون وقفه نشست های ملاقات عمومی
  مدیرعامل اعلام کرد: تمرکز فعالیت های بانک ملی ایران بر «رونق تولید»
  از ابتدای سال ٩٧ تا پایان اردیبهشت سال جاری اعطا شد؛ پرداخت بیش از چهارهزار فقره وام رونق تولید در استان چهارمحال و بختیاری توسط بانک صادرات ایران
  مرحله پیش فروش واحدهای مجتمع نگین شهر ری آغاز شد
  رد و نشان «قاچاق کتاب» در کتاب‌فروشی‌های آنلاین
  واقع بینی نسبت به روابط عمومی، نیاز سازمان های امروز
  مدیر روابط‌عمومی ملانیا ترامپ، سخنگوی جدید کاخ‌سفید
  مدیر روابط عمومی هیئت بسکتبال گیلان منصوب شد
  پوشش دهی صفحات مسی قالب‌های ریخته‌گری مداوم با تــــــلاش متخصصــــــان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38719صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 4 خرداد 1398 - 20:55
تحلیل 350 میلیارد مطلب ر شبکه‌های اجتماعی توسط ارتش آمریکا
ارتش آمریکا اعلام کرد برای فهم بیشتر جنبش‌های اجتماعی مردم نقاط مختلف جهان 350 میلیارد مطلب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی را تحلیل و بررسی می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ارتش آمریکا اعلام کرد برای فهم بیشتر جنبش‌های اجتماعی مردم نقاط مختلف جهان 350 میلیارد مطلب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی را تحلیل و بررسی می‌کند.
 
 این برنامه که در دانشکده علوم دریایی در مونترا در کالیفورنیا صورت می‌گیرد، به تحلیل مطالب منتشر شده از سوی 200 میلیون کاربر به بیش از 60 زبان و در بیش از 100 کشور جهان خواهد پرداخت تا شناخت بهتری از شیوه «بیان گروهی» جوامع مختلف به دست آورد.
 
 بلومبرگ گزارش کرد که در این برنامه مطالب منتشر شده از ژوئیه 2014 تا دسامبر 2016 بررسی خواهند شد و نیروی دریایی آمریکا گفته هویت ناشران این مطالب در این مطالعه در نظر گرفته نمی‌شود.
 
 مطالب کاربران شبکه‌های اجتماعی مختلف، از جمله
فیسبوک با 1.2 میلیارد کاربر فعال در ماه و توئیر با 300 میلیون کاربر فعال در ماه، در این مطالعه، بررسی و تحلیل خواهند شد.
 
 تی‌کمبر وارین، پژوهشگر ارشد این مطالعه گفت که بررسی این حجم از داده کمک خواهد کرد که درک درست‌تری از روابط و شیوه‌های تغییر روش‌های بیان نظرات جوامع مختلف در دوره‌های مختلف به دست آید.
 
 وارین پیش از این به بررسی جنگ‌های داخلی در آفریقا پرداخته و اعلام کرده بود رسانه‌هایی مانند ایستگاه‌های رادیو در درگیری‌ها تاثیر آرامبخش دارند ولی رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به درگیری‌ها دامن بزنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد


  خود مدیریتی با هوش هیجانی


  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق


  نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد


  بیل گیتس واگذاری عرصه به گوگل و اندروید را بزرگ ترین اشتباه عمرش می داند


  طالبان خبرنگاران و رسانه‌های افغانستان را به حمله نظامی تهدید کردند


  برگزاری برنامه "دوشنبه های خبری" توسط روابط عمومی استانداری کرمانشاه


  انتقاد تند خبرگزاری مهر از روابط عمومی ها/ فاشیست‌هایی که در نقد را می‌بندند


  بررسی راهکارهای رسانه ای توسعه گردشگری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید