درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 - 03:10   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا

  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


ادامه ادامه مطلب دو

آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود

  آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد
  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا
  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند
  چگونه با افسردگی فصلی مقابله کنیم؟
  سیگاری‌ها: تبلیغات را کم کنید
  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود
  تصویب صورت های مالی سال 97 بانک ملی ایران
  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد
  معاون فرماندار ملایر: خبرنویسی یکی از ابزارهای بسیار مهم برای اطلاع رسانی روابط عمومی ها محسوب می شود
  آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38719صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 4 خرداد 1398 - 20:55
تحلیل 350 میلیارد مطلب ر شبکه‌های اجتماعی توسط ارتش آمریکا
ارتش آمریکا اعلام کرد برای فهم بیشتر جنبش‌های اجتماعی مردم نقاط مختلف جهان 350 میلیارد مطلب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی را تحلیل و بررسی می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ارتش آمریکا اعلام کرد برای فهم بیشتر جنبش‌های اجتماعی مردم نقاط مختلف جهان 350 میلیارد مطلب منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی را تحلیل و بررسی می‌کند.
 
 این برنامه که در دانشکده علوم دریایی در مونترا در کالیفورنیا صورت می‌گیرد، به تحلیل مطالب منتشر شده از سوی 200 میلیون کاربر به بیش از 60 زبان و در بیش از 100 کشور جهان خواهد پرداخت تا شناخت بهتری از شیوه «بیان گروهی» جوامع مختلف به دست آورد.
 
 بلومبرگ گزارش کرد که در این برنامه مطالب منتشر شده از ژوئیه 2014 تا دسامبر 2016 بررسی خواهند شد و نیروی دریایی آمریکا گفته هویت ناشران این مطالب در این مطالعه در نظر گرفته نمی‌شود.
 
 مطالب کاربران شبکه‌های اجتماعی مختلف، از جمله
فیسبوک با 1.2 میلیارد کاربر فعال در ماه و توئیر با 300 میلیون کاربر فعال در ماه، در این مطالعه، بررسی و تحلیل خواهند شد.
 
 تی‌کمبر وارین، پژوهشگر ارشد این مطالعه گفت که بررسی این حجم از داده کمک خواهد کرد که درک درست‌تری از روابط و شیوه‌های تغییر روش‌های بیان نظرات جوامع مختلف در دوره‌های مختلف به دست آید.
 
 وارین پیش از این به بررسی جنگ‌های داخلی در آفریقا پرداخته و اعلام کرده بود رسانه‌هایی مانند ایستگاه‌های رادیو در درگیری‌ها تاثیر آرامبخش دارند ولی رسانه‌های اجتماعی می‌توانند به درگیری‌ها دامن بزنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن


  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان


  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


  سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند؛ مقدمه ای برای خروج از چین


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران