درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 01:20   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38693صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 14:38
نشست روابط عمومی های حوزه اقتصادی و بخش خصوصی استان قزوین
رئیس شورای مرکزی روابط عمومی های استان گفت: روابط عمومیها و رسانه ها باید با فرهنگ سازی در ترویج گفتمان تولید و سرمایه گذاری نقش آفرینی کنند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس شورای مرکزی روابط عمومی های استان گفت: روابط عمومیها و رسانه ها باید با فرهنگ سازی در ترویج گفتمان تولید و سرمایه گذاری نقش آفرینی کنند.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین،نصرت الله علیرضایی در نشست روابط عمومی های مرتبط با حوزه اقتصادی و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی قزوین برگزار شد، بیان داشت: بیش از 150 سال است که موضوع توسعه و پیشرفت کشور به مساله و هدف اصلی متفکران و صاحب نظران،سیاستمداران و دولتمردان،جریان های مختلف سیاسی و فرهنگی و فعالان و کارآفرینان بخش های اجرایی و خصوصی تبدیل شده است.


وی افزود:امروز هم مهمترین دغدغه و اولویت مسئولان و همه کسانی که دل در گرو آبادانی و پیشرفت کشور دارند موضوع توسعه و تعالی است.


مدیر کل روابط عمومی استانداری بیان داشت:برای تحقق این هدف باید از همه ظرفیت ها و منابع و نیروها استفاده کرد و روابط عمومی ها و رسانه ها می توانند با فرهنگ سازی،گفتمان سازی و بسط و ترویج ارزش ها و باورهای مرتبط به حوزه تولید و سرمایه گذاری نقش موثری در این زمینه ایفا کنند.


وی گفت:رسانه ها و روابط عمومی ها در سطح جامعه و دستگاه های اجرایی می توانند فضایی فراهم کنند که تولید و سرمایه گذاری تقویت شود و سرمایه گذار احساس تکریم و احترام کند.


این مسئول اضافه کرد:با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و روابط عمومی ها، سرمایه از امنیت برخوردار می شود و احساس تعلق اجتماعی و امیدواری نسبت به آینده در نزد تولیدکنندگان و سرمایه گذاران افزایش می یابد.


علیرضایی بیان داشت:ترویج فرهنگ و ارزش کار در جامعه،پس انداز کردن،فرهنگ ‌بهینه مصرف، رفع موانع تولید ،توجه به منافع ملی و نکوهش تنبلی و تن پروری از جمله موضوعاتی است که رسانه ها و روابط عمومی ها در راستای تقویت بخش خصوصی و رونق تولید باید به آنها بپردازند.


رئیس شورای مرکزی روابط عمومی های استان تصریح کرد:اگر نگاه مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی و در سطح کلان تر یعنی جامعه به تولید کننده و سرمایه گذار،همدلانه و حمایتی باشد قطعا می توان از موانع و سختی ها عبور کرد.


وی افزود:رسانه ها و روابط عمومی ها می توانند با تقویت و ترویج گفتمان تولید و حمایت و تکریم از سرمایه گذار این فضا و بستر را در جامعه فراهم کنند.


علیرضایی اظهار داشت: امیدواریم در دوره جدید مدیریت اتاق بازرگانی با همراهی و همکاری بخش های خصوصی و دولتی فضایی در سطح استان فراهم شود که در نهایت، اعتماد و امیدواری در بخش های تولید و سرمایه گذاری تقویت و نهادینه گردد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد