درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 29 فروردین 1403 - 04:29   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38691صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 14:23
رونمایی سند راهبردی روابط عمومی شهرداری مشهد
ملیحه فلاح - سند راهبردی روابط عمومیشهرداری و پروژه ایجاد نمایشگاه دائمی تاریخ و توسعه مشهد رونمایی شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سند راهبردی روابط عمومیشهرداری و پروژه ایجاد نمایشگاه دائمی تاریخ و توسعه مشهد رونمایی شد
 

فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی بهانه‌ای شد تا مدیران و فعالان روابط عمومی‌های استان روز گذشته دور هم جمع شوند و از بایدها و نبایدهای این حوزه سخن بگویند. رخدادی که شاید بتوان آن را اتفاق مبارکی در حوزه تعامل بین بخشی دستگاه‌های مختلف دانست.

 

به گزارش شارا، در این برنامه که به همت اداره‌کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی و روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد با حضور استاندار، شهردار مشهد، سرپرست فرمانداری، جمعی از مسئولان استانی، تعدادی از اعضای شورای شهر و مسئولان روابط عمومی استان برگزار شد، از سند راهبردی اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری و پروژه ایجاد نمایشگاه دائمی تاریخ و توسعه شهر مشهد نیز ‌رونمایی گردید.

 

استاندار خراسان رضوی در این برنامه با تشکر از مدیران روابط عمومی‌های استان که در این مدت همکاری خوبی با استانداری داشته‌اند رسانه را در عصر حاضر ٢ لبه یک تیغ دانست و گفت: رسانه برای آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات مردم و جامعه بسیار مفید است و دنیا در زمینه‌های مختلف از این ابزار بهره می‌برد.

 

علیرضا رزم حسینی ادامه داد: اما از سوی دیگر رسانه جنبه‌ای تخریبی دارد که می‌تواند باعث ایجاد ناامیدی و بی‌‌اعتمادی در جامعه شود و شاید بتوان گفت که در ایران بیشتر از این بخش آن استفاده می‌شود.

 

وی با اشاره به استفاده دشمنان خارجی از این ابزار برای فروپاشی اعتماد مردم در نقاط مختلف دنیا گفت: آن‌ها از این ابزار استفاده می‌کنند تا افکار مردم را مدیریت کنند و آن‌طور که می‌خواهند آن را بسازند.

 

 استاندار خراسان رضوی به قابلیت‌های بی‌حد و مرز گوشی تلفن همراه که امروز در دسترس همه قرار دارد اشاره کرد و افزود: چیزی نمانده است که اداره کشورها از طریق همین گوشی‌ها انجام شود و دولت و حاکمیت مطلق وارد این فضا گردد!

 

رزم حسینی گفت: در حال حاضر باید امید را در جامعه افزایش دهیم که انتشار این موضوع از سوی رسانه‌ امکان‌پذیر است.

در ادامه برنامه شهردار مشهد نیز با تبریک این روز به فعالان حوزه روابط عمومی گفت: اکنون روابط عمومی‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی محصور شده‌اند با اینکه این حوزه رسالت‌هایی بیش از این دارد.

محمدرضا کلائی با تأکید بر اینکه همه ما در یک کشتی نشسته‌ایم به لزوم توجه به ٣ نکته کلیدی در این حوزه اشاره کرد و گفت: باید در کنار اطلاع‌رسانی به اطلاع‌یابی نیز توجه کرد تا از این طریق، خواسته‌های مردم رصد و به مسئولان منتقل شود.

 

 به گفته وی، روابط درون‌سازمانی به اندازه روابط برون‌سازمانی دارای اهمیت است و روابط عمومی سازمان‌ها باید افکار کارکنان سازمان‌ها را با اهداف و برنامه‌های آن مجموعه همسو کنند تا در پی آن مردم نیز با این اقدامات همسو شوند.

 

شهردار مشهد با اشاره به اینکه وضعیت این شهر و خراسان رضوی برای فعالیت از همیشه مناسب‌تر است گفت: اکنون امیدواری در جامعه خراسان رضوی در مقایسه با تمام کشور در شرایط بهتری قرار دارد و این قابلیت توانایی تبدیل شدن به یک برند برای استان را دارد.

 

 به گفته کلائی اکنون روابط عمومی‌ها باید به عنوان یک وظیفه ملی اقدامات انجام‌شده ‌یا در حال انجام را برای افزایش روحیه امیدواری در جامعه منتشر کنند زیرا هرگاه مردم امیدوار باشند پای کار کشورشان خواهند ایستاد.

مهدی زین‌الدینی، مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نیز با اشاره به پیشرفت علوم انسانی در گذر زمان بر اشراف کامل روابط عمومی‌ها بر این موضوع تأکید کرد و گفت: آنچه طی یک سال گذشته اتفاق افتاد و کشور را دچار نوسانات شدید اقتصادی کرد بیش از آنکه جنگ اقتصادی باشد جنگ نرم و روانی بود که در بستر اقتصاد خود را نشان داد.

وی افزود: وظیفه هریک از اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ها و پیام‌رسان این است که با وحدت رویه درک کنیم که چه اتفاقاتی در کشور و به ویژه در استان خراسان رضوی که منحصر به فرد است می‌افتد. وی اضافه کرد: در این شرایط تحریم‌ها و فشارها که رونق شکل گرفته است باید پیام آن را به همه کشور مخابره کنیم و همانطور که استان خراسان رضوی در حوزه توسعه یک پایلوت برای کشور است در حوزه رسانه هم بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

«امروز در کنار هم هستیم تا بزرگداشتی برای قدردانی از مقام روابط عمومی‌ها در استان داشته باشیم، مجموعه‌ای که آمده است تا ارتباطات عمومی را نقش دهد.» این را سرپرست اداره کل روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری مشهد در برنامه گردهمایی مدیران روابط عمومی استان خراسان رضوی بیان کرد و گفت: حدود ١٠ سال از تنظیم اولین سند راهبردی در روابط عمومی شهرداری مشهد می‌گذرد و در طول این سال‌ها مفاهیم این حوزه تغییراتی داشته اما به‌‌‌روزرسانی نشده است.

 

مجید خرمی در ادامه با اشاره به اینکه «امروز توانستیم با همکاری معاونت برنامه‌ریزی شهرداری مشهد از دومین سند راهبردی اداره کل روابط عمومی و بین‌المللی شهرداری مشهد رونمایی کنیم» افزود: این سند نحوه عملکرد از جمله نوع گرایش‌ها، نوع برخورد با مسائل در سازمان و تنظیم احکام و دیگر موارد را برای ما در شهرداری مشهد روشن می‌کند. «ما آدم‌ها به هم ربط داریم.» او با تأکید بر این جمله به فرارسیدن دهمین سالگرد روزنامه شهرآرا در چند روز آینده اشاره کرد و گفت: هر سازمانی در روابط عمومی خود تلاش دارد بگوید «من بهترین عملکرد و مدیران را دارم» اما سازمان‌های دیگر را نقد می‌کند و درباره آن‌ها بد می‌گوید که این موضوعات باعث ایجاد بی‌اعتمادی در مخاطب و مردم می‌شود./ شهرآرا آنلاین
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  اخبار ممنوعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد