درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 تیر 1398 - 21:19   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تعامل با اصحاب رسانه از اصول فعالیت های روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش است
  ملاقات حضوری ۵۸۵ نفر با رئیس دانشگاه پیام نور طی سال گذشته/ برگزاری بدون وقفه نشست های ملاقات عمومی
  مدیرعامل اعلام کرد: تمرکز فعالیت های بانک ملی ایران بر «رونق تولید»
  از ابتدای سال ٩٧ تا پایان اردیبهشت سال جاری اعطا شد؛ پرداخت بیش از چهارهزار فقره وام رونق تولید در استان چهارمحال و بختیاری توسط بانک صادرات ایران
  مرحله پیش فروش واحدهای مجتمع نگین شهر ری آغاز شد
  رد و نشان «قاچاق کتاب» در کتاب‌فروشی‌های آنلاین
  واقع بینی نسبت به روابط عمومی، نیاز سازمان های امروز
  مدیر روابط‌عمومی ملانیا ترامپ، سخنگوی جدید کاخ‌سفید
  مدیر روابط عمومی هیئت بسکتبال گیلان منصوب شد
  پوشش دهی صفحات مسی قالب‌های ریخته‌گری مداوم با تــــــلاش متخصصــــــان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38683صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 5 خرداد 1398 - 08:01
آیا تکنولوژی صنعت روابط عمومی را تغییر می دهد؟
ترجمه حنانه باقریان - برندها در حال حاضر از بلندگوهای هوشمند برای بهینه سازی جستجوی صوتی استفاده می کنند. تغییری که بر ما اثر می گذارد ممکن است به خاطر بلندگوها و جستجوی صوتی هوشمند باشد. وویس تنها کانالی ارتباطی نیست. وویس چگونگی آنچه تولید می کنیم و نحوه پخش آن را تغییر می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هم اکنون این کار را کرده است. ما از تجزیه و تحلیل داده ها برای اطلاع رسانی درباره کمپین ها و اندازه گیری نتایج به دست آمده (مثلا انتقال پیام و تغییر پذیری) استفاده می کنیم. گوش دادن به رسانه ها و نظارت بر آن ها برای بسیاری از برنامه ها نکته ای کلیدی است. متخصصان روابط عمومی حتی برای رسانه های هدفمند، سال ها از بازاریابی ایمیلی استفاده کرده اند.


بعضی از پیش بینی ها می گویند AI بخش مهمی از تعاملات انسانی روابط عمومی را نیز جایگزین می کند. این بعید است. اگر چه اتوماسین می تواند کمک کند از طریق داه ها مشتریان را هدف قرار دهیم و تا اندازه ای روابط رسانه ای بهینه سازی کنیم. تغییر اساسی که ممکن است بر ما اثر بگذارد، گسترش سخنرانان هوشمند و وویس سرچ است. بازاریابی صوتی توانایی آن را دارد که با ما همان کاری را کند که رسانه های اجتماعی و دیجیتال کردند. وویس یک کانال ساده نیست. وویس، محتوای آنچه ما تولید و پخش می کنیم و نحوه آن را دست خوش تغییر می کند. این فرصتی دیگر برای روابط عمومی است که با کاربران نهایی ارتباط مستقیم داشته باشد.

برندها در حال حاضر از بلندگوهای هوشمند برای بهینه سازی جستجوی صوتی استفاده می کنند. تغییری که بر ما اثر می گذارد ممکن است به خاطر بلندگوها و جستجوی صوتی هوشمند باشد. وویس تنها کانالی ارتباطی نیست. وویس چگونگی آنچه تولید می کنیم و نحوه پخش آن را تغییر می دهد.

بلندگوهایی مانند الکسا آمازون، گوگل دستیار اپل سیری و سایرین از هوش مصنوعی و پردازش طبیعی زبان ، برای تعامل طبیعی تر با دستگاه ها استفاده می کنند. این تکنولوژی جدیدی نیست اما تنها اخیرا به اندازه ای قابل اعتماد شده که به دست مصرف کننده برسد.


برندها هم اکنون هم از بلندگوهای هوشمند برای بهینه سازی جستجوی صوتی استفاده می کنند. البته الکسا در ارائه خرید با استفاده از توانایی هایش و هزاران ویژگی اپ-مانند voice-driven در این رقابت از سایرین پیشی گرفته است.


چون صدا طبیعی و آشنا است، رسانه ای شگفت انگیز به شمار می رود. با این وجود می تواند بسیار شخصی نیز باشد. تحقیقات اولیه نشان می دهند که رابطه ی ما با بلندگویمان تا حدی منحصر به فرد است. در گزارشی که توسط ادیسون ریسرچ و ان پی آر تهیه شد، 61% مصرف کنندگان می گویند داشتن بلندگوی هوشمند مانند داشتن کسی برای صحبت کردن است. این نشان می دهد که بلندگوهای هوشمند، ابزاری ایده آل برای نوعی بازاریابی است.


در سطح پایه، مهارت های تعاملی و محتوای صوتی حوزه ای جدید برای روابط عمومی و تبلیغات ارائه می دهند. چون چالش نخستین کشف محتوا است. این فرصتی برای روابط عمومی و بازاریابی است که از وویس برای داستان گویی استفاده کنند. هر چه باشد، این ساده ترین شکل روایت انسانی است. اکنون که تکنولوژی با خلاقیت آمیخته شده، محدودیتی وجود ندارد. حجم زیاد پادکست ها نشان دهنده میل عموم به داستان های صوتی است. وویس هوشمند این مزیت را یک گام جلوتر می برد. تاکنون در بحث تبلیغات، بلندگوهای هوشمند بسیار محدود بوده اند. این نشان می دهد ذهنیت روابط عمومی از همکاری و خلاقیت می تواند راهبردی باشد.


آیا مسائلی مربوط به حریم شخصی و امنیت وجود دارد؟ نگرانی ها فراوان و پیچیده اند. کمپانی های بزرگ تکنولوژی به تازگی با داده های خصوصی و آسیب پذیری های امنیتی مواجه شده اند. گرچه این موضوع بسیار چالش برانگیز است آن ها گسترش این مقوله را متوقف نخواهند کرد.


هر تکنولوژی دیجیتال جدید، بازاریابی و به اندازه کمتر روابط عمومی را مختل کرده اند اما همچنین فرصتی بی نظیر برای رشد فراهم آورده اند. به نظر نمی رسد عصر صدای هوشمند نیز از این قاعده مستثنی باشد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد


  خود مدیریتی با هوش هیجانی


  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق


  نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد


  بیل گیتس واگذاری عرصه به گوگل و اندروید را بزرگ ترین اشتباه عمرش می داند


  طالبان خبرنگاران و رسانه‌های افغانستان را به حمله نظامی تهدید کردند


  برگزاری برنامه "دوشنبه های خبری" توسط روابط عمومی استانداری کرمانشاه


  انتقاد تند خبرگزاری مهر از روابط عمومی ها/ فاشیست‌هایی که در نقد را می‌بندند


  بررسی راهکارهای رسانه ای توسعه گردشگری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید