درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 28 شهریور 1398 - 03:05   

انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان

  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


ادامه ادامه مطلب یک

تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا

  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا


ادامه ادامه مطلب دو

آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود

  آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود


ادامه ادامه مطلب سه

بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد

  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دبیری شورای اطلاع رسانی استان کرمان از استانداری به ارشاد انتقال داده شد
  تحمیل نیرو به شهرداری رشت، اینبار به بهانه تغییر در مدیریت روابط عمومی شورا
  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند
  چگونه با افسردگی فصلی مقابله کنیم؟
  سیگاری‌ها: تبلیغات را کم کنید
  عملکرد روابط عمومی های استان با برگزاری جشنواره روابط عمومی ها سنجش می شود
  تصویب صورت های مالی سال 97 بانک ملی ایران
  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد
  معاون فرماندار ملایر: خبرنویسی یکی از ابزارهای بسیار مهم برای اطلاع رسانی روابط عمومی ها محسوب می شود
  آمریکا می‌خواهد مانع پول درآوردن اسنودن از فروش خاطراتش شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38683صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 5 خرداد 1398 - 08:01
آیا تکنولوژی صنعت روابط عمومی را تغییر می دهد؟
ترجمه حنانه باقریان - برندها در حال حاضر از بلندگوهای هوشمند برای بهینه سازی جستجوی صوتی استفاده می کنند. تغییری که بر ما اثر می گذارد ممکن است به خاطر بلندگوها و جستجوی صوتی هوشمند باشد. وویس تنها کانالی ارتباطی نیست. وویس چگونگی آنچه تولید می کنیم و نحوه پخش آن را تغییر می دهد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هم اکنون این کار را کرده است. ما از تجزیه و تحلیل داده ها برای اطلاع رسانی درباره کمپین ها و اندازه گیری نتایج به دست آمده (مثلا انتقال پیام و تغییر پذیری) استفاده می کنیم. گوش دادن به رسانه ها و نظارت بر آن ها برای بسیاری از برنامه ها نکته ای کلیدی است. متخصصان روابط عمومی حتی برای رسانه های هدفمند، سال ها از بازاریابی ایمیلی استفاده کرده اند.


بعضی از پیش بینی ها می گویند AI بخش مهمی از تعاملات انسانی روابط عمومی را نیز جایگزین می کند. این بعید است. اگر چه اتوماسین می تواند کمک کند از طریق داه ها مشتریان را هدف قرار دهیم و تا اندازه ای روابط رسانه ای بهینه سازی کنیم. تغییر اساسی که ممکن است بر ما اثر بگذارد، گسترش سخنرانان هوشمند و وویس سرچ است. بازاریابی صوتی توانایی آن را دارد که با ما همان کاری را کند که رسانه های اجتماعی و دیجیتال کردند. وویس یک کانال ساده نیست. وویس، محتوای آنچه ما تولید و پخش می کنیم و نحوه آن را دست خوش تغییر می کند. این فرصتی دیگر برای روابط عمومی است که با کاربران نهایی ارتباط مستقیم داشته باشد.

برندها در حال حاضر از بلندگوهای هوشمند برای بهینه سازی جستجوی صوتی استفاده می کنند. تغییری که بر ما اثر می گذارد ممکن است به خاطر بلندگوها و جستجوی صوتی هوشمند باشد. وویس تنها کانالی ارتباطی نیست. وویس چگونگی آنچه تولید می کنیم و نحوه پخش آن را تغییر می دهد.

بلندگوهایی مانند الکسا آمازون، گوگل دستیار اپل سیری و سایرین از هوش مصنوعی و پردازش طبیعی زبان ، برای تعامل طبیعی تر با دستگاه ها استفاده می کنند. این تکنولوژی جدیدی نیست اما تنها اخیرا به اندازه ای قابل اعتماد شده که به دست مصرف کننده برسد.


برندها هم اکنون هم از بلندگوهای هوشمند برای بهینه سازی جستجوی صوتی استفاده می کنند. البته الکسا در ارائه خرید با استفاده از توانایی هایش و هزاران ویژگی اپ-مانند voice-driven در این رقابت از سایرین پیشی گرفته است.


چون صدا طبیعی و آشنا است، رسانه ای شگفت انگیز به شمار می رود. با این وجود می تواند بسیار شخصی نیز باشد. تحقیقات اولیه نشان می دهند که رابطه ی ما با بلندگویمان تا حدی منحصر به فرد است. در گزارشی که توسط ادیسون ریسرچ و ان پی آر تهیه شد، 61% مصرف کنندگان می گویند داشتن بلندگوی هوشمند مانند داشتن کسی برای صحبت کردن است. این نشان می دهد که بلندگوهای هوشمند، ابزاری ایده آل برای نوعی بازاریابی است.


در سطح پایه، مهارت های تعاملی و محتوای صوتی حوزه ای جدید برای روابط عمومی و تبلیغات ارائه می دهند. چون چالش نخستین کشف محتوا است. این فرصتی برای روابط عمومی و بازاریابی است که از وویس برای داستان گویی استفاده کنند. هر چه باشد، این ساده ترین شکل روایت انسانی است. اکنون که تکنولوژی با خلاقیت آمیخته شده، محدودیتی وجود ندارد. حجم زیاد پادکست ها نشان دهنده میل عموم به داستان های صوتی است. وویس هوشمند این مزیت را یک گام جلوتر می برد. تاکنون در بحث تبلیغات، بلندگوهای هوشمند بسیار محدود بوده اند. این نشان می دهد ذهنیت روابط عمومی از همکاری و خلاقیت می تواند راهبردی باشد.


آیا مسائلی مربوط به حریم شخصی و امنیت وجود دارد؟ نگرانی ها فراوان و پیچیده اند. کمپانی های بزرگ تکنولوژی به تازگی با داده های خصوصی و آسیب پذیری های امنیتی مواجه شده اند. گرچه این موضوع بسیار چالش برانگیز است آن ها گسترش این مقوله را متوقف نخواهند کرد.


هر تکنولوژی دیجیتال جدید، بازاریابی و به اندازه کمتر روابط عمومی را مختل کرده اند اما همچنین فرصتی بی نظیر برای رشد فراهم آورده اند. به نظر نمی رسد عصر صدای هوشمند نیز از این قاعده مستثنی باشد.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 تاکتیک کارآمد برای نوشتن


  نشر الکترونیک: یک مطالعه‎ تحلیلی


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم


  روابط عمومی؛ کاهنده فاصله بین ملت و مسئولان


  چگونه می توان روابط عمومی را توصیف کرد?


  جای خالی رسانه های رسمی در کارزار شایعات


  سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری اپل در هند؛ مقدمه ای برای خروج از چین


  انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی بنیاد مستضعفان


  بانک رفاه به مشتری مداری می‌اندیشد


  ترکیبی از مهارت های جدید و قدیمی که متخصصین روابط عمومی باید بر آن تسلط داشته باشند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران